| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Talo i jo, a Aixortà, patint :) | |
| | Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Talo i jo, a Aixortà, patint :) Dg 14 Feb 2010, 22:34 | |
| Este matí hem quedat Talo i jo per a pegar-nos la matinada del segle II. Voliem anar a la Mallà del Llop a vore si quedava algo de neu de la caiguda ahir, i haviem quedat a les 6:30 per trobar-nos a Alcalalí. Matinada total, perque Talo tenia que estar a hora de dinar a Ondara. A l´hora H ens trobem, i amb el meu cotxe eixim cap al Coll de Rates, perque la ctra de Castells està tallada. Passem el Coll de Rates i abans d´aplegar a Tàrbena, girem a l´esquerra i oh, sorpresa! començem a vore neu per la carretera! Seguim una miqueta i a cada metre la cosa empijorava...aixina que sense rendir-nos...això lo últim!! Tornem a Alcalalí a pel cotxe de Talo que té cadenes, i tornem amb intenció de enfonsar-nos en un diumenge d´aventures. Adventure One: Talo´s car no tiene gasolina, la reserva està encesa i només tenim 60km de combustible. Bé, Talo m´ha dit que no estava en reserva, sino que com anavem costera amunt no marcava bé...però ha vingut la costera avall i encara marcava menys nivell!!! Fase II. Canvi de plans. La operació "Mallà del Llop a vore si té neu", passa a anomenar-se: "anem a Aixortà o la gasolina s´acabarà!" Apleguem a la zona mixta (neu+gel) i continuem poc a poc...i anant anant el cotxe patina i ja passem a la operació C ( -aaatchis! - cadenas!). Talo, maleïnt, aconsegueix posar-les mentres jo dissimuladament em dedique a fer fotos Amb les cadenes ja posades seguim xano xano, i flipant amb la poalà de neu que hem trobat. Ens ha vingut de nou i estavem més contents que uns xiquets amb un camió de sugus. Aparquem només comença la pista, amb ja 15cm de neu, i enfilem cap amunt. Ix el solet, comença a sobrar roba, i com som tan reburros tirem cap amunt a totòstia... I aixina ha segut...molt cansat això de anar obrint petjada, però guapo de collons Com diría Víctor: Enllaç fotos flickr http://picasaweb.google.com/ouantomaca/AIxortaNevada# Que estigueu bons! | |
| | | talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :) Dg 14 Feb 2010, 22:43 | |
| Poquetes rutes tan boniques com les de avui es poden fer per estos llocs , amb neu acabada de caure , el sol , els colors del cel i de la neu brillant... i com no , lo costos pero alhora gratificant de xafar neu verge ( haguera molat mes uns 40 cm jeje ) . Una ruta de 10 , un dia de 10 , i com no , amb eixe esperit d'aventura montanyer que comporta fer un cim endinsantse en la neu , la curiositat , la bellesa del paisatge , la enorme pedra de aixorta , i com no arribar al cim despres de una ultima empinada rampa a ROCA I NEU , on cada pas et fa obrir pulmó i les cames es posen a prova. montanyisme del bo , del pur , del de la vella escola . Salutacions! pd: aprofite per saludar als .... dels quads xD | |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :) Dg 14 Feb 2010, 23:05 | |
| Pobrets, però si no han pogut ni pujar per la pista | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :) Dl 15 Feb 2010, 00:42 | |
| les fotos són de picasa.....no de flickr,jeje.
Mare meua mira que vos agraden les aventuretes,sobre tot a Talo,qualsevol dia l'esglai serà gran i vos ho manaren no ho farieu bandidos....
Bones fotos,això sí,de postal!
Adéu companys | |
| | | Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :) Dl 15 Feb 2010, 23:54 | |
| Xe, si la gent del foro encara ix a passejar!!!!!!!!!!!! Jo pensava que s'havieu jubilat, i m'he buscat amics nous. Si penseu eixir digueu algo, que jo m'a`punte si no treballe. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :) | |
| |
| | | | Talo i jo, a Aixortà, patint :) | |
|