| enllaços webs senderistes | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: enllaços webs senderistes Dc 25 Jun 2008, 19:58 | |
| Des d'ací dir-vos que ací teniu un aficionat al senderisme i quan passe la calor podriem fer ruteta. Ací vos pose uns enllaços de webs senderistes de la comarca: www.fentmarxa.blogspot.com www.muntanyamargallo.blogspot.com http://toni-bernia.blogspot.com/ | |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 15/04/2008
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dg 29 Jun 2008, 14:14 | |
| - garrotipadur escrigué:
- i quan passe la calor podriem fer ruteta.
Sí que podriem fer-ne una, sí...i encara que queda temps per acabar la calor, podriem anar parlant de on anar, i a vore si aixina més gent s´anima On vos agradaria anar? Serà per llocs... Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dc 02 Jul 2008, 16:36 | |
| Buf,si pose totes les que tinc en ment fliparàs,jeje.
La circular de la Foradà per Alcalà de la Jovada estaria molt bé,la de la Font d'Aixa,les dos de Benissa a Gata,la de les Bassetes de Senija,la de Xàbia a Dénia,etc.
Per rutes no serà,ara digueu vosaltres............
Editat per darrera vegada per garrotipadur el Ds 05 Jul 2008, 18:34, editat 1 cop en total | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Ds 05 Jul 2008, 11:05 | |
| De totes les que has comentat només en conec 2 i a mitjes De Benissa a Gata, nosaltres pujem muntanya amunt a marica l´ultim pel Castellar, que és darrere de la central eléctrica de Teulada, i ja dalt trobem la senda que ve a eixir al Pont de Gata. Quan apleguem a Gata mos fem 2 cervessetes al bar de davant l´esglesia i mon tornem en trenet La de Dènia a Xàbia supose que serà des del port de Xàbia al cap de Sant Antoni, les Planes i Les Rotes, no? Em dona absolutament igual la ruta. El cas es anar patejant la muntanya i passar un bon matí. Ningú més opina? Va, che, apunteu-vos no tingueu vergonya, que més que en tinc jo... Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Ds 05 Jul 2008, 18:30 | |
| A vore,anem per parts:
--La primera de la circular de la Foradà de la Vall d'Alcalà jo no l'he fet però el CEMA la va fer i tinc un full.
--La segona de la Font d'Aixa l'he fet a trossos i mai he aplegat a la bassa ja que és molt llarga: vaig anar per Xaló i el castellet de la solana i vaig aplegar fins a dalt de la Llosa on hi ha un punt geodèsic.
vaig anar passant la Llosa cap a Alcanalí hi ha un entrador que posa casa nepal i des d'allí creues per dos muntanyes i vam aplegar fins a dalt de Xaló. també he anat per pedreguer i he fet una circular que començes i acabes dins del casc urbà i la ruta dura dos horetes i passes prop de panells on posa font d'aixa,castellet d'aixa,castellet d'ocaiva,etc.
també he anat al castellet d'ocaive des de la carretera de la llosa a pedreguer.
--La de Benissa a Gata que comentes jo l'he fet també un tros per on tu dies però jo començava des de la partida la Torre i Canor de Benissa i pujes fins a dalt de tot en cotxe i on està la casa en runes on hi ha un encreuament de camins jo he fet completa la de l'esquerre que vens a aplegar fins a dins de gata i passes prop de l'autopista.
--La de les Bassetes l'he fet a trossos però més o menys sé com és i vas per dalt de la serra que hi ha pegada a l'autopista entre Senija i Benissa a mà dreta i hi ha una coveta i uns desnivells molt guapos.
Adéu,vaja rotllo que t'he soltat i només aplegue setembre ens tindrem que posar a fer rutes,jeje.
