Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Un saforenc

4 participantes
AutorMissatge
Juankar
Invitat

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Un saforenc   Un saforenc EmptyDt 17 Nov 2009, 23:13

Açi un saforenc d´oliva amb moltes arrels a la marina busca gent per eixir a la muntanya i he vist les vostres i son esplendides. M´agradaria saber si podeu adoptar-me i com saber de les vostres eixides. UN abraç
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDt 17 Nov 2009, 23:39

benvingut i s'agraeix gent nova i sobre tot en ganes de muntanya,ací sempre posem les rutes esperant que entre gent i s'apunte.

Clar que t'adopataràn(jo parle d'ells perquè ara estic de paró obligat).
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDc 18 Nov 2009, 01:43

Benvingut Juankar. Jo soc Sergi i soc l'ultim (i el primer?) adoptat pel grup. Son molt bona gent, i per supost, encantats de que vinga algú més. Si vols, el dissabte a Serrella. T'esperem. Les eixides les tens al foro, en el fil d'activitats. Cada setmana obrim un fil nou en l'eixida que anem a fer eixa setmana.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDc 18 Nov 2009, 10:58

Hola Juankar, benvingut!
com t han dit, solem parlar per ací les rutes que pretenem fer. si t animes a alguna o vols proposarne alguna, només has de dir-ho.
el dissabte suposadament anem a fer Serrella sencera amb els 3 cims, pero no sé si recomanár-te-la perque no sé fisicament com estas...és probablement la més fotuda que hem fet, amb 20km i uns 1600m cap amunt...i el que podria ser un agradable dia per muntanya pot acabar en un dia de patiment. tu saps millor que ningú com et veus per a fer-la. en farem de més lleugeres, que no sempre som tan cabres jeje
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDc 18 Nov 2009, 11:21

Benvingut juankar!
Si estas en forma ja saps , el dissabte fem una e les grosses! jo no se si la acabare,., lol! lol!
Els locos estos em faran caminar com un burrro Razz Razz
En seerio va , sera una ruta llarga , dura , bonica i molt molt "montanyera"
Santi: 3 cims... i l'hereu? jajaja , a per totes!!!
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Juankar
Invitat

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Serrella   Un saforenc EmptyDc 18 Nov 2009, 20:04

Gracies a tots per la benvinguda.No esperava aixo. Respecte a la Serrela dirvos que no soc ninguna eminencia de les muntanyes pero ya la vaig fer pel mes de abril amb uns amics, pero si m´agradaria repetirla, es una ruta magnifica amb cims molt bonics i diferents als habituals. Problema: havia quedat amb mes gent en anar el diumenge a fer Alfondeguilla a Castello i no se com estaré per fer les dos rutes en el matiex cap de setmana. De tota manera no ho descarte, per lo que m´agradaria saber com podfer localizarvos en cas de que si que anara.UN abraç.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDc 18 Nov 2009, 20:08

juankar registrat aixi et podrem enviar un missatge privat amb els numeros de mobil per ejemple .
Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc EmptyDj 19 Nov 2009, 13:19

Nosaltres patint per si ens costaria portar a Juankar al coll per Serrella, i encara li costará a ell carregar amb nosaltres... jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Un saforenc Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un saforenc   Un saforenc Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Un saforenc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Som de la Marina! :: ACTIVITATS.-
Canviar a: