Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Les proves del delicte muajuajuajua

3 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Les proves del delicte muajuajuajua Empty
MissatgeAssumpte: Les proves del delicte muajuajuajua   Les proves del delicte muajuajuajua EmptyDs 21 Feb 2009, 18:37

rendeer

Com em vaig confondre de dissabte per a passar la ITV, anit em vaig gitar enjorn, i hui m´he alçat matí amb ganes de cansar-me...he anat a Laguar a repetir la dels escalons. La setmana passada no vaig reventar, però hui si que m´he parat a alguna pujada perque no podia més. La veritat és que no calia anar amb tanta pressa, pa què? pero estava picat amb el rellotge i volia fer la ruta en 3 hores.

LLavador de la Font Grossa

Les proves del delicte muajuajuajua Laguar1
Les proves del delicte muajuajuajua W800

Juvees d´enmig

Les proves del delicte muajuajuajua Laguar2

Juvees de Dalt

Les proves del delicte muajuajuajua Laguar3

Llavador de la Font Grossa, again Very Happy

Les proves del delicte muajuajuajua Laguar4

M´he cansat com una burra, o com 2, pero estes coses "em posen" alien alien alien Quan vullgueu tornem a fer-la intentant baixar el temps
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Les proves del delicte muajuajuajua   Les proves del delicte muajuajuajua EmptyDs 21 Feb 2009, 18:59

ací qui no corre vola,jeje i cada vegada anem més per sols deambulant per les muntanyes però supose que és per ganes i perquè és difícil coincidir de vegades amb la gent ja que tot el món tenim de vegades l'agenda completa.

Molt bon temps i m'has deixat asombrat!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Les proves del delicte muajuajuajua   Les proves del delicte muajuajuajua EmptyDl 23 Feb 2009, 00:32

Santi, jo també se canviar-li l'hora al meu movil. Jajajaja........ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Les proves del delicte muajuajuajua   Les proves del delicte muajuajuajua EmptyDl 23 Feb 2009, 21:04

Sergi Sellés escrigué:
Santi, jo també se canviar-li l'hora al meu movil. Jajajaja........ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

shhhhhhhhhhhhhhhhht... Laughing ja els tenia enganyats i has hagut de dir-ho tu! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Les proves del delicte muajuajuajua   Les proves del delicte muajuajuajua Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Les proves del delicte muajuajuajua
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Som de la Marina! :: ACTIVITATS.-
Canviar a: