garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: He sigut jo! Dc 26 Nov 2008, 22:41 | |
| Santi no et ratlles per lo de que no aparega l'imatge,he sigut jo el culpable,jeje.
Volia canviar-la i posar una de la cresta de Bèrnia però m'he liat mogolló i no m'apareixia l'imatge.
Arregla l'empastre si pots i la foto la pots agafar del post del Cim de Bèrnia-Portitxol | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: He sigut jo! Dj 27 Nov 2008, 23:28 | |
| T´has lliurat de poc, ja anava a cridar a la guardia civil jaajjaja ho he vist, pero em pensava que seria culpa del lloc on está pujada la foto que es imageshack.us A vore si demà ho arregle, que ara està agarrant-me son i no tinc gana de liar-me Que hauràs tocat... | |
|
garrotipadur
| Assumpte: Re: He sigut jo! Ds 29 Nov 2008, 11:27 | |
| He clikat a on hem vas dir i l'imatge ja apareix però menuda però he intentat posar-la gran però no canvia,jo pense que és perquè eixa imatge me la van passar ja menuda i no dona per a més. Almenys ja sé posar imatges,jeje. A la Guàrdia Civil no! jaja,parlant d'ella si aneu amb cotxe i veieu molt gent de verd a la vora de la carretera aneu en cuidao perquè això no vol dir que siga una festa heineken, | |
|
garrotipadur
| Assumpte: Re: He sigut jo! Ds 29 Nov 2008, 19:26 | |
| Al final he pugut posar l'imatge gran però no supergran com m'eixia,vaja mareig i a quina mala hora vaig voler canviar l'imatge,jeje.
Ara lo del ròtul és cosa teua perquè jo no vec res per ahí. | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| |
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: He sigut jo! Dt 14 Abr 2009, 17:30 | |
| Si voleu que vos toqueteje la foto un poc per adecentar-la... se me dona bé això de trastejar el photoshop. Encara que de totes maneres tampoc queda malament amb eixe rotul tan senzill. Ja dieu. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: He sigut jo! | |
| |
|