Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Rebaixes a Area vertical, Denia.

2 participantes
AutorMissatge
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

Rebaixes a Area vertical, Denia. Empty
MissatgeAssumpte: Rebaixes a Area vertical, Denia.   Rebaixes a Area vertical, Denia. EmptyDv 08 Gen 2010, 17:22

Han començat les rebaixes en la tenda d'esports de muntanya de Denia, Area Vertical. Ho te tot del 30 al 50%. Talo, jo ja tinc unes quantes coses de The North Face. Al final hem faré pijo jo per culpa teua, jajajaja.....
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 27/11/2009

MissatgeAssumpte: Re: Rebaixes a Area vertical, Denia.   Rebaixes a Area vertical, Denia. EmptyDv 08 Gen 2010, 22:12

Ye pijos de la marina, desde el respete...Wink On està eixa tenda??
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Rebaixes a Area vertical, Denia.   Rebaixes a Area vertical, Denia. EmptyDl 11 Gen 2010, 23:47

La tenda està al carrer Ramon Ortega, que es el carrer on està l'oficina del Servef. La tenda està al mateix costat del Servef.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Rebaixes a Area vertical, Denia.   Rebaixes a Area vertical, Denia. Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Rebaixes a Area vertical, Denia.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1