Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

enquesta política

4 participantes

a qui votaries?
pspv
enquesta política Vote_lcap0%enquesta política Vote_rcap
 0% [ 0 ]
bloc
enquesta política Vote_lcap67%enquesta política Vote_rcap
 67% [ 6 ]
pp
enquesta política Vote_lcap11%enquesta política Vote_rcap
 11% [ 1 ]
no ho sé
 11% [ 1 ]
Iniciativa del Poble Valencià
enquesta política Vote_lcap0%enquesta política Vote_rcap
 0% [ 0 ]
altres
 11% [ 1 ]
Vots Totals : 9

Sondeo cerrado

AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: enquesta política   enquesta política EmptyDg 30 Nov 2008, 18:59

a qui votarieu si foren eleccions a les corts enguany?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
encobert

Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 04/10/2008

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política EmptyDv 05 Des 2008, 17:21

Pare, m´acuse que he pecat, el vot del PP he estat jo i he faltat a la veritat. Faig acte de constricció i propòsit d´esmena, una altra volta, quan em semble que una enquesta és comfusa , tendenciosa o innecessària, ho diré i prou. No pense fer penitència perquè no sé ni vull resar.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política EmptyDv 05 Des 2008, 22:09

encobert escrigué:
Pare, m´acuse que he pecat, el vot del PP he estat jo i he faltat a la veritat. Faig acte de constricció i propòsit d´esmena, una altra volta, quan em semble que una enquesta és comfusa , tendenciosa o innecessària, ho diré i prou. No pense fer penitència perquè no sé ni vull resar.

No pense que siga cap pecat haver votat al PP, això va en les idees de cadascú. I tampoc pense que aquesta enquesta siga "comfusa, tendenciosa o innecesària". Simplement pot ser un intent de fer participar a la gent al fòrum. Si sempre anem a buscar-li el costat negre a les coses, segurament el trobem. En qualsevol cas, el fòrum és un lloc lliure de debat i si qualsevol cosa no ens sembla correcta, la podem debatre sense que siga necessari prendre-se-la a burla. I segurament aixina, ens entendrem millor tots i farem les coses millor en un futur.
Tornar a dalt Ir abajo
encobert

Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 04/10/2008

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política EmptyDl 08 Des 2008, 22:22

ouantomaca; No pretenia fer burla, he reconegut que la meua actitud de votar el contrari del que pense, ha estat un error i ho he fet amb ironia perquè la ironia forma part del nostre caràcter, el humor dels valencians és irònic i a mi m´agrada, tot i que de vegades no s'enten i s´interpreta com a burla. Pel que fa a l´enquesta, no la trobe necessària perquè al meu parer, de les línies argumentals de la majoria de les opinions, s'escau que el resultat seria el que està sent.Si s´agués contemplat l´abstenció, si s'agués posat nom a Maulets, a ERPV, si no s'agués tret de "Altres" Iniciativa del P. V., aleshores hauría semblat una altra cosa però tot i això, jo encara l´hauria trabada innecessària.
A mi m´ha semblat un acte d´autoafirmació del Bloc i ( amb tots els respectes) no crec que açò beneficie el Forum. No és que ho veja tot negre, és que ho veig diferent i m' hauràs de reconeixer que pel que fa a animar el debat, t´estic tirant una maneta.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política EmptyDt 09 Des 2008, 22:58

encobert escrigué:
No és que ho veja tot negre, és que ho veig diferent i m' hauràs de reconeixer que pel que fa a animar el debat, t´estic tirant una maneta.

Tota la raó tens Smile La veritat és que ací pareix que som tots cosins germans i una veu discordant sempre va bé. Probablement el poc éxit del fòrum siga per la falta de més veus discordants, per poder debatre i donar-li vida al lloc.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política EmptyDc 10 Des 2008, 00:39

sí,crec que tens raò i el que li falta al fòrum és més varietat de gent
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Miquel

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 20/11/2008

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: El Bloc ofrena noves glòries a Espanya   enquesta política EmptyDj 11 Des 2008, 00:42

Doncs sí, després de llegir aquesta noticia ja no tinc clar a qui votaré les pròximes el.leccions. Que voleu que vos diga...

http://www.republicavalenciana.org/imatges/noticia/bloccongres.jpg
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

enquesta política Empty
MissatgeAssumpte: Re: enquesta política   enquesta política Empty

Tornar a dalt Ir abajo

enquesta política
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1