Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

algu ve a serrella?

2 participantes
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

algu ve a serrella? Empty
MissatgeAssumpte: algu ve a serrella?   algu ve a serrella? EmptyDg 08 Feb 2009, 00:36

Ja toca , he escoltat la crida de les montanyes i es el meu deure acudir.
Serrella em crida , i jo , amant de la montanya anire , sol o acompanyat , pero anire.
La demora no deu ser llarga , si algu , de veritat , vol vindre , que m'ho faça saber perque prompte anire.
No s'en va la montanya , pero es com un gran iman , que atrau el meu cos "alla on un dia els meus ulls varen sommiar"
De esta setmana no passa si ningu diu res...
Fins aviat amics!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: algu ve a serrella?   algu ve a serrella? EmptyDg 08 Feb 2009, 11:48

No és Serrella que et crida, és que fa una ventolera de por Laughing Que poeta estas...ja t´has espolsat 2 gintonics?

Jo vull anar, però no sé quan. Si vas asoles, que no te ho recomane, ves amb compte, que tens més perill que McGyver al Mediamarkt Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: anire entre setmana   algu ve a serrella? EmptyDg 08 Feb 2009, 12:47

Crec que sera unaruta prou facil , si la comparea la pica que tambe vaig fer en solitari, esta son5 hores, sempre respectant molt lamontanya.
Igual hi ha sort i em trobe algu desqueefrat per alli jeje.
Entre setmana anire , aixo el dissabte podem fer alguna els 3 o sive algu mes.
Ja es hora de començar a fer 1000s. Hi ha que anar avant santi Smile
Be , per a quan anem tots , a vore si fem la integral Smile
Tambe tinc en la agenda montcabrer ,beincadell ( aquesta molaria amb el club ) , ponoig , travessia tormos-ebo, totes elles ja d'un nivell aceptable.
Per cert , queda ratificat , i victor esta de testic: les puntes aquelles , no eren bernia , como jo deia ,bernia esta darerre Razz , iaxo es la prolongacio del carrascal.
I unaltra cosa , unlugarño es va dirque on vam pujar es diu el resingle , el cabal ( la creu del cabal ) es lames redoneta que dona a pego.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: algu ve a serrella?   algu ve a serrella? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

algu ve a serrella?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1