| enquesta política | |
|
|
a qui votaries? | pspv | | 0% | [ 0 ] | bloc | | 67% | [ 6 ] | pp | | 11% | [ 1 ] | no ho sé | | 11% | [ 1 ] | Iniciativa del Poble Valencià | | 0% | [ 0 ] | altres | | 11% | [ 1 ] |
| Vots Totals : 9 | | Sondeo cerrado |
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: enquesta política Dg 30 Nov 2008, 18:59 | |
| a qui votarieu si foren eleccions a les corts enguany? | |
|
| |
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Re: enquesta política Dv 05 Des 2008, 17:21 | |
| Pare, m´acuse que he pecat, el vot del PP he estat jo i he faltat a la veritat. Faig acte de constricció i propòsit d´esmena, una altra volta, quan em semble que una enquesta és comfusa , tendenciosa o innecessària, ho diré i prou. No pense fer penitència perquè no sé ni vull resar. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: enquesta política Dv 05 Des 2008, 22:09 | |
| - encobert escrigué:
- Pare, m´acuse que he pecat, el vot del PP he estat jo i he faltat a la veritat. Faig acte de constricció i propòsit d´esmena, una altra volta, quan em semble que una enquesta és comfusa , tendenciosa o innecessària, ho diré i prou. No pense fer penitència perquè no sé ni vull resar.
No pense que siga cap pecat haver votat al PP, això va en les idees de cadascú. I tampoc pense que aquesta enquesta siga "comfusa, tendenciosa o innecesària". Simplement pot ser un intent de fer participar a la gent al fòrum. Si sempre anem a buscar-li el costat negre a les coses, segurament el trobem. En qualsevol cas, el fòrum és un lloc lliure de debat i si qualsevol cosa no ens sembla correcta, la podem debatre sense que siga necessari prendre-se-la a burla. I segurament aixina, ens entendrem millor tots i farem les coses millor en un futur. | |
|
| |
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Re: enquesta política Dl 08 Des 2008, 22:22 | |
| ouantomaca; No pretenia fer burla, he reconegut que la meua actitud de votar el contrari del que pense, ha estat un error i ho he fet amb ironia perquè la ironia forma part del nostre caràcter, el humor dels valencians és irònic i a mi m´agrada, tot i que de vegades no s'enten i s´interpreta com a burla. Pel que fa a l´enquesta, no la trobe necessària perquè al meu parer, de les línies argumentals de la majoria de les opinions, s'escau que el resultat seria el que està sent.Si s´agués contemplat l´abstenció, si s'agués posat nom a Maulets, a ERPV, si no s'agués tret de "Altres" Iniciativa del P. V., aleshores hauría semblat una altra cosa però tot i això, jo encara l´hauria trabada innecessària. A mi m´ha semblat un acte d´autoafirmació del Bloc i ( amb tots els respectes) no crec que açò beneficie el Forum. No és que ho veja tot negre, és que ho veig diferent i m' hauràs de reconeixer que pel que fa a animar el debat, t´estic tirant una maneta. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: enquesta política Dt 09 Des 2008, 22:58 | |
| - encobert escrigué:
- No és que ho veja tot negre, és que ho veig diferent i m' hauràs de reconeixer que pel que fa a animar el debat, t´estic tirant una maneta.
Tota la raó tens La veritat és que ací pareix que som tots cosins germans i una veu discordant sempre va bé. Probablement el poc éxit del fòrum siga per la falta de més veus discordants, per poder debatre i donar-li vida al lloc. | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: enquesta política Dc 10 Des 2008, 00:39 | |
| sí,crec que tens raò i el que li falta al fòrum és més varietat de gent | |
|
| |
Miquel
Nombre de missatges : 7 Data d'inscripció : 20/11/2008 Edad : 48
| Assumpte: El Bloc ofrena noves glòries a Espanya Dj 11 Des 2008, 00:42 | |
| Doncs sí, després de llegir aquesta noticia ja no tinc clar a qui votaré les pròximes el.leccions. Que voleu que vos diga...
http://www.republicavalenciana.org/imatges/noticia/bloccongres.jpg | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: enquesta política | |
| |
|
| |
| enquesta política | |
|