| nou canal i bona iniciativa | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: nou canal i bona iniciativa Dj 13 Nov 2008, 18:04 | |
| www.miralia.tv és una web i un canal de televisió per internet,pegeu una ulladeta | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dj 13 Nov 2008, 23:53 | |
| Te m´has avançat Sembla bona idea això de tindre una televisió comarcal per internet, però no sé jo...espere que els vaja molt bé i tinguen molts visitants. Sort! | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dv 14 Nov 2008, 14:37 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dv 14 Nov 2008, 17:13 | |
| És en valencià però també està l'opció de castellà,anglés i alemany.
Els programes un que n'he vist està en valencià. Necessitada iniciativa i que dure. | |
|
| |
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Al revés Dv 14 Nov 2008, 17:23 | |
| jo he entrat i tota la presentació i retolació és en castellà, el valencià és una opció com l´anglès i l´alemany. | |
|
| |
cantarida
Nombre de missatges : 26 Data d'inscripció : 14/09/2008
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dv 14 Nov 2008, 19:22 | |
| Efectivament, la web està configurada per tal que el castellà siga l'idioma "principal", el d'entrada, vamos... Si ho vols en valencià has de preocupar-te per clicar la pestanyeta, a l'altura del anglés i l'alemany. En fi, com sempre, por de perdre clientela, xe. Però tot i això iniciativa necessària, perquè entre el canal ou de perdiu i la tele de la dipu (c37) açò és un desert informatiu de qualitat | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dl 17 Nov 2008, 22:45 | |
| ei ahir vaig anar a Denia i vaig veurer cartells publicitaris de miralia , pareix que tingen ganes de moures aixina que tindrem que agafar la costum de vorer la tele per internet, en un principi en pareix molt interesant | |
|
| |
encobert
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dt 18 Nov 2008, 14:10 | |
| Si és en castellà, jo no ho trobe gens interessant, ans al contrari. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dt 18 Nov 2008, 17:04 | |
| Té traductor,jo tinc l´opció en valencià guardada a favorits i en cap moment vec res en castellà,crec que veus problemes amb no hi han.
Jo pense que és una bona iniciativa i ho fan multilingüe supose que per a captar a més gent.
Editat per darrera vegada per garrotipadur el Dj 20 Nov 2008, 02:49, editat 1 cop en total | |
|
| |
encobert
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dc 19 Nov 2008, 01:21 | |
| Jo no veig problemes, només opine. Es ben sencill, quan es fa una tele al meu País i encara mes, quan es fa a la meua comarca, si la llengua de partida no és la meua,és que no va dirigida a mi. Jo, en aquestes coses de la llengua no seré mai indiferent. Si ho fan per a abastar més audiència, perquè no parteixen del valencià?,abastaríen igual. De vegades, l´ordre dels factors si que altera el producte, si més no, per a mi. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dj 20 Nov 2008, 02:56 | |
| Doncs si ho tens tant clar no entres i au,jo abans també pensava com tú però al final hem vaig donar compte que ni pots escoltar ràdios,televisions i ni res de res perquè ací per desgràcia no passa com a Catalunya i ni canal 9 ni ràdio 9 que no son privades tenen íntegra programació en valencià així que si vols que de manera privada defenguen el valencià ho portes clar.
Adéu | |
|
| |
encobert
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dj 20 Nov 2008, 16:18 | |
| Ni tu , ni jo, ni ningú, no ens podem retraure de la realitat. Jo també veig les teles en castellà, i escolte les emissores i aquesta nova tele també la visitaré, ja què segurament informarà més i millor de les "coses" d´ací. No es tracta de cap puresa ideològica ni de cap heroïcitat Però crec que a l´hora de valorar una nova oferta communicativa, ens hi podem identificar més o menys en funció dels valors i continguts d´aquesta. I si, tens raó, la tinc clara perquè sí que m´agradaría que tothom defensara la nostra llengua quan aquesta està patint agressió, a títol individual i col.lectiu, però sé que és un somni. M´aconforme (de moment) amb ser conscient què no anem bé, i potser em faré pesat... però ho aniré repetint. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dj 20 Nov 2008, 18:22 | |
| Encobert, entenc el que vols dir, però hem de pensar que una TV totalment en valencià a una comarca on la majoria de la gent es forastera, és impossible i inviable. A vore com vas pels restaurants(per dir algun tipus de comerç) a demanar publicitat per a una televisió que els seus clients no voran... A tots ens agradaria que aplegara un dia en que el valencià estiguera normalitzat com ens agradaria, pero hem d´acceptar que huí per huí les coses estan mal, i davant una nova oferta informativa com aquesta que se´ns presenta i que a més sembla plural, no podem fer molt més que aplaudir la iniciativa i desitjar-los moltissima sort. Però com sempre, totes les postures son dignes de defensar-se, faltaria més | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dj 20 Nov 2008, 21:22 | |
| per desgracia pense que es una utopia que quansevol mig de comunicacio s'exprese unicament en la nostra llengua, ja que la publicitat es la font principal d'ingresos i per tant com la majoria de gent que te negocis passa totalment de la llengua i lo unic que volen es omplirse les butxaques al preu que siga, doncs no veig que siga possible, per desgracia coneixc gent que despres de posar un negoci les idees respecte a la llengua an quedat a un segon o tercer lloc , la pela es la pela, i altres que per ser consequents en les seves idees an tingut que tancar els negocis ja que la gent es tenia etiquetats com a catalanistes ruins, de veres que ho veig molt dificil , tindran que passar moltes coses i tindrem que seguir lluitat per a fero posible , espere que aplege el dia que siga aixina i que tots els que estem per aqui ho veigem, FORÇA I SALUT | |
|
| |
encobert
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa Dv 21 Nov 2008, 01:14 | |
| Si que és una utopia, ho admet però... què seria de nosaltres sense utopies?; la consciència de la realitat pot ser una constatació passiva i resignada o també pot ser el punt de partida per a canviar aquesta realitat, (una altra utopia?). En tot cas, alguna cosa si que podem fer, parlar-ne, que ja és "algo". SIGAM REALISTES, DEMANEM L´IMOSSIBLE. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: nou canal i bona iniciativa | |
| |
|
| |
| nou canal i bona iniciativa | |
|