Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Que opineu de Ebay?

3 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Que opineu de Ebay? Empty
MissatgeAssumpte: Que opineu de Ebay?   Que opineu de Ebay? EmptyDc 31 Des 2008, 00:11

Això, que opineu de Ebay?

Sé que hi ha molta gent que compra per allí, fins i tot compradors compulsius que compren coses a bon preu que ni tan sols necessiten. A mi no sé perqué no m´acaba de convencer això del paypal. He comprat prou coses per internet, sempre amb pagament contra-reembolso. Donar la tarjeta i coses d´aquestes no em fan gràcia.

Es troben preus de risa, però no sé...vosaltres que penseu? Compreu allí? Es fieu? Ha estat bé l´experiència? Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Que opineu de Ebay?   Que opineu de Ebay? EmptyDc 31 Des 2008, 12:45

Jo no he comprat mai per no refiar-me i una vegada hem vaig registrar per vendre algunes cosetes però al final no ho vaig posar.

No m'agrada això del pal pal i segons m'han comentat és molt barat però després si vens m'han dit que tens que fer-te càrrer de les despeses d'enviament,això és veritat?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
xuspití

xuspití

Nombre de missatges : 36
Data d'inscripció : 13/04/2009
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: Que opineu de Ebay?   Que opineu de Ebay? EmptyDl 13 Abr 2009, 23:33

No es res de l'altre món. Si has de fer una compra de diners, val més comprar físicament, per poder tocar allò que compres. Però per a les xicotetes coses va molt bé.

Jo tenia una colecció de cómics sense acabar, una espineta clavada que trobava que no em llevaría mai. Els cómics eixos no es podien trobar en ningún lloc però en ebay sí que estaven. Me'ls van vendre a euro per cómic, baratísims per a lo difícils que eren de conseguir. Només em posaven de condició que el pago fora per ingres bancari (només 25 euros, no era molt). Vaig preguntar a gent i tots em van dir q sense problemes, només havia de comprovar els vots positius del venedor.

Jo anime a que, si bé amb precaució, busqueu en ebay allò que es difícil conseguir en les tendes físiques.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Que opineu de Ebay?   Que opineu de Ebay? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Que opineu de Ebay?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Som de la Marina! :: EL LLOC DE LES COSES SENSE LLOC-
Canviar a: