| ens apuntem al facebook? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: ens apuntem al facebook? Dv 26 Des 2008, 14:59 | |
| allí li donariem molta publicitat al fòrum | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dv 26 Des 2008, 15:47 | |
| Jo estic apuntat des de fa no se molt, però no sé com funciona això. em vaig apuntar per vore això que era i ni l´he fet funcionar mai ni acabe d´entendre qué és jejeje
El perill serà que si per allí es pot xarrar i estar en contacte, acabarem donant-li l´esquena al fòrum o qué? Açò sembla un lloc més obert que un club d´eixos...no? No sé...reflexione...
Si algú sap ben cert com funciona que ho diga i pensem si ens interessa o no. | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dv 26 Des 2008, 20:14 | |
| Jo tinc un també, però soc un poc novata. Pot ser tinges rao que xarrem per alli i no per aci, però pense que pot servir d propaganda per a gent que no ho sap, o per a gent d'altres comarques, potser estiga be. Em sembla una bona idea. | |
|
| |
cantarida
Nombre de missatges : 26 Data d'inscripció : 14/09/2008
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 30 Des 2008, 15:37 | |
| Hola, he parlat amb el Sergi de http://instiblog.sergiferrus.net, de Pedreguer i ens hem permés crear un grup al facebook per som de la marina! El podeu trobar ací: https://www.facebook.com/group.php?gid=59962161400 Hala, a fer comarcaaaaa... | |
|
| |
sergi
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 30/12/2008 Edad : 59 Ubicació : Pedreguer
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 30 Des 2008, 15:44 | |
| bon dia, sóc el Sergi, el que acaba de fer el grup eixe del facebook... Si trobeu que cal canviar alguna cosa, com ara, la imatge (que he posat la mateixa que hi ha ara al fòrum), no teniu més que dir-ho.
Bona idea, aquesta del fòrum.
Salut! | |
|
| |
Garramanxes
Nombre de missatges : 20 Data d'inscripció : 23/06/2008 Edad : 38 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 30 Des 2008, 18:54 | |
| Jo ja m'he unit al grup, i he convidat a uns quants de la comarca a que s'unisquen. Salut! | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 30 Des 2008, 20:43 | |
| Bona, Sergi! Acabe de pegar-li una ullada i m´he apuntat...hi ha una ceba de gent ja! Sobre la imatge, si voleu que en pensem una diferent, mentre que siga algun racó identificatiu i guapet de la comarca jo crec que valdria, no? I si no és molt complicat, a l´adreça web, posa també somdelamarina.tk que és més fàcil de recordar. I ara, a fer rodar el grup! Bon any! | |
|
| |
sergi
Nombre de missatges : 4 Data d'inscripció : 30/12/2008 Edad : 59 Ubicació : Pedreguer
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 30 Des 2008, 22:21 | |
| Una altra cosa: de moment estic d'administrador per ser qui ha obert el grup, però tampoc és que tinga un interès "hasta allà". Algun voluntari? Garrotipadur? Ouantomaca? Cantarida? Crec que els pares d'aquest fòrum (els dos primers que he esmentat?) haurien de tenir aquest privilegi. Què us sembla? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dc 31 Des 2008, 00:05 | |
| Sergi, gràcies. Si que fa il. lusió vore ahí al lloc dels administradors el nom propi, però jo no tinc ni idea de administrar un grup facebook... aixina que poc puc fer La marxa és que es moga, que la gent tinga ganes per participar i siga un lloc agradable El que si que m´agradaria es que els que estem per ací ens agregarem d´amics...que jo només tinc a Victor (garrotipadur)!!! Si veieu per ahí un santi vallés, sé muà. O digueu qui sou vosaltres i vos agregue jo, si voleu un agregat més a la llista | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dc 31 Des 2008, 12:34 | |
| benvingut sergi i si vols apuntam també d'admin encara que de facebook no m'entere massa perquè l'altre dia volia crear grup i no vaig trobar l'opció.
61 persones ja! | |
|
| |
sergi
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dc 31 Des 2008, 15:43 | |
| Santi, t'he nomenat vocal (no sé per a què serveix, però bueno...) Víctor, no et troben en la llista de membres... No puc nomenar-te admin o vocal. Algun voluntari més? | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dc 31 Des 2008, 19:17 | |
| ja estic jo també agregada!!!! esta molt guai .Bona idea!!! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dj 01 Gen 2009, 13:36 | |
| - sergi escrigué:
- Santi, t'he nomenat vocal (no sé per a què serveix, però bueno...)
Víctor, no et troben en la llista de membres... No puc nomenar-te admin o vocal. Algun voluntari més? Quina vocal soc??? A Víctor posa´l de consonant, que tant de xarrar i encara no és del grup Xe, i ningú vol ser amic meu?? Que només en tinc un i fa vergonya anar agregant a gent que no conec I una altra cosa: Algú te alguna idea per a fer que el grup es moga? Moure el fòrum del facebook, per exemple copiant els posts més populars d´ací (p.e. el de l´ultim que escriu guanya)? Gastar el mural com un xat, i dir lo primer que et vinga al cap? Publicar per allí quan quedem per anar a la muntanya? Moviment, moviment! 92 inscrits ja! Bon dia i bon any! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dl 05 Gen 2009, 13:12 | |
| Doncs ja estic a la llista de membres com a Víctor Gil Garrot però ja sé perquè no hem trobaves perquè no m'havia apuntat,jeje,quin despistat perquè ja fa dies que entre al facebook som de la marina.
Santi tú de vocal? són eleccions o algo? xDD
Trobava que seria bona idea però vec que la cosa ha sigut un encert perquè som ja 225 membres i pujant..........
Bon any a tothom! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dl 05 Gen 2009, 23:55 | |
| Jo no m imaginava que havia tanta gent al facebook... pero per a la gent que estem, es mou poc el grup, no? O es que tots els grups es mouen poc? O es que Víctor i jo encara no estem molt familiaritzats i no hem començat a marejar per allí? Sergi, obrim al forum del facebook un post de estos de "l´ultim que escriu, guanya!"? Home, és un post fava, però en la ceba de gent que hi ha segur que es mou, i encara que siga per vore qui va guanyant la gent anirà prenent costum de deixar-se caure pel grup...no creieu? I sobre el tema dels administradors, jo pense que aquells usuaris que més participen i s´impliquen amb el grup, podrien ser administradors. Que penseu? I no sé que més dir | |
|
| |
cantarida
Nombre de missatges : 26 Data d'inscripció : 14/09/2008
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dt 06 Gen 2009, 18:31 | |
| Santi. no cal que demanes permís per a publicar el que desitges... ja ets administrador!!! Víctor, passes a ser admin també. Ara que en som 4, crec que els pròxims haurien de demanar-ho. Lo de vocal, encara no sé per a què serveix Els reis què tal? fins i tot per als republicans s'han portat bé? | |
|
| |
aixa
| |
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dc 07 Gen 2009, 21:53 | |
| Ja està! Tinc afegits a Lula, saforenca, garrotipadur, sergi, xabiera i aixa...qui em falta??? Lo que alucine en la de gent que hi ha al facebook eixe...i jo sense enterar-me...això si, estan casi tots muts, perque xarrar poc... Ara després obriré el post de "l´ultim que escriu, guanya!", i a vore si anem perdent la vergonya...i anem obrint nous temes i fent rodar al grup. | |
|
| |
sergi
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dj 08 Gen 2009, 11:08 | |
| Bon dia a tothom.
És el que passa en aquests llocs (en tuenti és semblant, encara que és per a gent prou més jove). La gent va agregant-se i després se n'oblida.
Hi ha vàries possibilitats: per exemple, a la dreta, dalt del tot, els administradors teniu la possibilitat d'enviar un missatge massiu a tots els components del grup (Santi, sé que això ho pots aprofitar d'allò més bé). Després, més cap a baix, a la dreta també, teniu la caixa d'esdeveniments: ahí es poden posar molts dels actes que habitualment poseu a aquest fòrum.
Després a la part central, baix del debat haureu vist que es poden posar enllaços i fotos i tal.
Les possibilitats són moltes.
Ala, me'n vaig a treballar.
Salut! | |
|
| |
aixa
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? Dl 12 Gen 2009, 19:47 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ens apuntem al facebook? | |
| |
|
| |
| ens apuntem al facebook? | |
|