Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

que pasa a calp?

3 participantes
AutorMissatge
xabiera

xabiera

Nombre de missatges : 81
Data d'inscripció : 27/07/2008
Ubicació : xabia

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDl 20 Oct 2008, 21:40

hi ha gent de calp per aci?pues avorer qui pot dirme si al final fan o no fan bous els dies 30,31 i 1 ,en principi si que anaben a ferne pero per no se quin rollo ara ania un nou alcalde i diuen que els an suspes perque no vol que facen bous a calp, si meu podeu aclarir estaria guai jejejeej
Saludets...
Tornar a dalt Ir abajo
http://silvia-xabia.spaces.live.com/
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDt 21 Oct 2008, 13:26

no estic molt al dia però trobe que no te res a vore en el nou alcalde... a vore si esta nit en puc informar i et dic alguna cosa el dijous.
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDt 21 Oct 2008, 14:58

ok,gracietes!!!
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDj 23 Oct 2008, 17:39

Neutral no hi ha bous al final... es veu que no ho tenen molt clar!!!
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDj 23 Oct 2008, 20:29

Just lo que em pensaba,que llastima!! eren els últims de la tempora Neutral pero bueno que nem a fer.....
Gràcies!!
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDv 24 Oct 2008, 12:23

de res wapa...
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDs 25 Oct 2008, 14:16

Doncs sino és ell el responsable perquè van fer bous a les festes d'estiu? ell ara és l'alcalde i es menjarà el marró.

A mi no m'agraden els bous però a molta gent sí i això a la llarga entre la moció i demés li acabarà passant factura al bloc.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDs 25 Oct 2008, 14:44

Tota la rao tens...el final tot aso es pijor pera ell.Estaba tot preparat i va ser ell qui va dir que no,mira el dia 25 de setembre van començar els tramits pera començar les els bous els dies 30,31 de octubre i 1 de novembre.
Ací vos deixe el articul que es va publicar a la web de la revista bous al carrer:
Calpe (Alicante). El alcalde se niega als Bous al Carrer (17-10-2008)
El presidente de la Associació de Bous al carrer de Calp explicó ayer que empezaron el pasado 25 de septiembre todos los trámites para celebrar toros los próximos días 30 y 31 de octubre y 1 de noviembre. Dijo que convocaron una asamblea de las peñas a la que acudieron 37 de estas entidades. En esa reunión, 26 peñas votaron a favor de recuperar tras las fiestas del Crist de la Suor los bous al carrer.
Sin embargo, este mismo lunes el nuevo alcalde les dijo que no había tiempo material para tramitar la solicitud.

Per ami que aso son escuses estaba tot preparat ,jo conec a gent que havera vaixat de valencia apostes que son gent aficcionada a estos festejos, a posar anelles,fer quiebros etc, i es van quedar an les ganes.Pero bueno res.
Esta es la pagina de la revista per si voleu pegarli una miradeta http://www.bousalcarrer.com/indexa.htm
Tornar a dalt Ir abajo
Ester
Invitat

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDl 27 Oct 2008, 17:08

A banda de tot el que ha passat a Calp i de la manera com ha arribat a l'alcaldia, a mi em sembla molt bé que l'alcalde d'un poble es negue a fer bous. Tant de bo tots/es féren el mateix, amb això i amb les processons, entre moltes més coses... study
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDl 27 Oct 2008, 22:26

Mos a fotut! a mi tampoc magraden les processons i no per aixo pense que deurien de deixar de ferles,perque hi ha gent pera tot,gent que va a les processons,gent que va al bou,gent que va a les cabalgates,a les discomobils,a les verbenes, a les dances al carrer,als sainetes i a on li dona la gana,que per aso estan tot lany preparant les festes del poble i la gent les espera i an ganes pera pasarho be e ixir de la rutina del dia a dia de faena siga on siga,bous,verbenes,processons,mises, o quedantse a casa!...que pera la gent que no li agra tot aixo de les festes es la millor opció.No obliguen a ningú a nar a estos events,simplement si a mi no magra...pues no vaig.
A mi hi ha tantes coses que no magraden que tambe magradaria que es negaren els alcaldes a elles..... pero no soc egoista i entenc que hi ha gustos pera tots,i que no tenen perque negarse.
Tornar a dalt Ir abajo
Ester
Invitat

