Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Talo i jo, a Aixortà, patint :)

4 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Talo i jo, a Aixortà, patint :) Empty
MissatgeAssumpte: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) EmptyDg 14 Feb 2010, 22:34

Este matí hem quedat Talo i jo per a pegar-nos la matinada del segle II. Voliem anar a la Mallà del Llop a vore si quedava algo de neu de la caiguda ahir, i haviem quedat a les 6:30 per trobar-nos a Alcalalí. Matinada total, perque Talo tenia que estar a hora de dinar a Ondara.

A l´hora H ens trobem, i amb el meu cotxe eixim cap al Coll de Rates, perque la ctra de Castells està tallada. Passem el Coll de Rates i abans d´aplegar a Tàrbena, girem a l´esquerra i oh, sorpresa! començem a vore neu per la carretera! Shocked Shocked Shocked Seguim una miqueta i a cada metre la cosa empijorava...aixina que sense rendir-nos...això lo últim!!
Tornem a Alcalalí a pel cotxe de Talo que té cadenes, i tornem amb intenció de enfonsar-nos en un diumenge d´aventures.
Adventure One: Talo´s car no tiene gasolina, la reserva està encesa i només tenim 60km de combustible. Bé, Talo m´ha dit que no estava en reserva, sino que com anavem costera amunt no marcava bé...però ha vingut la costera avall i encara marcava menys nivell!!!
Fase II. Canvi de plans. La operació "Mallà del Llop a vore si té neu", passa a anomenar-se: "anem a Aixortà o la gasolina s´acabarà!"
Apleguem a la zona mixta (neu+gel) i continuem poc a poc...i anant anant el cotxe patina i ja passem a la operació C ( -aaatchis! - cadenas!). Talo, maleïnt, aconsegueix posar-les mentres jo dissimuladament em dedique a fer fotos Rolling Eyes

Amb les cadenes ja posades seguim xano xano, i flipant amb la poalà de neu que hem trobat. Ens ha vingut de nou i estavem més contents que uns xiquets amb un camió de sugus. Aparquem només comença la pista, amb ja 15cm de neu, i enfilem cap amunt. Ix el solet, comença a sobrar roba, i com som tan reburros tirem cap amunt a totòstia...

I aixina ha segut...molt cansat això de anar obrint petjada, però guapo de collons rendeer

Com diría Víctor: Enllaç fotos flickr Laughing

http://picasaweb.google.com/ouantomaca/AIxortaNevada#

Que estigueu bons!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) EmptyDg 14 Feb 2010, 22:43

Poquetes rutes tan boniques com les de avui es poden fer per estos
llocs , amb neu acabada de caure , el sol , els colors del cel i de la
neu brillant... i com no , lo costos pero alhora gratificant de xafar
neu verge ( haguera molat mes uns 40 cm jeje ) .
Una ruta de 10 , un dia de 10 , i com no , amb eixe esperit d'aventura montanyer que comporta fer un cim endinsantse en la neu , la curiositat , la bellesa del paisatge , la enorme pedra de aixorta , i com no arribar al cim despres de una ultima empinada rampa a ROCA I NEU , on cada pas et fa obrir pulmó i les cames es posen a prova. montanyisme del bo , del pur , del de la vella escola Smile .
Salutacions!
pd: aprofite per saludar als .... dels quads xD
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) EmptyDg 14 Feb 2010, 23:05

Pobrets, però si no han pogut ni pujar per la pista Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) EmptyDl 15 Feb 2010, 00:42

les fotos són de picasa.....no de flickr,jeje.

Mare meua mira que vos agraden les aventuretes,sobre tot a Talo,qualsevol dia l'esglai serà gran i vos ho manaren no ho farieu bandidos....

Bones fotos,això sí,de postal!

Adéu companys
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) EmptyDl 15 Feb 2010, 23:54

Xe, si la gent del foro encara ix a passejar!!!!!!!!!!!!
Jo pensava que s'havieu jubilat, i m'he buscat amics nous. Si penseu eixir digueu algo, que jo m'a`punte si no treballe.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Talo i jo, a Aixortà, patint :)   Talo i jo, a Aixortà, patint :) Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Talo i jo, a Aixortà, patint :)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1