| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Pel que fa a la riuada del Girona | |
| | Autor | Missatge |
---|
Betlem Invitat
| Assumpte: Pel que fa a la riuada del Girona Dl 02 Feb 2009, 11:00 | |
| Iep, xicons/es, estan programades per al 26 de març unes jornades tècniques sobre la prevenció dels riscos d'inundació en l'auditori d'Els Poblets. L'objectiu és tractar amb professionals de sectors relacionats el desastre de la riuada del Girona d'octubre del 2007. Seria molt interessant assistir, no trobeu? Per fi ens informaran com cal i, tal volta el més important, els afectats podrem tindre vot i paraula en aquest assumpte gràcies a un manifest que es signarà eixe mateix dia. Si voleu més informació, us deixe els enllaços: - al que, com bé us va comentar garrotipadur, encara estan lluitant per la catàstrofe
|
| | | Betlem Invitat
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona Dl 02 Feb 2009, 11:06 | |
| Ho sento, sembla que els enllaços no han sortit ( ¿la raó ) Us els passe sense codi html, disculpeu les molèsties: la web de la Plataforma Riu Girona ( riuadagirona.blogspot.com) que, com bé us va comentar garrotipadur, encara estan lluitant per la catàstrofe i el el díptic informatiu sobre les jornades ( riuadagirona.blogspot.com/2009/01/convocada-la-jornada-tcnica-sobre.html) |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona Dt 03 Feb 2009, 20:27 | |
| No t'apareixen els enllaços pel motiu de sempre,el registre!
No entenc que hi ha moltíssima registrada i ni entra al blog i d'altra nova n'entra no es registra i vol posar enllaços i no apareixen per eixe motiu.
Són 2 minuts registrar-se,adéu i benvinguda betlem | |
| | | Betlem Invitat
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona Dc 04 Feb 2009, 16:12 | |
| Com que no feia falta registrar-se per a publicar, no em vaig donar d'alta. Supose que serà convenient fer-ho per a facilitar la publicació de pròxims posts |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona Dc 04 Feb 2009, 19:49 | |
| El que vullgues,adéu i esperem que vajen bé les xarrades però en la meua manera de pensar després del desastre vec que encara es construeix prop del riu i això és una cosa que no puc entendre. | |
| | | Betlem
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 04/02/2009
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona Dl 09 Feb 2009, 10:26 | |
| Tens molta més raó de la q et penses, garrotipadur. Per això mateixa estes jornades són tan importants, perquè es tractaran tots els temes i perquè tindrem l'oportunitat de reunir molts professionals per tal que responguen les nostres qüestions. A més, hi ha molts altres temes que ignorem que s'han de tractar perquè influeixen directament amb aquest problema. (per cert, em vaig registrar quan m'ho vas comentar ) | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Pel que fa a la riuada del Girona | |
| |
| | | | Pel que fa a la riuada del Girona | |
|