Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

La meua idea de fòrum

2 participantes
AutorMissatge
Admin
Admin

Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 15/04/2008

La meua idea de fòrum Empty
MissatgeAssumpte: La meua idea de fòrum   La meua idea de fòrum EmptyDl 19 Maig 2008, 13:04

Vaig a explicar un poc la creació i administració d´aquest lloc:

1 - Va ser creat com una prova. M´agraden els fòrums, i de feia temps tenia en ment que estaria bé que en tinguerem un de la comarca, però jo no em veia capacitat per a fer-lo moure. Buscant informació sobre crear nous fòrums vaig caure a una web i vist lo fàcil que era, jugant jugant, el vaig crear com a mi m´agradaria que siguera, més o menys.I ací teniu el resultat.

2 - El fòrum és com és, pero estic obert a tots els comentaris per tal de modificar-lo.Pot canviar-se el color, la imatge de portada, afegir i llevar sub-fòrums, validar nous moderadors, i segur que moltes més coses que jo encara no sé. Tanmateix, si algú sap i vol crear-ne un nou amb una idea semblant a aquesta, estic disposat a tancar aquest lloc i ajudar si fa falta amb el nou.No tinc cap interés per administrar, sí per participar.

3 - Tots sabem que no és fàcil escriure bé, i no serà aquest el lloc on criticar a ningú per la seua capacitat ortogràfica, pero hi han coses com escriure sense punts ni comes, escriure K en lloc de Q, que fan mal als ulls i tot el món sap fer-les correctament...intenteu-ho al menys...

4 - Tots els debats son ben rebuts,TOTS, sempre que es tracten amb respecte i sense insultar al personal. Els insults i comportaments desagradables no tenen cabuda ací.

5 - El contingut de +18 queda també fora de lloc. Internet és molt gran i ja hi han molts llocs dedicats a aquestos temes. No és que no ens agraden, és que no és el lloc, i prou.

6 - No tinc pensat fer propaganda per a donar-li difussió. pense que si ha de creixer i collar, ho fará. Siga pel boca a boca, pel mesenger a mesenger, o com siga. I si no colla serà perque no ho havia de fer. Les coses que es fan amb il.lusió no poden considerar-se temps perdut encara que no triomfen.

7 - Normalment aquest Post hauria de quedar tancat, i ser només de lectura, però el deixe obert per a que digueu el que vullgueu, i entre tots fer un lloc que agrade a tots. Serà complicat que agrade a tots, però ho intentarem.

Benvinguts tots i les vostres opinions! Smile

Editat per darrera vegada per Admin el Ds 21 Jun 2008, 22:14, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://somdelamarina.forocatalan.com
MeLiNNeT

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 21/06/2008

MissatgeAssumpte: Re: La meua idea de fòrum   La meua idea de fòrum EmptyDs 21 Jun 2008, 20:31

Bo, bona idea lo del forum, però com bé dius ja vorem si prospera, perque aquestes coses costen prou de portar, molt de mantenir i moltissim més de fer creixer, i ho se perque jo també he portat algún forum de la meua localitat.

2 coses, el color blanc de les lletres en els post de l'index fa mal als ulls ja que blanc sobre fons gris quasi blanc, costa molt de llegir. L'altra és que si fem que el forum siga unilingüe valencià, tanquem la porta a una gran part de la població de la marina que és castellanoparlant a més de donar-li un marc nacionalista al forum (a pesar de que no ho siga) degut a la politització del valencià. No obstant jo sempre tinc preferencia pel valencià geek
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin

Nombre de missatges : 42
Data d'inscripció : 15/04/2008

MissatgeAssumpte: Re: La meua idea de fòrum   La meua idea de fòrum EmptyDs 21 Jun 2008, 22:12

MeLiNNeT escrigué:
Bo, bona idea lo del forum, però com bé dius ja vorem si prospera, perque aquestes coses costen prou de portar, molt de mantenir i moltissim més de fer creixer, i ho se perque jo també he portat algún forum de la meua localitat.

2 coses, el color blanc de les lletres en els post de l'index fa mal als ulls ja que blanc sobre fons gris quasi blanc, costa molt de llegir. L'altra és que si fem que el forum siga unilingüe valencià, tanquem la porta a una gran part de la població de la marina que és castellanoparlant a més de donar-li un marc nacionalista al forum (a pesar de que no ho siga) degut a la politització del valencià. No obstant jo sempre tinc preferencia pel valencià geek

cheers Benvingut, i gràcies per participar!

Tens tota la rao en això que comentes de les lletres blanques, i acabe de vore que quan poses algun enllaç també ix blanc i costa de aclarir el que diu...ara voré si sé solventar-ho i ho faig Embarassed

El tema de la llengua és punxoset. Es cert que tanquem portes, però jo sincerament pense que ací la inmensa majoria dels que poguem tenir interes en participar som valencianoparlants. El que faré és borrar la frase:"la llengua oficial del fòrum queda clara, la nostra", per a qui vullga escriure en castellà no es senta ofés, i cadascú que s´expresse com més s´estime. Lo que no veig es anomenar el fòrum "¡Somos de la Marina!"
Bé, de moment borre eixa frase, i si voleu seguim parlant del assumpte i fem el que creguem entre tots els que participem. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://somdelamarina.forocatalan.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: La meua idea de fòrum   La meua idea de fòrum Empty

Tornar a dalt Ir abajo

La meua idea de fòrum
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1