Ola!!que guapeta la postaleta! els animalets que guapeeets......Jo lo dels sopars i dinars ja eu tenim mes o menos clar,trobe que tot el mon menja lo mateix,carn,peix,marisc...la gent menja estos dies com si ja no tingueren que menjar en tot lany o com si sacaba el mon(despues la gent ve a ferse analisis i mos mareja i sanqueta perque te acit úric,colesterol o sucre...en fi),la carta als reis no la escric perque ami sol deixarme algo el pare Noel jajajaje els reis ho deixe pera els meus nebodets jejeje.I referent a la opinio que tinc del Nadal pues pense que es una epoca de massa consumisme,la gent fa regals a tot el mon...a mi en fa mes il.lucio que en facen un regal cualquier dia del any que en Nadal perque avorer...si jo li compre un regal a la meua germana i ella a mi,en teoria es com si el regal que en fa ella a mi i mel regalara jo perque ella fa un gasta o i jo tambe i ens eu regalem mutuament,no seria millor que cada uno es comprara lo que vullguera? jajajaja pero bueno aso son teories meues del todo a 100.Jo pense que el nadal de ara es un invent dels comeciants pera que gastem i gastem,antes era diferent era mes familiar,ara es mes de burrera,mes de ixir de festa,comprar,regalar,emborracharse....la gent es torna loca en Nadal.
QUE PASEU BONES FESTES!! I NO MENJEU TAAAAANT!!!
Per cert ouantomaca.....o el rellotge va mal ooooo que matineeeer!!! jo a les 6:40 del mati no tinc humor pera res jajajajaja