| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| no és un adeu,és un fins promte! | |
| | Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: no és un adeu,és un fins promte! Ds 31 Oct 2009, 19:38 | |
| Hola companys l'hèrnia aquesta setmana s'ha manifestat,primer ja havia parat de còrrer i de caminar quasi que també almenys de manera forta.
Volia aplegar al Gegant de Pedra perquè la marxa era a Ondara i tenia ganes de vore almenys un dia a molta gent del poble per la serra,però l'hèrnia no vullgut que la fera i hem conformaré de vore-la ajudant en lo que es puga si faig falta a la organtizació.
Agraïr a Talo,Santi,Álvaro,Sergi,Pedro,etc l'haver-me acompanyat en totes les rutes que han sigut moltes,molt boniques i hem passat molt bons ratos.
Ara a vore si hem criden promte i m'opere però almenys 4 mesets entre unes coses i altres no podré participar a cap ruta,això sí,a esmorzar sí!!! | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! Dl 02 Nov 2009, 13:05 | |
| collons, pareix que estigues fent testament! jo em demane la bicicleta! xD
mira la part positiva, nunca negatifo, com abans t operen abans tornaras a fer vida normal. xe, ara que talo t havia fet de la seua secta crestejadora...l abandones jeje
anim, va, que aixo no és ressss! | |
| | | garrotipadur
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! Dl 02 Nov 2009, 22:54 | |
| home,tenia que donar-li un toc dramàtic a la situació,jeje.
Estava fotut el dissabte i ara ja un poc millor,ara hem dedicaré a llegir o ja buscaré alguna coseta nova,o a la fotografia...així almeny voré paisatges.
Santi la bici no que només et faltava això a tú,també rodar per ahí pels caminals i pistes....jeje.
Ara a cuidar-me i a descansar,no queda altra i també podem ESMORZAR! | |
| | | Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! Dt 03 Nov 2009, 00:27 | |
| Ves en molt de cuidao, que diuen per ahí, que hi ha molta gent que no ho conta.
(((((((((((((((((((((((Lo sufren en silencio, como las almorranas)))))))))))))))))))))))))))))))))))
No es per a tant, home! En un mes jo estava a la faena, aixina que en dos mesos pots estar altra volta per la montanya, com les cabres. | |
| | | garrotipadur
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! Dt 03 Nov 2009, 00:54 | |
| hola sergi t'has apuntat al final?
jo estaré per ahí ajudant el dia de la marxa.....
he dit tants mesos perquè encara no m'han cridat per a les proves i després per a l'operació....... | |
| | | talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! Dt 03 Nov 2009, 11:47 | |
| Un temps de repos no ve mal. les montanyes no s'en van d'ahi . Despres ho agafaras en mes ganes que mso quedavem sense rutes ja,.. Es pot anar tambe a la montanya , baix , al bar a esmorzar com be dius Salutacions! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: no és un adeu,és un fins promte! | |
| |
| | | | no és un adeu,és un fins promte! | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |
|