| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Ascencio al montgo per calfar motors | |
| | Autor | Missatge |
---|
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Ascencio al montgo per calfar motors Dl 29 Des 2008, 21:24 | |
| El divendres vaig a fer la ascencio al montgo per pare pere ( denia ) , que te una pendent pareguda a la que ens trobarem al puig i aixi anem perparant les cames. Si algu vol vindre que es m'ho diga. Salutacions!!! | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dl 29 Des 2008, 21:57 | |
| Jo encara no em compromet a res perque el divendres no ho tinc massa clar...pero és fàcil que vaja a controlar-te...ja vorem. Més que res per a que no pujes dalt la creu o alguna cosa d´eixes teues Ja et dic algo al llarg de la setmana. I anirem mirant l´oratge que diu... | |
| | | talo
| Assumpte: l'oratge marca bon temps de moment Dl 29 Des 2008, 23:19 | |
| Es bo que vingues a controlar-me , es bo tindre algú de cordura al meu costat per a que no arrisque amb parets impossibles i demes alucinacions "in situ" | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dj 01 Gen 2009, 13:22 | |
| Bon dia i bon any! Si no ha hagut canvi de plans, digues a quin lloc i quina hora creus que podriem quedar, i esta vesprà ja ho concretem per tlf si vols... En principi casi segur que puc anar, de totes maneres esta vesprà o nit ja ho parlem 100%. A més sembla que els dies borrascosos sen han anat... Dime el teu tlf si vols per ací o per missatge privat, i més tard et pegue un toc | |
| | | talo
| Assumpte: com l'altra volta Dj 01 Gen 2009, 14:42 | |
| - ouantomaca escrigué:
- Bon dia i bon any!
Si no ha hagut canvi de plans, digues a quin lloc i quina hora creus que podriem quedar, i esta vesprà ja ho concretem per tlf si vols... En principi casi segur que puc anar, de totes maneres esta vesprà o nit ja ho parlem 100%. A més sembla que els dies borrascosos sen han anat... Dime el teu tlf si vols per ací o per missatge privat, i més tard et pegue un toc
Bon any! Si vols quedem a les 8 a casa la xata , on l'altre dia , i agafem el meu cotxe , aixi , que no siga tot perdut per a tu Com s'envien missatges privats per aquest forum? , esque passe de posar el meu movil a la vista ja que les dones no pararien de cridar ( i homes clar ) Si vols et donde el msu msn : talo_malo@hotmail.com Salutacions! | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dj 01 Gen 2009, 20:51 | |
| Entonces...tu creus que si deixe ahí el meu número de telèfon em cridaran les dones? Ara el posaré ben gran Per enviar un missatge privat pel fòrum, has punxar baix de l´escrit de l´usuari en qüestió, on diu [PM], que supose que vol dir: private message. AL costat de [Profile]. Ara t´agregaré al msn i ho aclarim ja del tot | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dv 02 Gen 2009, 23:42 | |
| Els máquines ja han tornat A les 8:30 ja estavem al peu del Montgó per Denia, per l´ermita del Pare Pere. Arreem cap amunt, incansables Hem tirat cap a la cova de l´aigua, i després a l´esquerre cap al racó del bou. Ací no hem parat per cansament..els máquines no es cansen...els máquines fan fotos Els incansables aplegant a la creu Com en aplegar a la creu encara teniem ganes de fer l´indi, hem decidit rebre homenatge a la improvisació i intentar cansar-nos, cosa que no hem aconseguit, per algo som màquines, i hem tirat a fer cim Els avions han tingut por de passar-nos per dalt, i ens passaven per baix. Als "amos" ningú els passa per dalt Avionet pel pont de Gata Apleguem al cim, i ei...ja que estem, vejes si no baixarem cap a Xàbia i tornarem a Denia pel camí de les colònies... Este Bardisser-Acentor alpino, feia molt que no veia uns tios tan valents i s´ha asomat a saludar-nos bocabadat Mosatros anem igual costera amunt que costera avall, però ara tocava cap avall...amb els ulls tancats hem baixat per ací Esta costera es algo puta de baixar, per a mosatros no, persupost, em referixc a la gent "normal" com Victor però és encara més puta de pujar...hem vist un xiquet anglés amb el cap roig i unflat...com bé ha dit talo: "este va a explotar". I després ja pel camí de les colonies cap a Denia, que hem fet amb només 1 quart d´hora bé, 1 quart i una miqueta...total 6 horetes de ruta, pero ni mos hem cansat ni res, eh... després una cervesseta voll-damm d´eixes que posen a Ondara i cap a casa a descansar...dic...a fer faena! Au, ja ho teniu bé, que no es mereixeu tant, muts, que sou tots muts | |
| | | miquel81
Nombre de missatges : 7 Data d'inscripció : 14/12/2008
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dj 15 Gen 2009, 19:19 | |
| primer que res, voldria saber perque clar, no vos canseu de pujar al montgo, anar a la creu de denia, despres a la de xabia ....., algun misteri te que haber ahi, o no??? jejejeje
esta genial la explicacio que mos fas de les fotos, la veritat es que mirant les fotos pareix una cosa, ara, si llegim un poc el que ens ha posat el amic ouantomaca, pues ja es la bomba, xe que bons sou
ala, ahi queda el meu pensament, jejejeje
saluts i a vore quan puc jo acompanyar-vos | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors Dv 16 Gen 2009, 00:27 | |
| - miquel81 escrigué:
- primer que res, voldria saber perque clar, no vos canseu de pujar al montgo, anar a la creu de denia, despres a la de xabia ....., algun misteri te que haber ahi, o no??? jejejeje
esta genial la explicacio que mos fas de les fotos, la veritat es que mirant les fotos pareix una cosa, ara, si llegim un poc el que ens ha posat el amic ouantomaca, pues ja es la bomba, xe que bons sou
ala, ahi queda el meu pensament, jejejeje
saluts i a vore quan puc jo acompanyar-vos Miquel, no mos vam cansar, no...per això vaig aplegar a casa i em vaig espatarrar Has vist el post de la cursa de Forna? Es pot fer caminant...vos feu l´ànim? Va, que víctor i jo ho tenim mig clar! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ascencio al montgo per calfar motors | |
| |
| | | | Ascencio al montgo per calfar motors | |
|