Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

CONCERT A CALP 10 d'octubre

4 participantes
AutorMissatge
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

CONCERT A CALP 10 d'octubre Empty
MissatgeAssumpte: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDt 30 Set 2008, 21:15

dia 10 d'Octubre concert a calp .... gossa sorda, orxata sound sistema i skapolits.... no tinc mes informació... ja aniré posant
Tornar a dalt Ir abajo
opb

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 18/09/2008
Ubicació : La Marina!

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDc 01 Oct 2008, 15:15

Si van a clavar 10 euros igualment, igualment passe. Si volen guanyar diners que canten en castellà/anglés.
Tornar a dalt Ir abajo
http://ooopb.com/blog
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDc 01 Oct 2008, 21:05

opb escrigué:
Si volen guanyar diners que canten en castellà/anglés.

De veritat que o no entenc el qe vols dir, o no em puc creure que digues açò. Només tenen dret a guanyar diners els que canten en castellà/anglés? Afortunadament hui en dia hi han grups de música en valencià que tiren molt de la gent jove, i si els va bé, jo no entenc perque no poden guanyar diners. Ni roben ni prenen el pel a ningú. I recordem que no son ONG´s ni Associacions Culturals...son grups de música. Crec que deuriem alegrar-nos de que a gent que canta en valencià, i a més de la comarca, els vajen bé les coses...ells seran exemple a seguir per molta altra gent. Fa 10 anys, per a gent jove en valencià, estava Bajoqueta Rock i para el carro, i anàvem a vore´ls com algo exòtic i perque feien gràcia...hui per sort léspectre de possibilitats està molt més ampliat, per sort a alguns d´ells els va bé, i per sort ja es veu com algo normal el fet d´anar a un concert de música en valencià...i este camí l´han obert grups com Obrint Pas i La Gossa. Per mí, que es forren si poden. Serà positiu per a la música en valencià i per a la llengua, ens agraden o no estos grups en concret.

També dic que només és la meua opinió Smile

I ojalà a Calp es plene i la gent se ho passe molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
avalon
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDc 01 Oct 2008, 23:06

Jo pense que tot lo que té opb és enveja perquè sino no hem puc explicar que critique que es pague per a vore a estos dos grupassos.

I com molt bé diu ouantomaca només poden cobrar els grups en castellà i anglés,cada vegada tenen menys sentit les teues crítiques
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDj 02 Oct 2008, 12:22

cada un que opine com vullga...
però jo pense que és un treball per a ells i alguna cosa hauran de traure ... dic jo no? se que demanen prou per un concert, però hi han altres que demanen molt mes que ells i ningú es queixa, molts ni canten en directe i es porten fortunes... pot ser per que no són tan famosos com altres... però jo em gaste les peles a gust que m'ho passe molt bé, fan festa i a mes canten en la meua llengua... i els tenim que recolzar que arribar on estan ells costa el seu.

Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDj 02 Oct 2008, 18:23

una mica mes informació.... 3€ entrada i al poliesportiu.

vos espere al meu poble... molt cara no és l'entrada Wink
Tornar a dalt Ir abajo
opb

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 18/09/2008
Ubicació : La Marina!

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDj 02 Oct 2008, 19:12

Doncs la veritat és que no és molt lògic anar a cantar a Cuba, tindre al che d'icona, cantar que visquen les festes populars i després que t'estaquen 10 euros d'entrada. Això al meu poble es diu hipocresia.
Tornar a dalt Ir abajo
http://ooopb.com/blog
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDj 02 Oct 2008, 21:25

Cadascú és lliure d'anar si vol o no i si el concert l'organitza i s'enmarrona(ho dic per si plou) és la falla convent de Pego doncs clar,ells volen guanyar diners.

No són festes a Calp i a Pego tampoc,crec que estàs molt confundit en aquest fil des de el principi.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDj 02 Oct 2008, 21:27

opb escrigué:
Doncs la veritat és que no és molt lògic anar a cantar a Cuba, tindre al che d'icona, cantar que visquen les festes populars i després que t'estaquen 10 euros d'entrada. Això al meu poble es diu hipocresia.

Ara si que t´entenc, encara que no pense com tu Wink Puc entendre que estigues decebut amb la gent que predica una cosa i després no actua com predica...però això de la música supose que funciona aixina. Un fa el seu mercat i ven lo que la gent li compra. I si a més li agrada el que ven, millor. Mira Alejandro Sanz, que predica amor romantic i després es tira a la secretaria i la que es presenta. O Jhon Lennon, que cantava "Imagine" i tenia diners per a parar la fam a mitja Àfrica. O Bono, tant que parla, que done tots els millions de euros que tindra a una ONG i no predique tant...si el més tonto fa rellotges, ací, allá i per tot arreu.

El que no entenia és que digueres que no pagaries per vore un grup en valencià, quan això seria el summum de la normalitat lingüistica, un grup cantant en valencià i omplint camps de futbol per tot el mon...seria la llet!

Va, i no t´enfades home! cheers

I a Calp, per 3 euros un concert de p**a mare!
Tornar a dalt Ir abajo
bacora
Invitat

MissatgeAssumpte: Visca les ong´s   CONCERT A CALP 10 d'octubre EmptyDg 12 Oct 2008, 14:28

Estic al.lucinant en els teus comentaris "opb",

En primer lloc, la Gossa Sorda no cobra entrada, la cobra l´ent que la contrat (ajuntaments, associacions festeres...).
En segon lloc, a Pego vaig pagar 10 euros (anticipada) per vorer 2 grups de música de primera linea al panorama de la música en català.
En tercer lloc, a Calp vaig pagar 3 euros (taquilla) per vorer 3 grups de música (entre d´ells un del meu poble). A euro per grup.
En quart lloc, la Gossa, Obrint Pas, Skap, U2... poden tenir tots els principis morals que vulguen però estàn treballant, és així com es guanyen el jornal.

Ara et pegunte,

¿tu no tens principis? o ¿no treballes per guanyar diners? o .... Si treballes debades ja m´ho dius i t´avie per que em tires una maneta per recollir les olives que aquest any trobe que es pagaran prou bé.

Ja està bé de tanta hipocresia.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: CONCERT A CALP 10 d'octubre   CONCERT A CALP 10 d'octubre Empty

Tornar a dalt Ir abajo

CONCERT A CALP 10 d'octubre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1