| Un saforenc | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Juankar Invitat
| Assumpte: Un saforenc Dt 17 Nov 2009, 23:13 | |
| Açi un saforenc d´oliva amb moltes arrels a la marina busca gent per eixir a la muntanya i he vist les vostres i son esplendides. M´agradaria saber si podeu adoptar-me i com saber de les vostres eixides. UN abraç |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Un saforenc Dt 17 Nov 2009, 23:39 | |
| benvingut i s'agraeix gent nova i sobre tot en ganes de muntanya,ací sempre posem les rutes esperant que entre gent i s'apunte.
Clar que t'adopataràn(jo parle d'ells perquè ara estic de paró obligat). | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Un saforenc Dc 18 Nov 2009, 01:43 | |
| Benvingut Juankar. Jo soc Sergi i soc l'ultim (i el primer?) adoptat pel grup. Son molt bona gent, i per supost, encantats de que vinga algú més. Si vols, el dissabte a Serrella. T'esperem. Les eixides les tens al foro, en el fil d'activitats. Cada setmana obrim un fil nou en l'eixida que anem a fer eixa setmana. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Un saforenc Dc 18 Nov 2009, 10:58 | |
| Hola Juankar, benvingut! com t han dit, solem parlar per ací les rutes que pretenem fer. si t animes a alguna o vols proposarne alguna, només has de dir-ho. el dissabte suposadament anem a fer Serrella sencera amb els 3 cims, pero no sé si recomanár-te-la perque no sé fisicament com estas...és probablement la més fotuda que hem fet, amb 20km i uns 1600m cap amunt...i el que podria ser un agradable dia per muntanya pot acabar en un dia de patiment. tu saps millor que ningú com et veus per a fer-la. en farem de més lleugeres, que no sempre som tan cabres jeje | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Un saforenc Dc 18 Nov 2009, 11:21 | |
| Benvingut juankar! Si estas en forma ja saps , el dissabte fem una e les grosses! jo no se si la acabare,., Els locos estos em faran caminar com un burrro En seerio va , sera una ruta llarga , dura , bonica i molt molt "montanyera" Santi: 3 cims... i l'hereu? jajaja , a per totes!!! Salutacions! | |
|
| |
Juankar Invitat
| Assumpte: Serrella Dc 18 Nov 2009, 20:04 | |
| Gracies a tots per la benvinguda.No esperava aixo. Respecte a la Serrela dirvos que no soc ninguna eminencia de les muntanyes pero ya la vaig fer pel mes de abril amb uns amics, pero si m´agradaria repetirla, es una ruta magnifica amb cims molt bonics i diferents als habituals. Problema: havia quedat amb mes gent en anar el diumenge a fer Alfondeguilla a Castello i no se com estaré per fer les dos rutes en el matiex cap de setmana. De tota manera no ho descarte, per lo que m´agradaria saber com podfer localizarvos en cas de que si que anara.UN abraç. |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Un saforenc Dc 18 Nov 2009, 20:08 | |
| juankar registrat aixi et podrem enviar un missatge privat amb els numeros de mobil per ejemple . Salutacions | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Un saforenc Dj 19 Nov 2009, 13:19 | |
| Nosaltres patint per si ens costaria portar a Juankar al coll per Serrella, i encara li costará a ell carregar amb nosaltres... jeje | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un saforenc | |
| |
|
| |
| Un saforenc | |
|