Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

II Travessia per la Vall del Pop

3 participantes
AutorMissatge
Carli

Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 27/11/2009

II Travessia per la Vall del Pop Empty
MissatgeAssumpte: II Travessia per la Vall del Pop   II Travessia per la Vall del Pop EmptyDt 09 Mar 2010, 22:45

Com va l'asunt?

Per casualitat, algú està interessat en apuntar-se (o ja s'apuntat) a la Travessia per la Vall del Pop. Es que jo segurament ho faja...

Vos adjunte el link per si li voleu pegar una miraeta, el plaç d'inscripció finalitza este dijous día 11 de març (és a dir, 'despús-demà').

http://www.aestas.es/?p=328

Adew
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: II Travessia per la Vall del Pop   II Travessia per la Vall del Pop EmptyDc 10 Mar 2010, 00:19

Ie Carli, com estàs?

La veritat es que la ruta té una pinta molt xula per a passar uns dies per la muntanya en pla tranquilet.

Jo no sé si aniría perque això de camping i eixes coses no m´atrauen massa, i el dia 21 el tinc liadet.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: II Travessia per la Vall del Pop   II Travessia per la Vall del Pop EmptyDc 10 Mar 2010, 00:33

.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: II Travessia per la Vall del Pop   II Travessia per la Vall del Pop EmptyDc 10 Mar 2010, 10:57

No té mala pinta eixa marxa i pareix que estàn posant-se de moda les marxetes de 3 dies,la propera serà la segona edició de la de benissa-benassau i enguany m'han comentat que volen començar des del mascarat fins a benassau.

Jo no podia anar i també estic de baixa un mes per l'hèrnia així que a vore si tens sort i sergi o algú s'anima.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: II Travessia per la Vall del Pop   II Travessia per la Vall del Pop Empty

Tornar a dalt Ir abajo

II Travessia per la Vall del Pop
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1