garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: l'alqueria blanca Ds 27 Des 2008, 01:56 | |
| obric aquest fil perquè vaig escriure als comentaris de la sèrie i li vaig fer publicitat al fòrum on deia que parlavem de la sèrie.
Ja de pas,preguntar,qui la veu? vos agrada? | |
|
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: l'alqueria blanca Dj 16 Abr 2009, 01:45 | |
| No la veig, pero perque no veig gens la televisió. I menys sèries. Encara que he sentit que està molt bé, i està tenint molt d'exit. | |
|
xabiera
Nombre de missatges : 81 Data d'inscripció : 27/07/2008 Edad : 43 Ubicació : xabia
| Assumpte: Re: l'alqueria blanca Dj 16 Abr 2009, 11:42 | |
| jo no la vec tampoc, vec mol poc la tele pero la cansoneta me la se de memoria i una volta van posar una versio della al cadillac q si la trobe per ahi la penjare pq ta guai jejejejjej | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: l'alqueria blanca Dj 16 Abr 2009, 21:05 | |
| Jo tampoc mire la TV, de fet no m´agrada vore res...llevat de l´Alqueria Blanca, Salvados i lo del Calleja (eixe de la cuatro que puja muntanyes i fa el borinot)...i vaja gràcia que tot ho fan diumenge per la nit i, o faig zapping com un tronat, o sempre acabe perdent-me alguna cosa... Sòc jo l´únic que veu l´Alqueria??? si homeeeee...! | |
|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: l'alqueria blanca Dv 17 Abr 2009, 11:22 | |
| hi ha molta gent però del fòrum pareix que només tu i jo,és una sèrie que està bé i està aplegant a shares de prop del 30% que és molt bé vist la competència televisiva que hi ha. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: l'alqueria blanca | |
| |
|