| CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA | |
|
+5aixa Rubén ouantomaca garrotipadur pere 9 participantes |
Autor | Missatge |
---|
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Ds 23 Ago 2008, 21:03 | |
| a l'entrada del concert hi havia un cartell del circuit de musica en valencia que no se per quin motiu no puc posar aqui, ja fa rato que ho intente i no hi ha manera (sere un poc tronc en estes coses) aixina que si vos interesa poder anar a la web de odi que alli esta el cartell amb els grups i els dies dels concerts, per a que aneu agarran ganes de anar vos dire que van PAU ALABAJOS , CESK FREIXAS , ODI, ASPENCAT , MUGROMAN, SKATIMAT I ALTERNATIVA ABORIGEN, els concerts es faran en tres dies diferents tots en el mes de setembre, ouantomaca i jo anirem segurament al de cesk freixas i pau alabajos aixina que si algu s'anima ja ho sabeu, adeu | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dg 24 Ago 2008, 14:54 | |
| els concerts son a benissa i podeu vore el cartell a www.jovesbenissa.blogspot.com | |
|
| |
xav Invitat
| Assumpte: reaaahe Dg 24 Ago 2008, 18:17 | |
| molt bo el cartell avore si podem anar !!! |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dg 24 Ago 2008, 23:11 | |
| Copie el cartell de un altre post, que ja estava penjat I comentar també el que va dir Oscar, que l´Assemblea de Joves de Benissa ho organitza des de fa 4 anys, i penquen tot l´any organitzant xerrades, tallers, conferències, sopars...no tot és festa. Au! | |
|
| |
Rubén
Nombre de missatges : 1 Data d'inscripció : 25/08/2008 Edad : 39 Ubicació : ondara
| Assumpte: Assumpte: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dl 25 Ago 2008, 13:13 | |
| Que bé ja era hora de que esfera alguna coseta axí en la marina, moltes gràcies assemblea de joves de Benissa. Ens vegem allí | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: benvinguda Dl 25 Ago 2008, 19:33 | |
| benvingut rubén i ja era hora que entrara per ací algú més d'Ondara.
Adéu i salut! | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| |
| |
pere
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dt 09 Set 2008, 00:31 | |
| | |
|
| |
Calpí
Nombre de missatges : 5 Data d'inscripció : 13/09/2008
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Ds 13 Set 2008, 21:05 | |
| Vaig estar una estona al concert de Cesk Freixas, va estar prou be hi havia prou gent la veritat però a l'aire lliure haguera estat millor encara que és veritat que si és tancat el so es millor.
Sóc un nou usuari, ja havia escrit, és bona idea la de fer el fòrum pel que veig l agent ja va animant-se.
Salutacions ! | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dg 14 Set 2008, 09:27 | |
| - Calpí escrigué:
- Vaig estar una estona al concert de Cesk Freixas, va estar prou be hi havia prou gent la veritat però a l'aire lliure haguera estat millor encara que és veritat que si és tancat el so es millor.
Sóc un nou usuari, ja havia escrit, és bona idea la de fer el fòrum pel que veig l agent ja va animant-se.
Salutacions ! Benvingut, Calpí! Esperem que ho passes bé per ací. Pere també estava al concert, igual vos vau vore...jo a última hora em vaig fer arrere Au! | |
|
| |
aixa
Nombre de missatges : 60 Data d'inscripció : 18/08/2008 Edad : 40 Ubicació : calp
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dg 14 Set 2008, 22:33 | |
| Holes el concert va estar molt be... molt famíliar!!! m'agrada. Quant van arribar estava ple i ens va tocar dalt de tot, ens avera agradat una mica mes prop.... però val la pena. ...ara ens toca anar el dissabte... per cert algu sap si va orxata per benissa?? Benvingut Calpí ja som dos .... besots | |
|
| |
pere
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dl 15 Set 2008, 19:39 | |
| ei jo vaig estar al concert del cesk freixas i la veritat es que en va agradar molt, es la primera vegada que el veia en directe i com m'agrada molt vaig estar molt a gust, jo estaba per la part de dalt tambe aixina que igual ens van vorer per alli pero com no sabem qui som .... lo de orxata no ho se si venen per aqui pero nomes tinga alguna noticia intentare posarla per aqui, per cert al pau alabajos nomes el vaig vorer cantar una canço per que tenia que alçarme molt mati i es feia tard, com va estar el concert? força i salut a tots i benvinguts ruben i calpi | |
|
| |
aixa
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dl 15 Set 2008, 20:21 | |
| pues igual estàvem a prop el pau va estar be... a mi en tira mes freixas!!! l'ultima cançó al vent els dos molt xulo... tampoc va acabar molt tart.... que recorde !!!! en el cartell no posa res, però en la pagina d'Orxata diuen que tenen concert a Benissa eixe dia... nu se!!! | |
|
| |
opb Invitat
| Assumpte: IV Circuit de Música en Valencià Dj 18 Set 2008, 12:09 | |
| Ei xicons, a Cesk Freixas i Pau no va quedar cadira buida! Gràcies a tots per haver vingut! Aquesta setmana farem Aspencat, Odi i Mugroman a la plaça Jaume I cap allà les 23.30h, no falteu! Muntarem barra, i abans hi haurà un sopar popular, podeu apuntar-se a: jovesbenissa@gmail.comSobre el concert de Cesk i Pau vam fer fotos però no van quedar molt be, les 5 que estaven més presentables les hem penjat al flickr: Feu Click Ací! http://www.flickr.com/photos/oscar_benissa/ |
|
| |
Admin Admin
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 15/04/2008
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dj 18 Set 2008, 13:59 | |
| Oscar, ja està arreglat. Supose que serà eixe l´enlla de Flickr que volies posar No podies posar enllaços perque no estas registrat. Supose que ve activat aixina per a que no es plenen els fòrums de robots d´eixos que fan spam a tota paleta. Registra´t! I enhorabona pel ple del divendres, i sort este dissabte! Au! | |
|
| |
opb
Nombre de missatges : 5 Data d'inscripció : 18/09/2008 Ubicació : La Marina!
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dj 18 Set 2008, 14:55 | |
| Registrat! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dj 18 Set 2008, 22:19 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dv 19 Set 2008, 19:11 | |
| Benvingut OPB i un altre benisser per ací | |
|
| |
opb
Nombre de missatges : 5 Data d'inscripció : 18/09/2008 Ubicació : La Marina!
| Assumpte: IV Circuit de Música en Valencià Dl 22 Set 2008, 14:25 | |
| Que vos va parèixer la nit del Dissabte 20?? | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dt 23 Set 2008, 17:27 | |
| Benvingut! Jo m'ho vaig passar molt bé... La veritat és que jo normalment m'ho solc passar d'allò més bé... I els ODI que no els havia escoltat mai van saber estar, la veritat és que es notava la influència dels Obrint Pas en la seua música... no trobes? Més que res vaig anar per fer costat a l'AJB. Crec que és important que cada vegada existisquen més col·lectius d'este tipus, i si fan cosetes serà per a què anem, no? Salut! | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA Dt 23 Set 2008, 17:29 | |
| Bé, també vaig anar perquè m'ho passe molt bé en els concerts d' Aspencat, tot s'ha de dir... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA | |
| |
|
| |
| CIRCUIT DE MUSICA EN VALENCIA | |
|