| Fotos de la Ruta I. El Montgó | |
|
+3Lula garrotipadur ouantomaca 7 participantes |
Autor | Missatge |
---|
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Fotos de la Ruta I. El Montgó Ds 13 Set 2008, 20:48 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Ds 13 Set 2008, 21:06 | |
| Calfar no calfava però jo estic tot roig,jeje i amb les ulleres marcades i tot.
Vaja gran conexió que tinc que les fotos m'ixen a mitges i algunes ni apareixen.
Adéu,salut i a la pròxima a on voleu anar? | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Ds 13 Set 2008, 21:22 | |
| Molt bones les fotos, que vos sembla per la pròxima l'arc de Castell de Castells i el morret blau, es circular i pràcticament plana. | |
|
| |
saforenca
Nombre de missatges : 17 Data d'inscripció : 06/09/2008 Edad : 46 Ubicació : La Safor
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Ds 13 Set 2008, 21:42 | |
| | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Dg 14 Set 2008, 18:29 | |
| Com cantava Alejandro Sanz, les dones venen ...pisando fuerte, pisando fuerte... | |
|
| |
pere
Nombre de missatges : 100 Data d'inscripció : 11/08/2008 Ubicació : teulada
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Dl 15 Set 2008, 19:50 | |
| quina caminata ens vam pegar el dissabte la veritat es que vaig estar molt a gust en tot el mon i espere que promte tornem a ferne mes , va ser una sorpresa que anarem tanta gent i tan bona llastima que no pugereu vindrer al centre de recuperacio del cos i la ment , van estar per alli ouantomaca , pere, garrotipadur i la XICA DE BENIDORM i van eixir com a nous d'alli , gracies a tots per el dia que van compartir i una abraçada molt forta , ah i als demes membres dirlos que a vorer si al altra s'animen que es una experiencia molt bona | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Dl 15 Set 2008, 21:41 | |
| Holaaa!!! Jo també n'estic molt satisfeta d'haver anat a l'excursió i d'haver-vos conegut, va ser un matí molt agradable! Malgrat el cansament, el Montgó em va donar forces per a anar de dinarot i aguantar fins la matinada!! Ara, hui estic... Un plaer compartir la natura amb vosaltres, vinga a vore quan fem la pròxima... Salut camarades. | |
|
| |
xabiera
Nombre de missatges : 81 Data d'inscripció : 27/07/2008 Edad : 43 Ubicació : xabia
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó Dl 15 Set 2008, 22:27 | |
| Hola! fa tant de temps que vaig pujar que ja no recordaba eses vistes...estan molt xules les fotos.Un beset | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fotos de la Ruta I. El Montgó | |
| |
|
| |
| Fotos de la Ruta I. El Montgó | |
|