| Som de la Marina! Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn. |
|
| Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor | |
| | Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dj 04 Set 2008, 17:12 | |
| | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dj 04 Set 2008, 22:45 | |
| Jo encara no he tingut temps de passar les fotos,jo es que no vaig a fotoprix,jeje.
Molt bones les fotos i ja tinc ganes de que fem un altra ruteta,ja estic pensant a vore quan podem fer-ne una tots i espere que siga el dissabte 13 de setembre.
Li haverem pugut fer una fotet a la xapeta aquella del guiri i vories la gent quin yu-yu li agafaria.
Adéu,salut i bon cap de setmana a tots | |
| | | pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 11:25 | |
| | |
| | | flordene Invitat
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 15:05 | |
| Hola! salutacions des del Verger. Quines fotos més xules! És que tenim una terreta d'allò més rebonica... A vore si puc anar a la pròxima que açò fa molt de goig! Per si teniu curiositat, us deixe l'enllaç del col·lectiu Penyaroja Alternativa Cultural que hem muntat al Verger. Tenim previst també fer senderisme, xerrades, club de lectura, i moltes més coses... Entreu, entreu... ( Encara ens estem reposant de les vacances i anirem actualitzant la pàgina poc a poc, però així la coneixeu...) Enhorabona a qui haja muntat esta pàgina! Salut. |
| | | flordene Invitat
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 15:09 | |
| No ix l'elllaç! A vore, vaig a tornar-ho a intentar sense les w,jejej penyaroja.org Vinga, a passar-ho bé! |
| | | ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 15:51 | |
| Bona vesprà! garrotipadur, això si que va ser mala sort... mira que trobar les xapes dels guiris i no vore cap àliga, ni raboses, ni senglars, ... Pere, mira a vore com te ho montes, que si no vens al Montgó ho tinc que dir a tot el poble...mira que anar-te´n a Granà i no haver anat mai ahí al costat de casa... flordene, benvingut i gràcies per l´enllaç!! El problema és que no sé perqué, els usuaris no registrats no poden posar enllaços...supose que serà per evitar els robots eixos que escampen propaganda. Ja et pose jo l´enllaç http://www.penyaroja.org/ I vos convide a que quan tingueu algun acte del col.lectiu, el comenteu ací al fòrum i si aixina s´entera algú més, millor.I sobre les rutes, ja estas apuntat per a la següent D´ací a res, supose que obrirem un tema per a parlar el dia i l´hora de la ruta, que en la gana que tenim, supose que será el Montgó. Si vos fa gràcia vindre, apunteu-vos, que pasarem un bon matí! I si voleu proposar-ne alguna diferent tot es pot parlar, que hi han més dies que botifarres, i podem i volem vore com més millor. Au! | |
| | | flordene Invitat
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 16:16 | |
| Sóc flordeneu (vergerina), no sé perquè tampoc no ix la u final... Gràcies per penjar l'enllaç correctament. Vinga, anirem consultant la pàgina a vore com està el tema de la pròxima eixida. Salut! |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 16:38 | |
| - flordene escrigué:
- Sóc flordeneu (vergerina), no sé perquè tampoc no ix la u final... Gràcies per penjar l'enllaç correctament.
Vinga, anirem consultant la pàgina a vore com està el tema de la pròxima eixida. Salut! Ja m´estranyava a mi eixe nick...flordene? això que voldrà dir? Ja està aclarit, en este cas, benvinguda!! Supose que si et registres si que podras posar el nick sencer, i enllaços i tot el que calga...i es debades! A vore si es veritat i veniu al Montgó! Bon cap de setmana a tot el món! | |
| | | garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dv 05 Set 2008, 21:11 | |
| Carai hui com rula el fòrum,això ja va vent en popa xee.
Benvinguda flordeneu i podries registrar-te i s'acabarien els problemetes,jeje.Jo estic registrat a penyaroja i a elverger.ws.
Adéu i ací teniu l'enllaç amb més fotos del coll del pou del montgó:
http://www.flickr.com/photos/30216630@N07/ | |
| | | flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dl 08 Set 2008, 15:02 | |
| Hola! com està el tema de la ruta del dissabte? Va, a vore si podem pujar... Ei, Garrotipadur, benvingut a la Penyaroja! Estem preparant una programació per al mes d'octubre, només ho tinguem rematat ho penjaré. Vinga camarades, ja direu alguna cosa de la pujada al Montgó... Salut! | |
| | | ouantomaca
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor Dl 08 Set 2008, 19:15 | |
| - flordeneu escrigué:
- Hola! com està el tema de la ruta del dissabte? Va, a vore si podem pujar...
Ei, Garrotipadur, benvingut a la Penyaroja! Estem preparant una programació per al mes d'octubre, només ho tinguem rematat ho penjaré. Vinga camarades, ja direu alguna cosa de la pujada al Montgó... Salut! Flordeneu, mirat este tema que estavem parlant del tema de la ruta del dissabte https://somdelamarina.forocatalan.com/activitats-f4/ruta-i-el-montgo-dissabte-13-de-setembre-tema-per-a-parlar-ho-i-aclarir-coses-t60.htmSi vos pareix bé o mal, digueu-ho, que encara hem de concretar conforme ens vinga millor a tots Ah, i enhorabona pel registre, ara si que tens un nick com Deu mana jeje Au! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor | |
| |
| | | | Fotos ruteta rápida al Montgó. Aneu calfant, que la que ve serà millor | |
|