| que li passa al fòrum? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: que li passa al fòrum? Dc 15 Oct 2008, 18:49 | |
| la meua pregunta va per a tots els usuaris/usuàries en general perquè no sé que ha passat al fòrum que ja quasi ningú opina,com per exemple de la propera ruta del dia 25.
Vinga va! hem fet el més difícil que era arrancar i ara que??? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dc 15 Oct 2008, 23:07 | |
| - garrotipadur escrigué:
- la meua pregunta va per a tots els usuaris/usuàries en general perquè no sé que ha passat al fòrum que ja quasi ningú opina,com per exemple de la propera ruta del dia 25.
Vinga va! hem fet el més difícil que era arrancar i ara que??? M´has asustat He llegit el títol del tema i he pensat: "ja està, ja s´ha trencat algo i no m´he enterat!" Sobre lo de opinar o no opinar, supose que això va amb cada usuari, la motivació o les ganes que tinga de opinar en algun tema concret... Jo també voldria que el fòrum anara amb bon vent, i si sapiguera com fer que la gent es registrara i opinara, per a consolidar este lloguet com un punt d´encontre de la zona i voltants, ho faria...però tampoc sé que es podria fer per motivar al personal Si voleu donar idees, serà un plaer Estic per canviar la imatge de capçalera, tot siga per donar-li una miqueta de aire fresquet...si teniu alguna idea de imatge, digueu-la! Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dc 15 Oct 2008, 23:24 | |
| jaja,bandido ja t'havies asustat i pensaves que s'havia trencat.
Jo tinc bones fotos per a fons,demà a vore si tinc un ratet i te'n passe unes quantes i tries,jo també pense que estaria bé un canvi d'imatge.
El dilluns passat vaig estar per la zona del Cavall Verd a Laguar i allò pareixia Londres de la boira que hi havia,també posaré alguna fotet.
Quan te'n vas cap a la zona de les oliveres? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dc 15 Oct 2008, 23:32 | |
| Posa les fotos ací al fòrum i entre tots la escollim. Si vols obris un tema nou, i deixem una setmana per anar posant fotos tots els que vullguen, i quedar-nos amb una per a capçalera. No? Allà me´n vaig el divendres de matí, i supose que tornaré el diumenge ja de nit. Si, Laguar is different, i emboiregat encara te que ser més different. Puja fotos, puja! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dj 16 Oct 2008, 22:07 | |
| http://www.flickr.com/photos/25741618@N08/
Les primeres 30 fotos són del passat dilluns i les altres són de l'any passat un mes després de la riuada i brollava aigua per tot arreu.
Mai havia vist tanta aigua per una muntanya de la comarca com aquell dia. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dl 20 Oct 2008, 13:18 | |
| Ja he tornat del viatge Les fotos molt guapes, jo no sabria quina escollir. I que vos sembla si en lloc de tindre una foto de capçalera, anem canviant-la? Vull dir, a cada setmana, quinzena o mes, posar-ne una nova. Sempre de paisatges i llocs de la comarca. Afegir-li a la foto el "som de la marina" i en xicotet el nom del lloc on s´ha pres la foto. Que vos sembla? I podriem obrir un fil sobre les fotos de capçalera, i qui vullga que la seua apareixca ahí dalt que la pose al fil, i tard o prompte apareixerà. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dl 20 Oct 2008, 20:49 | |
| també és bona idea,tot el que tens són bones idees santi,xee.
El que passa és que no sé si la gent anirà posant imatges però es podria intentar i així tots participariem.
De moment pose el blog que rutes que hi han mil fotos:
www.fentmarxa.blogspot.com | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dl 20 Oct 2008, 23:25 | |
| Ieee, t´agrada la nova imatge? La foto es teua jejjee te la he fotuda del flickr, la he retallada una miqueta i li he escrit el "som de la marina!" Vos agrada o la canviem? La idea es anar canviant de fotos, mostrant raconets, pobles i coses de la comarca. Si algú no està d´acord que ho diga! | |
|
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dl 20 Oct 2008, 23:28 | |
| La foto superxula!!!! Vorem eixe paisatge en la ruteta de dissabte??? | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dt 21 Oct 2008, 13:13 | |
| hola les festes m'han apartat una poc del forum... en pareix molt bona idea anar cambiat de foto, la veritat li dona vida al forum. Ara falta que m'ensenye a enviar fotos, que ho veig difícil ... i aficcionarme a fer fotos que li estic agarrant gust. per cert tot tipus de fotos es podem enviar? besadetes | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dt 21 Oct 2008, 20:59 | |
| per mi perfecte i pots agafar tantes imatges com vullgues,jeje | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dt 04 Nov 2008, 23:14 | |
| Açò torna a apagar-se,gent,toc toc.......manifesteu-se,jeje | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| |
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dc 05 Nov 2008, 23:14 | |
| Ie, vos agrada la foto nova de capçalera? Volia posar- ne una de les que vaig fer al salt de l´aigua de la Vall de Laguar, però com la anterior ja era de Laguar... i vaig pensar en esta, que també està xula i és molt curiosa per a la gent que no coneix el lloc. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dj 06 Nov 2008, 11:51 | |
| És preciosa eixa foto,jo la tinc pareguda però amb menys aigua.
Si,està bé això d'anar alternant fotografies i també fotos de costa i de zones d'interior | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dj 06 Nov 2008, 21:04 | |
| oles quant de temps ... això de canviar la foto m'agrada fa el forum diferent li dona un altre toc.... la llastima que no se passar fotos ho he intentat varies voltes a vore si algun dia pille ajuda. besadetes | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? Dj 06 Nov 2008, 22:36 | |
| és facil,ves a www.imageshack.us i allí penjes l'imatge i després tries l'opció de fòrum | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: que li passa al fòrum? | |
| |
|
| |
| que li passa al fòrum? | |
|