| Rutes nadalenques. Algú pot? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Rutes nadalenques. Algú pot? Dt 16 Des 2008, 17:47 | |
| doncs això,una altra proposta....... | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dt 16 Des 2008, 23:23 | |
| El dissabte no puc. Tinc dinar de companys de treball La resta dels dies de este Nadal - ponts i festius- els tinc de moment prou desocupats. Bé, faena en tinc, però ganes poques m´estime més fer ruta. | |
|
| |
Lula
Nombre de missatges : 96 Data d'inscripció : 29/08/2008 Ubicació : Benissa
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dc 17 Des 2008, 20:27 | |
| Jo tinc sopar de nadal amb els companys el divendres 19 per la nit al Restaurant Canor (Teulada) i el que meny en preocupen són els radars de després. En preocupa més l'estat en que estaré. Si aquestos nadals feu alguna caminada no dubteu en avisar-me. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dj 18 Des 2008, 21:11 | |
| Xavi, no trenqueu res, que nosaltres anem a l´endemà a dinar Ja que sembla que no hi ha res previst per al dia 20, i aprofitant que ja tenim este post obert, vaig a canviarli el títol. De "dissabte 20 ruta, algú pot?" a Rutes Nadalenques. Algú pot?", amb el vostre permís, i anem maquinant algo. Ara torne | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dj 18 Des 2008, 21:20 | |
| Ja he tornat Anem allà, que ací ja estem! Intent de maquinar la primera Ruta Nadalenca. Dies possibles: Per mi, i en principi i abans de comprometrem a res, puc els dies 24, 26, 27, i 28. Supose que el 27 i 28 vos vindrà millor. Digueu la vostra opinió, a mi em dona igual, pero aclarim-ho promte abans que m´ixca algun compromís. Ruta possible: Jo estic encabotat en fer la de Laguar sencera, el PRV147, però tan sols és una idea. Si teniu encabotaments com el meu, ho parlem i no passa res, lo important es fer marxa siga on siga. JO em referia a eixa perque es fotudeta i després de la de Calp m´he fet masoquista Manifesteu-vossssss! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dj 18 Des 2008, 22:01 | |
| jo el dissabte 27 com no vaig a la sant silvestre si que puc fer ruta pel matí,els demés dies seria miraro....... | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dv 19 Des 2008, 22:10 | |
| Talo proposa estes rutes: " Hola a tots! Jo tinc unes quantes rutes força interessants - Puig campana - Cim segaria -Cresta cavall verd ( amb ascencio a la penya roja ). font del gel - cavall verd - benimaurell . circular. -Pla del la casa en serrella + frares ( y per a mes canyera la integral dels 3 1300s , ) -creu montgo denia per pare pere. -ponoig. " Jo entre les proposades per ell, vote per Puig Campana, o Els frares de Serrella o el Montgó per Denia. A partir d´ací ja tinc igual, la ruta, el dia i l´hora, però concretem-ho prompte o segur que m´embarque en alguna cosa i ja no estic tan disponible. Conteu amb que el Puig Campana i sobretot la Serrella la tenim a 1 horeta de cotxe. I sobra dir, que qui tinga ganes de fer ruta, que es manifeste i diga la seua opinió! Foto de les agulles o frares de Serrella. Fotuda de www.pirineos3000.com | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Ds 20 Des 2008, 17:49 | |
| quedem si voleu ja segur per al proper dissabte i ja està,de moment jo i talo podem i santi també,algú més vé?
lo de la ruta ja ho concretem però la que diu talo del cavall verd m'ha convençut i en sèrio santi que és llargueta però sense dificultats. | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Ja soc membre! Dg 21 Des 2008, 13:59 | |
| Be , comentar que aquesta ruta , per ejemple te unes vistes ( si ix bon dia ) espectaculars , es veu aitana , bernia , segaria , la vall fins la mar , el monduver , el barranc , benigembla... Tot aixo pujant per una senda amb vistes d'aigua per el barranc , i despres per la lloma , gaudir del paissatge amb una vegetacio i una estructura montanyenca digna de recorrer. Despres , es pot quedar per fer-nos algo , inclus dinar en el camping de la vall . Vaig estar en el seu bar , i tene molt bona pinta aparts de tindre productes de comerç just i respirar-se un mes que agradable clima montanyenc. Salutacions!! | |
|
| |
encobert
Nombre de missatges : 27 Data d'inscripció : 04/10/2008
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dg 21 Des 2008, 15:16 | |
| Jo no puc anar però reconec que m´heu fet goleta amb la ruta del Cavall Verd; Ja l´he feta i és una meravella. Pel que fa al Bar del Camping de Laguar, vos el recomane. Que tingueu bon dia i, si podeu..., feu alguna foto. Gràcies. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dg 21 Des 2008, 22:50 | |
| Val...com a la propaganda del Scattergories...acceptem el Cavall Verd com 1era Ruta Nadalenca, però el PRV147 l´hem de fer, eh? i la Serrela també! I Puig Campana! Sobre l´assumpte de dinar allí o no, aclariu-vos voaltres, jo no tinc cap problema en dinar fora de casa sense avisar...és la part positiva de estar lliure total Per cert, si alguna soltera visita el fòrum ja ho sap Hauré de fer un apartat per a contactes...quí sap Encobert, fotos farem, ja voras, ja i si algun dia t´abelleix vindre ho dius, ehhh A vore...dissabte 27, el cavall verd. Poseu hora i penseu si dinem a Laguar o a casa, i que s´apunte qui vullga. miquel81, veniu? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dg 21 Des 2008, 22:59 | |
| Lo del dinar ja anem parlanto,jo hui estic amb gastroenteritis tot fet tabac a casa. Ahir per no perdre la forma de bici de muntanya vaig fer 40 km des d'Ondara fins a les Rotes i vaja vistes més guapes que hi han per allí. Lo de la secció de contactes estaria bé,jeje. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dg 21 Des 2008, 23:49 | |
| Jo ahir em vaig despertar i encara era de nit, i com fins les 11:30 que havia quedat, tenia temps, vaig agarrar la gossa gran i mon vam anar en cotxe a la Cala del Moraig. Vam aparcar, i vam pujar al repetidor i baixar. De 0m. a 450m de altura en 4 km, i tornar. Per als que no la conegueu, esta es Dacsa Iaçò es el Cap de la Nao, des del Moraig: Que et millores de la panxa! Au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: ruta cavall verd Dl 22 Des 2008, 21:41 | |
| Esta ruta entra dins de la prv147 , ja que tota aquesta PR no acaba quan ixes del barranc , sino despres fent tota la cresta del cavall verd. , aixi que en realitat , farem la PRV147 , jeje. I , SI , el puig i serrella ( esta sobre tot ) son les que tronfaran.Serrella es te que mirar be per si hi ha opcio per a fer la integral dels 3 cims. Salutacions! | |
|
| |
talo
| Assumpte: males noticies Dc 24 Des 2008, 11:50 | |
| ... dona aigua de divendres a dimarts ... , a vore si canvia la predicció , sino , haurem de mirar un altre dia. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dc 24 Des 2008, 20:07 | |
| caguen dena! esperem que canvie la predicció | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dj 25 Des 2008, 22:33 | |
| Sembla que la cosa no canvia... Que fem? Desquedem o em compre demà uns pantalons d´aigua? Això si, si me´ls compre els gaste, ehhh | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dj 25 Des 2008, 22:41 | |
| jo intentaria fer algo o sino esmorzem o alguna coseta,jo no puc estar tot el dia en casa! | |
|
| |
talo
| Assumpte: si plou , no es bona idea Dj 25 Des 2008, 23:33 | |
| amb mal oratge , per norma , no es va a la montanya , tot es multiplica. Mes perill , fang , constipats , peders esvaroses , mala visibilitat... Ja vorem com evoluciona l'oratge , pero crec que la ruta s'hauria de fer sense pluja almenys , sino , es una bona idea el tema de anar a esmorçar... Esmorzaeta de la colla ....................... de la marina. l'hi hem de posar nom!! jejeje Salutacions! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dv 26 Des 2008, 05:08 | |
| bona idea la d'esmorzar però el mono i el donar aigua tant de dia fa que un bon xubasquer i provar encara que siga fer ruta pels serrillars entre benissa i gata,no sé,demà ja ho parlem.
Quantes rutes ens ha tombat l'oratge? jo pense que més de 10 enguany | |
|
| |
talo
| Assumpte: ho podem intentar Dv 26 Des 2008, 12:10 | |
| Hui dona aigua , son les 10 , pero no ha plogut i pareix que no ho fara en unes hores , avui donava un 90% de pluja , dema dona un 50 i cap al interior menys. Aixi que jo , xubasquero a la motxila i a per el cavall verd. Si plou molt , ens enanem a esmorzar. Ara falta que algú diga com quedem , si voleu , a les 8 aci ondara. Espere les vostres respostes. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dv 26 Des 2008, 14:05 | |
| Que bò i esperem que encara baixen més les previsions d'aigua,però d'un 90% fins al 50% ja és ja.
Lo de quedar a les 8 a Ondara estaria bé en principi però aquesta vesprada ja anem concretant conforme l'oratge. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? Dv 26 Des 2008, 15:55 | |
| Si quan diu que la possibilitat de pluja està al 90% només cauen 4 gotes, si diu que està al 50% seran 2 gotes de res... Per mi perfecte de quedar a les 8 a Ondara. I si voleu més matí o més tard tampoc tinc problemes. No sé si esta vesprà em conectaré. Digueu com heu quedat i quan aplegue ja ho llegiré i allí ens veiem. Xe, i m´he comprat uns pals del "tot a 100" per a fer cara de professional , demà és interessant dur-los o no cal? Au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: que siga lo que deu vullga Dv 26 Des 2008, 17:53 | |
| oficial ja : Dema a les 8 del mati a "ca la xata" ( enfront el centre de salut ) en Ondara per a fer la ruta del cavall verd. Si plou ESMORZAOTA | |
|
| |
ouantomaca
| |
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Rutes nadalenques. Algú pot? | |
| |
|
| |
| Rutes nadalenques. Algú pot? | |
|