Admin Admin
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 15/04/2008
| Assumpte: Com se vos presenta l´estiu? Dl 23 Jun 2008, 14:17 | |
| Crec que ja podem dir que l´estiu ens ha invait...cotxes per tot arreu, més cabells rossos del que és costum, el sol que crema,... Com se vos presenta? Tindreu vacançes o serà un treballar sense parar?Aneu de viatge? I els estudiants, ho teniu tot aprovat o tocarà seguir apretant els colzes? Jo crec que tindré vacançes la segona quinzena d´agost, i viatjar ni somiar-ho...a la caseta a fer prou el gos, a pegar becadetes al riu rau, aprofitar per fer coses que tinc a mitjes i a intentar que una personeta em done una cita per a un café o lo que ella vullga El cas es oblidar-se una miqueta de la monotonia laboral, i qualsevol cosa es bona per a fer-ho. Encara que sempre ens sembla poquet temps, però més val això que una patà als ous Au! | |
|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu? Dl 28 Jul 2008, 16:54 | |
| Jo no tinc vacances fins a setembre o octubre així que a aguantar com pugam la calor i avant.
Lo bò per a mi de l'estiu és que ix més gent de lo habitual per ahí i les festes dels pobles estàn molt bé.
A disfrutar-les i això del riu-rau i fer el gos està molt bé,tot el que no siga treballar i desconnectar de la rutina diària està molt bé. | |
|
rascalaraspa
Nombre de missatges : 2 Data d'inscripció : 07/09/2008 Edad : 43 Ubicació : Xàbia (els ous del Montgó)
| Assumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu? Dg 07 Set 2008, 19:00 | |
| - garrotipadur escrigué:
- Jo no tinc vacances fins a setembre o octubre així que a aguantar com pugam la calor i avant.
Lo bò per a mi de l'estiu és que ix més gent de lo habitual per ahí i les festes dels pobles estàn molt bé.
A disfrutar-les i això del riu-rau i fer el gos està molt bé,tot el que no siga treballar i desconnectar de la rutina diària està molt bé. Ja s'han acabat les vacancesss!!! OOOhhhhh! Quina sort tu que les comences ara!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu? | |
| |
|