Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Cim de segaria el dia de nadal

3 participantes
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Cim de segaria el dia de nadal Empty
MissatgeAssumpte: Cim de segaria el dia de nadal   Cim de segaria el dia de nadal EmptyDj 25 Des 2008, 17:17

Avui m'he alçat i he decidit , abans de que la pluja desgracie estos dies , pujar a segària.
Alli dalt he coincidit amb Erme d'Ondara i JoanGre , de sagra.2 companys montanyencs els quals m'han comentat que es pasaran per el forum Smile
Ací vos deixe el enllaç de la ruta :
www.costatfosc.blogspot.com
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Cim de segaria el dia de nadal   Cim de segaria el dia de nadal EmptyDj 25 Des 2008, 22:49

Mirant la tercera foto ja em mareje Laughing Bona bacà hi ha des d´ahí dalt. Jo no m´asome aixina ni que em paguen affraid

Molt xules les fotos i la crònica!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: no es el que pareix   Cim de segaria el dia de nadal EmptyDj 25 Des 2008, 23:28

sols m'he asomat per fer una foto "vertiginosa".
Eixa ruta es poc perillosa , simplement li he donat un poc d'emocio anant un poc arrimat a l'arista , pero per la vall hi ha un cami .
Per ejemple , bernia es mes tecnica en comparacio a esta , i victor la va fer sense problemes aixi que...
a vore si la fem algun dia!! jeje.
M'he trobat amb dos companys que diuen que entraran al forum i que ja hi sabien que es montaven rutes en aquest , a vore si entren i fem alguna bona.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Lula

Lula

Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 29/08/2008
Ubicació : Benissa

MissatgeAssumpte: Re: Cim de segaria el dia de nadal   Cim de segaria el dia de nadal EmptyDv 26 Des 2008, 11:54

talo escrigué:

Alli dalt he coincidit amb Erme d'Ondara i JoanGre , de sagra.2 companys montanyencs els quals m'han comentat que es pasaran per el forum Smile

Bona gent, l'Herme i el Joangre, a vore si es veritat que passen per ací lol!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Cim de segaria el dia de nadal   Cim de segaria el dia de nadal EmptyDv 26 Des 2008, 15:50

Si els passen i com a premi els deixem l´honor d´escollir la ruta que vullguen fer Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Cim de segaria el dia de nadal   Cim de segaria el dia de nadal Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Cim de segaria el dia de nadal
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1