cantarida
Nombre de missatges : 26 Data d'inscripció : 14/09/2008
| Assumpte: Dos suggeriments Dv 07 Nov 2008, 18:26 | |
| Super admin, pdories fer un parell de coses per facilitar la navegació?: - Mira a veure si pots posar al revés l'ordre de missatges i que isquen primer els més nous, es que em fa mandra haver de clicar l'última pàgina,
- Podries fer que es veren en cada tema només els últims 10 o 15, és que també em fa mandra baixar fins baix per marcar-los o fer algo.
Digueu-me mandrós, però es que cada vegada soc mes gos, xe! | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Dos suggeriments Dg 09 Nov 2008, 15:37 | |
| - cantarida escrigué:
- Super admin, pdories fer un parell de coses per facilitar la navegació?:
- Mira a veure si pots posar al revés l'ordre de missatges i que isquen primer els més nous, es que em fa mandra haver de clicar l'última pàgina,
- Podries fer que es veren en cada tema només els últims 10 o 15, és que també em fa mandra baixar fins baix per marcar-los o fer algo.
Digueu-me mandrós, però es que cada vegada soc mes gos, xe! Al super admin, li sobra lo de super i crec que també lo de admin jejeje perque no m´entere de la missa ni la mitat. Sobre el punt 1, no crec que puga fer-se. Ho investigaré, ho promet, però este tipo de fòrums jo tots els que he vist estan com este. Bé, i si et sóc sincer, no he vist cap fòrum - i mira que n´he vist - que funcione en el sentit que comentes. I també pensa en que una persona que no estiga seguint un post, si de bones a primeres, només l´obri, li apareixen els darrers missatges en lloc dels primers...igual no s´entera de la festa. I el punt 2, també ho miraré i fem la prova si sé com fer-ho...jo la veritat és que ni havia mirat mai el número de missatges que apareixen per pàgina. Investigarem... I gràcies per les propostessss! | |
|