Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Una de receptes....

3 participantes
AutorMissatge
xabiera

xabiera

Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 27/07/2008
Ubicació : xabia

Una de receptes.... Empty
MissatgeAssumpte: Una de receptes....   Una de receptes.... EmptyDj 01 Gen 2009, 16:05

Algo li faltaba al foro,i un dia pensant en vaig donar conte q lo q li faltaba era una seccio de receptes o de menjars tipics,dolços o salats,.....ale,deixeuse de tant de politiqueo i avorer si aneu posant receptes tipiques de la marina i anem cuinant,que pera eixes rutes i eixes caminates que vos pegueu els del foro ,no vos vindra mal un bon plat de menjar tipic jajajaja...cada poble supose que tindra els seus menjars tipics, o seran els mateixos pero la elaboracio sera diferent?...no se...bueno jo vos deixe una recepta dolçeta pera que la feu i la probeu.

COCAMARIA DE POMA....
-INGREDIENTS: 4 ous(neu i furteulils a les gallines i si no en teniu pues res...al Mas i Mas ),1 got de oli de girasol (no val oli d'oliva eh),1 got i mig de farina de força(en colsevol panaderia vos la venen),1 got i mig de sucre,1 sobre de llevadura Royal(exa la venen en Mercadona jajaja),la ralladura de una llima(si no teniu llimera,en colsevol supermercat en teniu...es facil de conseguir),canela an polvo i 5 pomes madures(IMPORTANT....tenen que ser GOLDEN eh,sinos no ix igual)
-ELABORACIO: batir els 4 ous i el oli,anyadirli el sucre,la ralladura de la llima,la canela,la llevadura,i per ultim anar anyadint poc a poc la farina. Despues peleu les pomes i les partiu per la mitat i neu fent trosets seguint la forma de la poma,trosets no molt grosos,mes be finets...en acabar agarreu un molde redonet i li poseu paper vegetal(que el venen a Mercadona),poseu els trocets de les pomes dins a la base del molde i damunt li tireu la masa que eu fet antes an els ous,la farina i tota la historia.
Eu poseu al forn i au...quant vesgueu que esta feta la tareu del forn,aneu punxantla an un palillo i cuant el paillo ix net,es que ja esta feta jejejeje

PD: si la feu ja en direu que tal.....
FELIÇ ANY!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://silvia-xabia.spaces.live.com/
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Una de receptes....   Una de receptes.... EmptyDs 03 Gen 2009, 15:03

Bona idea, senyoreta...a mi cuinar no em desagrada, però de pensar en escurar després...em fa una gosseraaaa!

El que podriem fer és, el dia que anem a la muntanya, quan tornem mortets de fam, tu ens esperes baix amb una coca d´eixes ben bones que saps fer jejejejeje i tots contents! Va, i jo porte mistela Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Una de receptes....   Una de receptes.... EmptyDl 05 Gen 2009, 02:40

bona idea,jo m'apunte per a menjar..........xD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Una de receptes....   Una de receptes.... Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Una de receptes....
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Som de la Marina! :: LA PLAÇA DEL POBLE-