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDt 28 Oct 2008, 18:45

No depén del que ens agrade a nosaltres... Decideixen els bous ser torejats? són ells qui trien que vagen darrere d'ells pegant-los varades? En este cas, no sé qui és més egoïsta...o és que també s'ha de justificar eixa festa tan popular de tirar una cabreta des d'un campanar?!! A tot el món ens agrada la festa, però la festa sense que ningú patisca...
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDt 28 Oct 2008, 19:58

Tasegure que els animals no patixen i que ixen al carrer an ganes d'acarrerar als "torerets"que ixen a torejarles,sempre hi ha algun cafre que pega varaes pero anseguida li llamen la atencio,perque als ganaders guanyen dines i s'estimen als animals con si foren d'or i que la gent que de veritat li agrada esta festa no volen fer patir als animals,els animals son com uns ídols pera la gent que roda,aso teu puc asegurar.Un atra cosa es les corregudes de bous...aso si es un patiment i una salvatjada!.I lo de la cabreta estic completament d'acord an tu,pero no nomes es lo de la cabreta,hi han moltes mes festes on patixen els animals,com el bou ese que li tiren dardos hasta que no pot mes i mor patint,pero eske hi han tantes coses mal a este mon...ah i esta clar que les vaques i els bous no decidixen ixir al carrer perque son animals i si decidiren ells mal anabem jeje,pero sort tenen,que altres animals no la tenen,com els bous de plaça.Pero que quede claret que la gent del bou de carrer,veu als animals com ídols,com si fora un cantant famos o un actor famos,i que cuant santeren de que la vaca fulanita o el bou benganito ix a tal poble alla que van a vorelo,que pareix de locos!!! pero asina es i si no tagra ese mon no es pot antendrer lo que sentim per esta festa,la festa del bou al carrer.
Tornar a dalt Ir abajo
Miquel
Invitat

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Als bous els agrada ixir?   que pasa a calp? EmptyDj 06 Nov 2008, 00:50

Xabiera tens el don de comunicar-te en els animals? Si és així deus ser un/a veterinari/a de categoría. Em recorda a una pel.licula en la que l´actor es comunica en tota mena d´animals. Això és un do i el demés tonteries.

Que als bous al carrer no els fan patir???????????????????????????????????????????????

Jo he vist com un bou es cremava la cara perquè no li van apretar bé el soport de l´embolat.
Jo he vist una vaca morir perquè la van soltar a carrer al dos dies d´haver parit (això és el que s´estima el ganader a l´animal????????????).

Que t´agraden doncs bé, però que digues que no els fan patir??????????????

Tu mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
xabiera

xabiera

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDj 06 Nov 2008, 01:38

Ja voldria jo tindrer ese don.... mes de un mal de cap mavera estalviat!! i jo parle de lo que he vist i dels que conec,i si tu as vist aso pues en pareix fatal,qui no sap embolar que no ho faça i punt,de les embolaes si que es veritat que els fan patir si els apreten massa als ferros pero bueno nia gent que ho fa be i que ho fa mal,tu as vist als que ho fan mal .Tambe ania ganaders i ganaders, que no tos son iguals,i els que sestimen als seu ganao no vol que els facen mal i si es veritat aso de que van soltar la vaca despues de parir...aso es una barbaritat de un ganader que no te ni idea, a saber.....jo conec a ganaders que no trauen els seus animals si no ania arena,perque no volen que despues de ixir al asfalt acaben sense peülles i ganades que no trauen animals si el corro es massa gran com el cas de xabia i depend del poble i com els tracten els trauen o no, i repetisc que jo parle dels que conec i de lo que he vist.Y no cal discutir tonteries destes perque aso cada uno te la seua opinio i cada uno pensa lo que vol i fa lo que vol, simplement anian que ho fan mal i que ho fan be.
Tornar a dalt Ir abajo
Miquel
Invitat

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? EmptyDg 16 Nov 2008, 21:36

Per suposat que cadascu te la seva opinió, però no es poden negar les evidècies. Tu mateix has dit que els bous pateixen a l´asfalt i als grans espais (com Xabia). Doncs a la majoria de pobles els bous es fan al carrer i normalmet no hi ha terra.

Per tant, com he dit anteriorment, respecte que t´agraden però no negues les evidències.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

que pasa a calp? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que pasa a calp?   que pasa a calp? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

que pasa a calp?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1