Vaig a explicar un poc la creació i administració d´aquest lloc:
1 - Va ser creat com una prova. M´agraden els fòrums, i de feia temps tenia en ment que estaria bé que en tinguerem un de la comarca, però jo no em veia capacitat per a fer-lo moure. Buscant informació sobre crear nous fòrums vaig caure a una web i vist lo fàcil que era, jugant jugant, el vaig crear com a mi m´agradaria que siguera, més o menys.I ací teniu el resultat.
2 - El fòrum és com és, pero estic obert a tots els comentaris per tal de modificar-lo.Pot canviar-se el color, la imatge de portada, afegir i llevar sub-fòrums, validar nous moderadors, i segur que moltes més coses que jo encara no sé. Tanmateix, si algú sap i vol crear-ne un nou amb una idea semblant a aquesta, estic disposat a tancar aquest lloc i ajudar si fa falta amb el nou.No tinc cap interés per administrar, sí per participar.
3 - Tots sabem que no és fàcil escriure bé, i no serà aquest el lloc on criticar a ningú per la seua capacitat ortogràfica, pero hi han coses com escriure sense punts ni comes, escriure K en lloc de Q, que fan mal als ulls i tot el món sap fer-les correctament...intenteu-ho al menys...
4 - Tots els debats son ben rebuts,TOTS, sempre que es tracten amb respecte i sense insultar al personal. Els insults i comportaments desagradables no tenen cabuda ací.
5 - El contingut de +18 queda també fora de lloc. Internet és molt gran i ja hi han molts llocs dedicats a aquestos temes. No és que no ens agraden, és que no és el lloc, i prou.
6 - No tinc pensat fer propaganda per a donar-li difussió. pense que si ha de creixer i collar, ho fará. Siga pel boca a boca, pel mesenger a mesenger, o com siga. I si no colla serà perque no ho havia de fer. Les coses que es fan amb il.lusió no poden considerar-se temps perdut encara que no triomfen.
7 - Normalment aquest Post hauria de quedar tancat, i ser només de lectura, però el deixe obert per a que digueu el que vullgueu, i entre tots fer un lloc que agrade a tots. Serà complicat que agrade a tots, però ho intentarem.
Benvinguts tots i les vostres opinions!