garrot Invitat
| Assumpte: fòrum viu o mort ja? Dc 04 Mar 2009, 22:51 | |
| que li passa al fòrum? açò no va ni cara al vent i ja no sabem que fer,per favor opineu |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dv 06 Mar 2009, 00:09 | |
| - garrot escrigué:
- que li passa al fòrum? açò no va ni cara al vent i ja no sabem que fer,per favor opineu
No et calfes el cap, home... si no va és perque no ha d´anar | |
|
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Ds 07 Mar 2009, 10:31 | |
| Jo diria que la idea d'apuntar-se al Facebook "col.lectivament" va significar la inanició del blog. Em sap greu perquè si es confirma aquesta "mort en vida", s'haurà perdut una alternativa communicativa necessària i perquè el Facebook, ni és el mateix, ni pot reemplaçar-lo. En tot cas, si decidiu intentar la reanimació, vos ajudaré en la mesura de la meua escassa capacitat. Si pel contrari desistiu, no em convideu al soterra;: " Val net i la pilota encalada". Una forta abraçada a tots. | |
|
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Ds 07 Mar 2009, 10:38 | |
| | |
|
cantarida
Nombre de missatges : 26 Data d'inscripció : 14/09/2008
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dg 22 Mar 2009, 22:34 | |
| Què us sembla si fem una petició massiva "contra l'extinció del fòrum" al facebook? És una llàstima que amb vora 600 persones allà, només tinguem una quarentena ací. Dues possibles raons: 1)La gent s'apunta de seguida als grups de facebook però una gran majoria no torna a visitar-lo 2)La gent -com jo mateix- és prou vaga i prefereix la immediatesa del facebook
Fem una cosa; parle amb amb el sergi i si a vosaltres no se vos acut algun missatge (vinga, penseu-hi que també sou administradors del facebook) ja veurem què enviem.
Va que no decaiga l'alegria recolloons! | |
|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dl 23 Mar 2009, 20:59 | |
| Cantarida, al facebook en som 600, però escriuen només 4, com ací. Això tampoc es culpa de ningú, simplement la gent no es motiva a participar, o no te temps o li fa vergonya... Jo imagine també, que dels 600 del facebook, més de la meitat ni han visitat el grup. Han fet click a l´enllaç d´afegir-se al grup i au. Per això pense que si enviem mail massiu a tot el món, la majoria ni el llegirà perque no els interessa. Jo faig el mateix amb molts mails i molts grups del facebook, que ni els visite. Per a que un fòrum es moga, necessita moviment, i el moviment porta més moviment. Ací per sort o per desgràcia hem tingut la festa sempre tranquila, i la tranquilitat no és bona per a la salut dels fòrums.. Supose, que ara en vindre el bon temps, tant ací com al grup del facebook, si anem penjant programes de festes dels pobles i actuacions musicals, una miqueta de vida resorgirà. A més, la gent no està molt familiaritzada amb el funcionament dels fòrums i pense que aquest sistema, per gràcia o desgràcia d´altres sistemes més moderns i senzills (facebook, tuenti, messenger,...), acabarà per quedar marginat. Jo, per intentar donar alé, ara quan començen a apareixer els programes de festes i concerts, em compromet a anar copiant-los tant ací com a la secció "esdeveniments" del grup facebook. I vorem si respira o no Si teniu altres idees, podem intentar-ho... | |
|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dv 27 Mar 2009, 20:38 | |
| no sé com està la cosa però al facebook està clar que encara entra menys gent que ací perquè no hi han pràcticament posts i la gent s'apunta i au perquè estic a més grups i estàn tots parats.
Ara a l'estiu a vore si canviem algunes cosetes.......... | |
|
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dl 06 Abr 2009, 12:14 | |
| si q esta la cosa paradeta... esta la crisis fins aci !!! | |
|
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? Dt 14 Abr 2009, 00:36 | |
| Mira, jo m'he apuntat al forum per la iniciativa d'algú de posar la direcció en un comentari del facebook... si hi ha molta gent que estima la marina.
Hi ha una solució per a que hi haja més moviment... una es l'espam, per pàgines on puga haver gent de les rodalies, posar-se tot el món la direcció en el facebook, per exemple. L'altra es animar el contingut molt més... més participació dels que ja hi som. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: fòrum viu o mort ja? | |
| |
|