| mitja marató serra d'oltà | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dv 28 Nov 2008, 21:00 | |
| Si no canvia la cosa anirem nosaltres 3 perquè ningú més ha comentat res del tema i tampoc ha tingut cap intenció d'anar,de tota manera encara esteu a temps...... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dt 02 Des 2008, 20:23 | |
| Ja està clar santi i pere,ja estem els 3 apuntats a la mitja marató.
Xavi no t'animes?? | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| |
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dt 02 Des 2008, 20:56 | |
| No sé quan Pere perquè ja ho tenim ahí,Santi el dissabte té boda i a l'altra ja és la mitjà marató. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 03 Des 2008, 00:49 | |
| Ara acabe de formalitzar la inscripció de Pere i meua. Ja estem apuntats! Supose que faltarà que ens envien un mail de confirmació, no? Bé, ja vorem Jo entrenaré a la boda, caminaré prou per allí | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Ds 06 Des 2008, 16:00 | |
| ja estem en la llista:
http://www.somesport.com/maratocalp/inscrits.html
Vinga Xavi,animat!! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 10 Des 2008, 22:03 | |
| com estàn els ànims per ahí per al diumenge? no dona aigua de moment i això ja és d'agraïr vist el que està plovent els últims mesos.
Heu vist que verdes estàn les nostres muntanyes? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dg 14 Des 2008, 18:13 | |
| la mitjà marató molt bé i hem acabat millor del que pensavem fent-la en poc més de 3 hores i mitja,hem acabat cansats però molt satisfets per la ruteta que tot i començar des de dins de Calp ha transcorregut tota per senda i pista forestal. | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dg 14 Des 2008, 19:41 | |
| A mi m'han dit que t'has rajat i no l'has feta. Que com aquest matí feia molt de fred no t'has volgut alçar del llit i no has anat | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dl 15 Des 2008, 09:16 | |
| http://www.somesport.com/maratocalp/general08.html | |
|
| |
Lula
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dl 15 Des 2008, 19:16 | |
| - garrotipadur escrigué:
- http://www.somesport.com/maratocalp/general08.html
Jo només en crec el que veig amb els meus ullets | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dl 15 Des 2008, 21:01 | |
| Xavi, i tu que feies fent la cursa en sentit invers?? Ara en serio, va estar de categoria tot. L´oratge ens va respectar, vam fer millor temps del que ens esperàvem- només ens van avançar 2 corredors - , vam coincidir un grupet de lo més entretingut i ben lligat, unes vistes de categoria- encara que no vam poder disfrutar-les com tocava- , i fer 20 km a Calp sense vore apenes xalets que ja és dir. Jo no vull dir res, però...heu vist açò? http://www.somesport.com/kmvgandia/index_2.html A ningú li fa gràcia? El desnivell vindrà a ser més o menys com el de Calp...i si estos nadals fem un parell de rutes "trencaores" com la de Laguar sencera i el Puig Campana, o altres per l´estil, el 11 de Gener podriem anar a Gandia... jo no mire a ningú, eh, ehhh Si algú està interessat que ho diga i obrim un post per a parlar l´assumpte. Va, siiiii! I per cert, ja estem en les fotos de la meta: http://picasaweb.google.com/voltaapeu18/122Calpe3#5279782332932870994 Estem en més fotos, però no les enllaçe perque faig carasses Ja les buscareu si voleu. També he de dir, que no vam quedar primers perque no vam voler...ei, vejes tu, a meta tan pronte que fas? | |
|
| |
Lula
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dl 15 Des 2008, 21:47 | |
| - ouantomaca escrigué:
- Xavi, i tu que feies fent la cursa en sentit invers??
Es que a voltes vaig prou perdut No, en serio, es que el pròxim diumenge 21 de desembre des de la Regidoria de Normalització Lª fem la ruta: Ermita dels Lleus, barranc de cardos, falda d'Oltà, terra d'En Gaspar, Pou dels Lleus, ermita dels Lleus i estàvem preparant-la. No cal que vos diga, que si voleu esteu convidats a fer-la, eixim a les 9 del matí de la plaça Jaume I. Si no haguera tingut això, haguera fet la marató, que ganes no en faltàven, però, primer es l'obligació i després la devoció. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dt 16 Des 2008, 17:44 | |
| Mira que va ser casualitat trobar-mos en Xavi i després també vaig vore a un altre xic que conec d'Ondara,amb la gent que hi havia per la muntanya eixe dia!!jeje.
La ruta molt xula i quan vullgau la gent del fòrum la podem fer,això sí,amb més tranquilitat.......fer-la en 4'30 o 5 estaria bé esmorzant i observant el paisatge.
Com a anècdota dir que ens van avançar els dos primers corredors de la mitja marató ja quasi aplegant a la meta i passaven com a cohets.
La proposta de Santi molt bona i ja vec que li ha agradat el tema,jo miraré a vore si puc anar i la fem que el Montdúver és una espineta que tinc clavada ja que vaig estar per allí farà uns 4 o 5 anys i no vam aplegar al cim.
Xavi de la ruta del diumenge com de costum m'han sorgit coses i me'n vaig fora el diumenge amb la family.
N'he tenim pendents un fum i entre jo liat i tú també passa el temps però ja les farem........les serres no es menejen del lloc. | |
|
| |
Miquel C Invitat
| Assumpte: Ruta diumenge Benissa Dc 17 Des 2008, 11:27 | |
| Hola Xavi, soc Miquel,
els de Calp també estem convidats?
Hi ha alguna plana web amb informació (horaris, recorregut...)?
Ja em dius. |
|
| |
Sóc Lula Invitat
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 17 Des 2008, 12:15 | |
| Hola Miquel, clar que esteu convidats, aquest diumege anem a la partida Lleus i els seus voltants. Eixirem de la Plaça Jaume I a les 9 del matí, porteu esmorzar. Si voleu inscriu-vos crideu al 96 573 13 13 i pregunteu pel departament de Normalització Lingüística, allí vos inscriuran i d'aquesta manera tindreu una assegurança gratuïta en aquesta activitat.
Pots conèixer més sobre aquest tema punxant ací baix:
|
|
| |
miquel81
Nombre de missatges : 7 Data d'inscripció : 14/12/2008
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 17 Des 2008, 12:17 | |
| Soc miquel, el de teulá¡¡¡¡
va ser de categoria anar en vosatros de veritat, va ser un ratet molt agradable i les picaetes que feiem aixo era de categoria. si estos nadals voleu ixir mosatros (maite i jo) ens apuntariem, ara, eixa de gandia maite diu que no te ganes de fer-la perque no vol anar competint per la muntanya que prefereix anar en tranquilitat i disfrutar de la ruta.
a vore si entre tots la emboliquem i fem que s'apunte.
bueno gent, a sigut un plaer coneixer-vos, ja estem en contacte.
saluts
miquel | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 17 Des 2008, 16:45 | |
| benvingut miquel i m'alegra que ja estigues per ací,el lloc val la pena i ací xarrem de tot un poc com podràs vore. La mitja marató va ser una experiència molt bona i molt millor del que pensava. De rutes segur que n'he farem alguna junts perquè eixim quasi totes les setmanes. Adéu i si el proper dissabte s'animeu escriviu al post del dia 20 | |
|
| |
Lula
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dc 17 Des 2008, 20:24 | |
| - Sóc Lula escrigué:
- Hola Miquel, clar que esteu convidats, aquest diumege anem a la partida Lleus i els seus voltants. Eixirem de la Plaça Jaume I a les 9 del matí, porteu esmorzar. Si voleu inscriu-vos crideu al 96 573 13 13 i pregunteu pel departament de Normalització Lingüística, allí vos inscriuran i d'aquesta manera tindreu una assegurança gratuïta en aquesta activitat.
Pots conèixer més sobre aquest tema punxant ací baix:
http://www.ayto-benissa.com/departamentos/apartado.php?apa_id=87&sapa_id=230
| |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dj 18 Des 2008, 21:08 | |
| Benvinguts els 2 Miquels miquel81...que Maite no vol competir??? Pero si era ella la que mos estirava a última hora quan ja estàvem tots fets pols! La cursa de Gandia és una molt bona ocasió per a coneixer el Mondúver i la senda en questió, i una volta que la coneguem podem tornar a fer-la més tranquilament. Nivell per a competir, jo al menys no el tinc, que per algo ens apuntem a la marxa de caminants . Anant xano xano com a Calp ja està bé, a la marxeta, xarrant, però sense parar massa. Que trobeu? Passeu-vos pel post de les Rutes Nadalenques, si teniu ganes de fer-ne alguna estos dies | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dj 18 Des 2008, 21:59 | |
| FOTOS DE LA MITJA MARATÓ I AQUESTES SÓN LES BONES:
http://www.somesport.com.es/fotos/index.php?cat=44
santi i jo fem una cara d'apurats al cim que paqué! santi volia volar o algo.....
De lo de montdúver és una bona cursa però jo encara no sé si eixe diumenge tinc dinà familiar amb cosins,tios i demés,ja vos dic algo | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Dv 19 Des 2008, 21:51 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà Ds 20 Des 2008, 18:44 | |
| jo sí vaig vaig per això no vull dir-ho cert i després no aparèixer com altres.............i no vull dir noms i tampoc fer preguntes però ja fa dies que no entra per ací..........xDDDD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: mitja marató serra d'oltà | |
| |
|
| |
| mitja marató serra d'oltà | |
|