Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Com se vos presenta l´estiu?

3 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin

Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 15/04/2008

Com se vos presenta l´estiu? Empty
MissatgeAssumpte: Com se vos presenta l´estiu?   Com se vos presenta l´estiu? EmptyDl 23 Jun 2008, 14:17

Crec que ja podem dir que l´estiu ens ha invait...cotxes per tot arreu, més cabells rossos del que és costum, el sol que crema,... Com se vos presenta? Tindreu vacançes o serà un treballar sense parar?Aneu de viatge? I els estudiants, ho teniu tot aprovat o tocarà seguir apretant els colzes?

Jo crec que tindré vacançes la segona quinzena d´agost, i viatjar ni somiar-ho...a la caseta a fer prou el gos, a pegar becadetes al riu rau, aprofitar per fer coses que tinc a mitjes i a intentar que una personeta em done una cita per a un café o lo que ella vullga Laughing
El cas es oblidar-se una miqueta de la monotonia laboral, i qualsevol cosa es bona per a fer-ho. Encara que sempre ens sembla poquet temps, però més val això que una patà als ous Very Happy

Au!
Tornar a dalt Ir abajo
https://somdelamarina.forocatalan.com
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu?   Com se vos presenta l´estiu? EmptyDl 28 Jul 2008, 16:54

Jo no tinc vacances fins a setembre o octubre així que a aguantar com pugam la calor i avant.

Lo bò per a mi de l'estiu és que ix més gent de lo habitual per ahí i les festes dels pobles estàn molt bé.

A disfrutar-les i això del riu-rau i fer el gos està molt bé,tot el que no siga treballar i desconnectar de la rutina diària està molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
rascalaraspa

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 07/09/2008
Ubicació : Xàbia (els ous del Montgó)

MissatgeAssumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu?   Com se vos presenta l´estiu? EmptyDg 07 Set 2008, 19:00

garrotipadur escrigué:
Jo no tinc vacances fins a setembre o octubre així que a aguantar com pugam la calor i avant.

Lo bò per a mi de l'estiu és que ix més gent de lo habitual per ahí i les festes dels pobles estàn molt bé.

A disfrutar-les i això del riu-rau i fer el gos està molt bé,tot el que no siga treballar i desconnectar de la rutina diària està molt bé.

Ja s'han acabat les vacancesss!!! OOOhhhhh! Quina sort tu que les comences ara!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Com se vos presenta l´estiu?   Com se vos presenta l´estiu? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Com se vos presenta l´estiu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1