I hem deixava lo més important,que és com tu dius de patejar per la muntanya i naturalea i disfrutar d'un bon xarrao. | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dt 08 Jul 2008, 20:16 | |
| Collons, sí que saps rutes, sí... Jo 3 ó 4 i para de contar. Saps si el CEMA te web? Vaig estar buscant quan vaig vore un cartell, i no vaig trobar res. No sé on vaig llegir que a la ruta que van preparar de Xàbia a Dènia van anar 150 persones, tot un éxit, encara que deu ser un poc desesperant anar amb tantísima gent, no? La de la Foradà te que estar molt bé, i si de xamba passa per davant del despoblat de l´Atzuvieta i de les restes del Castell de Benissili, ja serà massa.Bueno, bé estan totes i tant em fa una com una altra. La que la gent s´estime més. No s´apunta ningú més? Senderistes, caminaors i qualsevol que tinga ganes de estirar les cames i xarrar un rato | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dc 09 Jul 2008, 16:37 | |
| No tenen web i miraré al full si almenys tenen mail però hem pareix que no.
Un mòbil sí que recorde que tenien perquè així confirma-ves l'assistència.
Té que agobiar un poc tanta gent però supose que si enguany fan més rutes i n'he posen alguna més complicada anirà menys gent.
Rutes encara n'he conec algunes més:
--La de Segària fins al cim i la de la cova del bolumini que són les dos curtetes.
--La del Montgó que n'he son vàries perquè pots pujar fins a la creueta de dénia i la de xàbia,també conec altres sub-rutes que connecten amb la de la creueta com són la de la Pou d'en Coll(zona preciosa tota plena d'arbres) i la del repetidor de Jesús Pobre que dura quatre horetes fins a la creueta.
--També a la Vall de Laguar n'he conec unes quantes i quasi totes amb ombria.
--La del Puig Campana la vaig fer farà uns anys i eixa ja és un poc heavy.
--L'última que he fet però m'agradaria repetir-la seria la d'Aitana perquè tens prou de desnivell i després baixes per un runar superdivertit.
Etcètera........
A la web n'hi han algunes rutes:
www.fentmarxa.blogspot.com | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dj 10 Jul 2008, 17:49 | |
--La de Segària fins al cim i la de la cova del bolumini que són les dos curtetes.
--L'última que he fet però m'agradaria repetir-la seria la d'Aitana perquè tens prou de desnivell i després baixes per un runar superdivertit.
www.fentmarxa.blogspot.com Ejem, ejem...no tindries res que vore amb aquella bandera que havia dalt de Segaria farà 3 ó 4 anys, no? Ja vaig vore, crec que a fentmarxa, com es divertieu baixant un runar , no sé si era a Bernia | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dj 10 Jul 2008, 20:19 | |
| No tinc res a vore amb la bandera però quasi sempre hi ha alguna bandereta que el vent poc a poc les desfà,per la part del Verger també solen posar bandera.
Jo com a anècdota festiva hem vaig posar la bandereta a festes i la gent hem preguntava,eixa és la bandera del país valencià? quina bandera és? com si fora algo paranormal.............
Sí,era a Bèrnia i ens ho vam passar bé però dalt de tot hi havia una paret fins el cim i no ens vam atrevir a escalar.
Que trist que la gent no estiga participant quasi res en el fòrum,pareix un monòleg açò,jeje. | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dj 10 Jul 2008, 23:01 | |
| Sí que és una llástima que la gent no s´anime a participar, jo crec que els fòrums son una bona ferramenta, però també entenc que si la gent no està familiaritzada amb el sistema aquest o no li veu la gràcia o el que siga, li coste una miqueta al principi agafar el filet. I menys mal que tu escrius, perque sinó semblaria més un blog que un fòrum Al menys alegra veure que els temes reben visites...algo és algo...algú hi ha per ahí Manifesteu-vosssss! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Ds 12 Jul 2008, 17:15 | |
| He trobat el full de CEMA i no té ni mail i tampoc correu però he vist lo del poblat i la ruta que apareix sí que passa per l'Atzuvieta i la ruta són 2 hores però portant 2 cotxes i deixant-ne un al final i l'altre al principi.
Eixa es podria fer i jo tinc un company de Pego que de segur que vindria.
Jo no sé tú però jo ja tinc el mono de muntanya,a vore si acaba l'estiu..........jeje
La que posses de Teulada a Gata i dsp cerveses i trenet també molaria.
