Estimats i estimades:
Em complau anunciar-vos que el proper dia 28 de desembre, a les 22,30 h i al teatre-auditori del Museu Faller de Gandia, presentarem l'espectacle que hem amanit sobre la base del CD que va veure la llum el passat mes de març, el qual, i sota el títol El cantar de la burrera, conté una recopilació de peces pertanyents a la meua aportació al patrimoni satíric de les nostres geografies, interpretades entre acrobàcies musicals de fina pulcritud i d'alta escola (adjunte tarja amb la resta de detalls).
Estem satisfets del resultat d'aquest treball i de l'excel·lent acollida que les nostres representacions han tingut als llocs on hem actuat fins ara. Com que ens feia molta il·lusió celebrar a Gandia la nostra peculiar festa escènica, hem considerat que el flamant edifici dels fallers és un lloc ideal per a fer-ho, i per això hem acceptat sense remugar l'oferiment de la Federació de Falles. Molts de vosaltres m'havíeu demanat que vos informara quan actuàrem per aquestes rodalies, i això mateix faig ara. M'he afanyat a enviar-vos l'anunci perquè la propera setmana és ja la de Nadal i, a banda, m'han informat els organitzadors que les localitats són numerades. Per tant, seria convenient que la gent interessada es proveïra amb temps de la corresponent entrada.
L'espectacle serà introduït pels mestres filòlegs, poetes i amics Maria Josep Escrivà i Tomàs Llopis; ells formen part del nostre món de complicitats i d'afectes, i coneixen fil per randa les peculiaritats d'uns textos que han perfumat i han malcriat amb tota la seua experiència. Nosaltres confiem plenament en l'eficàcia de la nostra oferta, però és clar que sense una bona assistència de públic la felicitat no serà completa. Per això ens agradaria que el pati de butaques del Museu lluïra el millor ambient de presències humanes. Amb mi no teniu cap compromís, però ja sabeu que un teatre sense públic és com un arbre sense fulles... o com un campanar sense campanes.
Un ramell d'abraçades
Salvador Bolufer
Ps.- L'actuació és el dia 28 de desembre, però vos assegure pel meu honor que no es tracta de cap innocentada.