Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Alguna ixideta?

+2
talo
Carli
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Carli

Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 27/11/2009

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDl 05 Abr 2010, 14:41

Com va xiquills,

Teniu pensat fer algo de caminates aquesta Pascua, a vore si podem quedar i cremar les soles tots junts.

Jo, Edu i tal volta algú més, sí que voldriem anar a algun lloc al menys un dia, i si poden ser un parell de dies millor, pero no sabem on anar, sobre la marxa ja pensarem.

Pos això, si teniu pensat algo ja sabeu.

Dew.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDc 07 Abr 2010, 20:27

Jo tinc pensada una , sanxet + penya roc , pero tindria ke ser diumenge , un altre dia no puc.
Ja em digueu algo , salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 08 Abr 2010, 11:25

Buuuffff....2 cims per al dumenge no sé si aguante.

A mi el dumenge em pareix bé, pero sería algo més trankilet (un cim sí que meu plantejaria), ja que el disabte nia derby futbolístic (es a dir, cervesa a go go) i després del derby pujaré a parcent que hi ha concertet de rock (encara que aniré de tranki, dos burretots i gitar-se cap a les 3 no meu lleva ningú).

Així que res, ja em comtaràs qué tal per allí taló.

Jo si això, havia pensat en tocar-li a Sergi i que em diguera per on es puja al cim de la Safor desde Alpatró, que em va dir que havien netejat un sender fea poc.

Per cert, per si algú es vol apuntar, demá ens anirem un parell d'amics al cim del Cocoll (Benigembla).

Estem en contacte.

Salut i força al canut.
Carli
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 08 Abr 2010, 12:28

Ie Carli, com va? Que esteu, de vacançes? Redeu que bé viviu!

Jo fins maig no faré res, tinc la agenda plena. A partir de maig, per mi si que podem fer-ne alguna.

Aneu amb compte amb Talo, vol dur-vos al costat fosc.

I Sergi, viu? Des de que s ha fet pijo de north-face ja no es parla amb els pobrets de quechua...
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 08 Abr 2010, 13:57

Hola Santi:

Pues sí, de vacacions, aixina que tot de categoría.

Pues la veritat es que he estat desconectat prou mesos fins fa un parell o tres de semanes (vaig anar al benicadell!!), per lo que no sé res de Sergi desde l'aventureta de Tormos (bueno, de més temps, perque com ell no va vindre eixe dia ;-P ).

Pues res, a vore si el mes que vé ens podem tornar a juntar pa fermos dos cervesetes...i de paso caminem un rato (o era al revés???).

Dew.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 08 Abr 2010, 19:19

Ei Carli , si vols fem sols els sanxet , que son unes 6 horetes en total.
Que trobes?
Salut!
PD: Dema jo vaig a escalar a la font d'aixa Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 08 Abr 2010, 19:50

Cita :

Ei Carli , si vols fem sols els sanxet , que son unes 6 horetes en total.
Que trobes?

Tampoc vullc jo que canvies els plans per mí home.

De totes formes, deixa'm que ho parle en els meus companys demà al Cocoll, a vore com respiren. Ja et dic que per mí bé, ademés per aquella zona no he anat mai i tamé m'apetix conéixer llocs nous.

Ja et dic algo.

P.D.: Acabem de xarrar per telèfon (telepatía) però en lo que em costa escriure...ja que estic dexe constància...
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDv 09 Abr 2010, 02:47

hola gent! m'alegra que torna a rular un poc el fòrum després d'un temps d'inactivitat.

Jo també a partir de maig començaré a fer algo però això sí,light,si vec que la que feu tinc possibilitats d'acabar-la igual m'apunte.

Adéu gent
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
covafosca

covafosca

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 27/01/2010

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDv 09 Abr 2010, 21:26

garrotipadur escrigué:
hola gent! m'alegra que torna a rular un poc el fòrum després d'un temps d'inactivitat.

Jo també a partir de maig començaré a fer algo però això sí,light,si vec que la que feu tinc possibilitats d'acabar-la igual m'apunte.

Adéu gent

Hola companys, hi ha que vore com enganxa la montanya. Un amic i jo estem fent cims i espere algun dia quedar amb algu de vosaltres,adeu.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDs 10 Abr 2010, 02:10

benvingut covafosca
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDl 12 Abr 2010, 09:03

Benvingut covafosca!
A vore si a la pròxima que fem s´apunteu a fer la cabra rendeer

Smile
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDl 12 Abr 2010, 11:47

Benvingut covafosca! . Aixo de fer cims es lo meu! jeje . Tinc entre cella i cella el sanxet i penya roc.Dos cims de luxe , amb mes de 1500 de desnivell , cresta juguetona , vistes impresioants...
A qui li ve be per al proxim cap de setmana ? si vos apeteix... montem ruta!
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
covafosca

covafosca

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 27/01/2010

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDl 12 Abr 2010, 22:49

Hola amics. Pareig que vaig agafanli el filet a lo de parlar en el foro. De moment,ja he sabut posar un perfil, que mira que m`ha costat. Avui hem anat el meu amic Bernat i jo a fer el Carrascal. Estem oberts a totes les propostes. Adeu.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDt 13 Abr 2010, 12:01

Que coll... , anem este proxim cap de setmana a fer samxet - pemyo-roc?