Adéu i t'espere a festes d'Ondara! | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dl 21 Jul 2008, 13:48 | |
| Jo també tenia mono, pero el vaig rebaixar ahir. Em vaig pegar la matinà i vaig anar al Fort de Bernia en la gossa. Els amics no tenien ganes, i la gossa va pagar el pato, pobreta... I havia gent per allí, m alegra saber que no sóc l´unic tarambana Deixe 3 fotos per a que quede constància, Pues si voleu fem eixa d´Alcalà i li ho comentes al pegolí a vore si te ganes. Jo ho diré a algun amic també. I a vore si algun lector del fòrum vol apuntar-se A festes d Ondara crec que t´ixiré prou econòmic No sé si podré anar i tampoc tinc massa contactes ondarencs...l´any que ve sense falta! Espere que vos estiguen anant de categoria les festes, a seguir igual! Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dj 24 Jul 2008, 14:27 | |
| Que enveja les fotos!! hi ha molta gent que va d'estiu però clar tens que matinar molt,jeje.
Tindràs bon zoom perquè la foto eixa d'Altea es veu molt propet.
El diumenge dia 3 d'agost a lo millor faig una ruteta per matar el "mono".
Eixa de la Vall d'Alcalà seria perfecte per fer el debut allà pel setembre.
Les festes de luxe i ara estic de minivacances de 4 dies i anit vaig estar al concert la gossa sorda i bajoqueta rock i vaja festa! | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Ds 26 Jul 2008, 17:52 | |
| Ja acabeu les festes, ja... ahir vam estar parlant-ho uns amics, i vam decidir que les festes del teu poble, com a festa popular, li pega 30 pataes a les del meu... ací tot son processons, misa, comunions que cau tot junt, coronació de la reina de festes, mascletaes i castells...que de tot lo que he dit res és festa popular.I els dies de bous o les nits de ball la gent tampoc apreta massa perque a l´endemà casi tot el món treballa. Quina enveja de festes! Aquest tema es mereix un post per a parlar-lo I a vore si algú participa, perque no sé si pegar-li foc al fòrum o fer spam agressiu per a que s´anime la gent a entrar La càmera si que te bon zoom.Es una compacta, però te 12X de óptic.No és un tele, pero tira prou bé. Molt bé em pareix eixa ruteta del 3 d´agost per a matar al mono, però matineu que no vos agarre un colp de calor d´eixos! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dc 30 Jul 2008, 17:12 | |
| Doncs jo enguany vaig anar a les festes de teulada prou dies i ho vaig passar prou bé,sobre tot el dia de les quintades.
Al final el diumenge farem una ruta amb la mountain bike jo i dos amics però prop de la platja i en rotllo passetjet verano azul,jeje.
He trobat la revista siguenos de juliol i ix la ruta que volem fer de la Vall d'Alcalà molt més ben explicada per Jordi que és el del CEMA. | |
|
| |
Admin Admin
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dv 01 Ago 2008, 14:05 | |
| Molt bona la idea del passeig amb bicicleta prop de la mar...hi ha que controlar l´estat de salut de les turistes forasteres Jo vaig anar el diumenge passat a l´Atzuvieta. Estava pegant una volta tranqui en la moto, i com ho tenia entre cella i cella se me va ocorrer anar a pegar una miraeta.Al despoblat hi ha un panell expllicatiu, que la ruta no la clarifica molt, pero supose que deu estar ben senyalitzada. Bon cap de setmana a tots! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dj 07 Ago 2008, 21:32 | |
| doncs la volteta amb la bici va estar molt bé però no ens vam acostar massa a la platja i vam anar per camins i carril bici des de les marines fins a gandia(42 km),encara que la bici no hem mata el "mono" muntanyil i necessite només passe la calor fer algo,que aplegue ja setembre i farem una bona ruteta! jeje.
Està bé això de que hajes anat cap a l'atzuvieta així ja no començem de zero,també conec a un que va anar a la ruta d'abril de les valls.
