Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Dos suggeriments

2 participantes
AutorMissatge
cantarida

Nombre de missatges : 26
Data d'inscripció : 14/09/2008

Dos suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Dos suggeriments   Dos suggeriments EmptyDv 07 Nov 2008, 18:26

Super admin, pdories fer un parell de coses per facilitar la navegació?:
  1. Mira a veure si pots posar al revés l'ordre de missatges i que isquen primer els més nous, es que em fa mandra haver de clicar l'última pàgina, Razz
  2. Podries fer que es veren en cada tema només els últims 10 o 15, és que també em fa mandra baixar fins baix per marcar-los o fer algo.

Digueu-me mandrós, però es que cada vegada soc mes gos, xe!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Dos suggeriments Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dos suggeriments   Dos suggeriments EmptyDg 09 Nov 2008, 15:37

cantarida escrigué:
Super admin, pdories fer un parell de coses per facilitar la navegació?:
  1. Mira a veure si pots posar al revés l'ordre de missatges i que isquen primer els més nous, es que em fa mandra haver de clicar l'última pàgina, Razz
  2. Podries fer que es veren en cada tema només els últims 10 o 15, és que també em fa mandra baixar fins baix per marcar-los o fer algo.

Digueu-me mandrós, però es que cada vegada soc mes gos, xe!

Al super admin, li sobra lo de super i crec que també lo de admin jejeje perque no m´entere de la missa ni la mitat.

Sobre el punt 1, no crec que puga fer-se. Ho investigaré, ho promet, però este tipo de fòrums jo tots els que he vist estan com este. Bé, i si et sóc sincer, no he vist cap fòrum - i mira que n´he vist - que funcione en el sentit que comentes. I també pensa en que una persona que no estiga seguint un post, si de bones a primeres, només l´obri, li apareixen els darrers missatges en lloc dels primers...igual no s´entera de la festa.

I el punt 2, també ho miraré i fem la prova si sé com fer-ho...jo la veritat és que ni havia mirat mai el número de missatges que apareixen per pàgina. Investigarem...

I gràcies per les propostessss! Smile
Tornar a dalt Ir abajo

Dos suggeriments
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Som de la Marina! :: Sobre el fòrum.-
Canviar a: