Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC

2 participantes
AutorMissatge
paco PED
Invitat

EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC Empty
MissatgeAssumpte: EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC   EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC EmptyDs 01 Nov 2008, 00:10

pense que esta nit guanya un de pedreguer.... eiiiiiiii pere que pasa com va? ja parlem i farem una eixideta que tinc ganes de fete patir. tambe un salut xa lula.I A FER LA MAR HALLOWEN
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC   EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC EmptyDs 01 Nov 2008, 13:33

A mi tampoc m'agrada el helloween pense que és una festa yanki i per tant que ho celebren ells o qui vullga.

Ja que nomenes coses de Pedreguer voteu per uns amics meus que toquen a ONE PAPER LEFT a l'enquesta de www.festesdepedreguer.com.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
cantarida

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 14/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC   EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC EmptyDs 01 Nov 2008, 23:11

ei no s'hi val, voteu als wiskiers (o com s'escriga), que son amics meus.

Vinga, influències...

What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC   EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC Empty

Tornar a dalt Ir abajo

EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1