Adéu i salut! | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dl 11 Ago 2008, 10:56 | |
| Mira que no passar per prop de la platja, amb el que això alegra la vista... Mosatros el dissabte després de dinar vam anar a Laguar, en la calor que feia...vam vore la presa d´Isbert per la banda de baix que has de creuar el tunnel, que jo mai havia estat. I vam anar per la senda dels escalons fins al forat...tenia ganes de fer-los goleta perque ells mai havien vist allò, i crec que ho vaig conseguir...vam quedar que en passar la calor un dia la farem. A mi em flipa eixa senda, pero flipat flipat I al tornar vam parar a Pedreguer a fer-mos 2 canariets i una picaeta, que també és part important del senderisme | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dl 11 Ago 2008, 19:34 | |
| Doncs vau triar bona zona tot i la calor perquè és de les poques zones de la marina alta que pots fer rutes en ombria ara d'estiu.
Jo també hem conec un poc eixa zona perquè he anat de senderisme i amb la bici de muntanya.
Més cap a dalt hi han més rutes que connecten amb Fontilles,Campell,Benimaurell,etc,és una passada la zona de Laguar.
Canariets i tot! que bé s'ho monteu xe! també vau provar les famoses creílles pedregueres?
Si vols aquest dimecres podem quedar i fer la ruteta dels pouets,tu diràs! son 2 horetes. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dl 11 Ago 2008, 22:22 | |
Canariets i tot! que bé s'ho monteu xe! també vau provar les famoses creílles pedregueres?
Si vols aquest dimecres podem quedar i fer la ruteta dels pouets,tu diràs! son 2 horetes. No tenia ni idea de que eren famoses les creïlles pedregueres...si tornem a parar per allí les tastarem Diemcres treballe hasta les 18h...però a partir del divendres tinc 2 setmanes de vacançes amb molts dies disponibles, entre setmana també. Si et va bé jo puc casi qualsevol dia....tot es parlar-se i au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dt 12 Ago 2008, 20:47 | |
| Jo també treballe i solc acabar cap a les 5'30-6,així que si vols es pot fer o bé deixar-ho per a la propera setmana i es fa amb més tranquilitat.
En tus manos lo dejo............xD | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dv 15 Ago 2008, 09:48 | |
- Jo també treballe i solc acabar cap a les 5'30-6,així que si vols es pot fer o bé deixar-ho per a la propera setmana i es fa amb més tranquilitat.
En tus manos lo dejo............xD crec que ja aplegue tard per a dir-te que el dimecres no haguera pogut...damunt he tingut el mòdem loco i no podia conectar. Ara va bé, no sé quin dimoni li haurà picat...anava a pegar-li un bac... Per a les setmanes vinents, jo en principi puc tots els dies. Quin dia et va millor? Acaba d´eixir un dia de categoria, fa una frescoreta més bona...llàstima no haver-ho sabut amb temps. Bon cap de setmana a tots! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dv 15 Ago 2008, 12:28 | |
| No passa res i ja hem preguntava jo perquè no entraves per ací,jeje,al final vaig aprofitar la vesprada per arreglar 4 cosetes,a la propera setmana podem anar amb més temps a fer-ne alguna que t'abellixca o bé fer per exemple la que t'esmentava dels pouets de pedreguer.
El dimarts si vols quedem cap a les 5'30-6 a Pedreguer.
Adéu i passeu bon cap de setmana | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dg 17 Ago 2008, 10:11 | |
| Iep, que continue amb el modem loquet...ahir no vaig poder conectar en tot el dia, i ara hui a la primera em conecta el filldesamare Els de vodafone m´han dit que se m´ha desconfigurat i que el porte a una tenda vodafone. A vore si demà puc. Si no poguera tornarme a conectar abans del dimarts, per mi la dels pouets està de categoria. Et deixe el meu tlf per quedar el lloc i l´hora si no em deixa conectar l´ animalet este. Es el 637 057 390. Si algú que entre a llegir açò vol apuntar-se que ho diga, que com més millor! Au! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes Dl 18 Ago 2008, 20:35 | |
| De moment ho he preguntat a un parell de persones i no poden,que llàstima però si anem els dos i algún conegut teu doncs de categoria.
Demà pel matí et cride i concretem lloc a pedreguer per quedar,jo com treballe a ondara aniré directe a pedreguer.
Fins demà i si algú més vol apuntar-se només té que dir-ho. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: enllaços webs senderistes | |
| |
|
| |
| enllaços webs senderistes | |
|