Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ruta per la Segària

3 participantes
AutorMissatge
flordeneu

Nombre de missatges : 50
Data d'inscripció : 07/09/2008

Ruta per la Segària Empty
MissatgeAssumpte: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària EmptyDt 30 Set 2008, 17:07

Hola camarades! Com esteu? Ací us deixe la descripció de la ruta que farem el dia 11 per la nostra estimada Segària...
Salut!

http://www.penyaroja.org/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=39&Itemid=41
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària EmptyDg 12 Oct 2008, 22:15

Com va anar la ruta per Segària? ahir diumenge va anar un colegeta meu,ahí teniu fotos;

http://www.flickr.com/photos/25393118@N06/sets/72157604409602313/detail/?page=4
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Ester
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària EmptyDl 13 Oct 2008, 11:05

Hola! com va tot? estic un poc desconnectada últimament, a vore si em reactive en el fòrum que veig que està d'allò més interessant... La ruta al final no es va fer el dissabte perquè plovia...s'ha postposat, així que ja us faré saber quan la fem perquè tenim arbres per a plantar i tot...
Bé, ara no puc obrir les fotos que estic en la feina...jejeje... Fins prompte!
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària EmptyDl 13 Oct 2008, 22:19

Ester escrigué:
Hola! com va tot? estic un poc desconnectada últimament, a vore si em reactive en el fòrum que veig que està d'allò més interessant... La ruta al final no es va fer el dissabte perquè plovia...s'ha postposat, així que ja us faré saber quan la fem perquè tenim arbres per a plantar i tot...
Bé, ara no puc obrir les fotos que estic en la feina...jejeje... Fins prompte!
Salut.

No tardeu molt a fer-la, o els arbres se vos hauran fet grans! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Ester
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària EmptyDt 14 Oct 2008, 17:10

Ja t'avisaré per a què vingues a ajudar-nos! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ruta per la Segària   Ruta per la Segària Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta per la Segària
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1