Qui s'apunta?

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDt 13 Abr 2010, 14:07

taloactivitats vaja rutetes més canyeretes,deuries suavitzar-les o sino s'asustarà la gent Cool

afro
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDt 13 Abr 2010, 17:42

Aixo per a Santi es anar a passejar Wink
En serio , tampoc es tant dura , es mitjaneta Smile
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDt 13 Abr 2010, 20:52

jo no ho deia per mi ja que jo nivell alt fins més avant res de res, sino per si vé gent nova,si el nivell és tan alt continuarà apuntant-se la mateixa gent que abans.

I una suau amb mi no pots fer entre setmana? potser a finals de setmana o a l'altra m'anime....que dius taloactivitats?

cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDt 13 Abr 2010, 22:16

Victor : aci sempre ssom els mateixos Smile , i amb el nivell ke tenim estes son el tipus de ruta perfecta.Quan em feiem de mes suaus no venia tampoc ningu xD.
En quan a lo de la ruta , pues podriem fer la senda de la cara nord de segaria si et pareix. i tu?
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDc 14 Abr 2010, 13:47

Cita :
Que coll... , anem este proxim cap de setmana a fer samxet - pemyo-roc?

Jo eu torne a tindre complicat per a aquest cap de setmana. De totes formes, sería disabte o dumenge??

A vore, jo el dumenge em podria comprometre a fer un cim (dos cims no, perque el dilluns tinc un partit dur de futbet i em conec les meues aujetes com son)...en tot cas, si aneu dumenge jo m'apunte, i quan fem el primer cim jo ja me'n vaig i vos espere al bar Wink

El disapte tinc compromís però si per una de aquelles s'anulara, jo el disapte sí que podria anar a fer-la completa (si les cames aguanten clar, jejeje).

Així que lo millor es que vosaltres quedeu, i jo a vore si em puc acoplar...

Dew.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDc 14 Abr 2010, 18:53

Ei carli , que el segon cim esta relativament prop , i no hi ha mes desnivell , es va crestrejant ( cresta juguetona ) , pero be , es pot fer uno , i sobre la marxa....
Jo tinc igual un dia que l'altre.Tambe tinc mes gent que voldria vindre , ja els preguntare.
Pero be , la pode, apuntar ja.
Diumenge ruta . sanxet ( penyo roc ? ) .
Qui s'apunta? jeje. li cridare a sergi a vore.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 15 Abr 2010, 15:31

Si la feu el diumenge, jo m'apunte. Fa dos mesos que estic parat i la muntanya ja em crida, no ho sentiu, (Sergi, Sergi, vine......... estic ací) I per cert, Santi, si vols vore'm vine, perque aquesta volta m'ajuintaré en els pobrets de Quechua, però no ho faré moltes més voltes, perque jo ja he pujat de categoria.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 15 Abr 2010, 16:55

jaja,que bò que eres.....això de que la muntanya hem crida hem sona... Very Happy

quina enveja hem doneu canalles....jaja,passevo bé i ja en farem alguna tots o quasi tots com els vells temps.... sunny
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDj 15 Abr 2010, 18:35

Jas es Oficial: Diumenge a les 7:00 AM a les portes del centre comercial d'ondara ( alli aparquem cotxes i distribuim la gent si venen mes de 5 )
Anem a fer el sanxet , unes 6 o 7 hores de ruta amb mes de 1000 metres de desnivell i uns 20 km.Si hi ha opcio de anar 2 cotxes pot ser un cotxe es quede a fer el penyo roc tambe , sino , sols es fara el sanxet.
Salutacions i fins diumenge!
Tornar a dalt Ir abajo
Carli

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDv 16 Abr 2010, 22:16

Oido cocinaaaaaaa!!!

Bo, estic en angines però jo crec que el dumenge estaré bé, que no es pot desaprofitar la companyia del gran Sergi.

Ho comentaré a Edu i altres pegolins per si s'animen.

Ens veiem el dumenge

Dew.

P.D.: Si no milllore vos envie un SMS per a que no m'espereu.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? EmptyDs 17 Abr 2010, 13:50

jo ahir , em vaig fert un mini-esguinç escalant , no se si podre caminar molt en estes condicions... , pep te cursa i boda avui , la meteo esta regular . Que fem , ho deixem per a diumenge que ve ? . Jo no se com evolucionara aço , pero bueno , ara pegare un toc a la penya a vore que diu...
Salutacions.
PD: La montanya posa a cadascu al seu lloc ( aixo va per la meva xuleria al'hora de escalar... humiltat senyors humiltat... Smile )

Editat per darrera vegada per talo el Ds 17 Abr 2010, 18:04, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Alguna ixideta? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Alguna ixideta?   Alguna ixideta? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Alguna ixideta?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent