Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA

5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA Empty
MissatgeAssumpte: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDl 12 Gen 2009, 23:27

No comment...

I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA Cartelbotamargesqp2

http://www.botamarges.es/

Com ho veieu? Algun interessat? Te que estar de categoria...pero caldrà posar-se en forma per acabar-la... no vos fa? Rolling Eyes

rendeer scratch

Editat per darrera vegada per ouantomaca el Dc 21 Gen 2009, 21:05, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 14 Gen 2009, 00:02

Interessant i serà molt dura però es podria intentar fer,no?

El meu amic perruquer diu que segur que va.

Si continuem amb aquesta bona marxa es pot fer,a més m'han comentat que van a fer una mitja marató a Gata i Ondara així que anirem fent cosetes i així mantenim la forma.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 14 Gen 2009, 00:21

A mi també em fa molta gràcia intentar-ho. Siguent conscient de que serà fotut i que tan sols acabar-la ja és un repte. Ara quan ixca l´itinerari i els temps màxims permesos, ja ho parlem. I a més, és una molt bona excusa per a continuar amb el ritme que portem, i intentar anar una miqueta " a més"...

Això de Gata i Ondara què és? Conta, conta... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 14 Gen 2009, 20:16

Doncs que volen fer els de geg(grup espeleoglògic gatense) una mitja marató i a Ondara també però la cosa de moment no està concretada del tot,ja vorem.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDv 16 Gen 2009, 20:24

Xé santi se'ns xava la preparació perquè la mitja marató d'Ondara diuen que es farà a octubre o novembre....

Tindrem que fer-la per lliure,xD
Tornar a dalt Ir abajo
Galipau
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 20 Gen 2009, 22:51

Hola Companys:

Soc del Club de Muntanya Botamarges Forna, veig que esteu interesats en la cursa que estem preparant. Pareix que està tinguent prou acceptació i no sols entre els muntanyers de La Marina i La safor. Portem prou mesos de feina i vorer gent que s'interesa ens ajuda a tirar endavant.

La cursa està pensada tant per a runner's com per a senderistes. Estem pendents d'alguns detalls per a tancar definitivament el recorregut, però vos puc adelantar que estarem en un recorregut final d'uns 52 Km. i uns 2.300 m de desnivell positiu. Es una marxa dura però crec que hem aconseguit un trajecte mooolt bonic. Precios diria jo.

Tindreu 12 hores de temps llimit per a completarla, suficient per que els marxadors, sense torbarse ni una mica, puguen acabarla.

Ja aniré donantvos més info, però per al qui conega la zona, vos adelante alguns llocs per els que pasarem:

Eixirem de Forna cap a les 7:00 del matí, buscant "El Rubiol". Per pista forestal pujarem a "El Pla de la Bassa Rotja i d'alli barranquejant empalmem amb el sender que ens porta a Villalonga.

Una vegada en Villalonga, tirem cap a "la Reprimala" i d'alli al "racó del Duc".

Entrem en l'antiga via del tren que conduia d'Alcoi a Gandia i despres de pasar per tres dels seus tunels (Un d'ells d'uns 300 m. de llargaria), enfilem el que serà la part més dura de la cursa: En uns 4'5 Km. sense descans, pujarem un desnivell d'uns 850 m. Pasant per la Finestra i "La Nevera" arribem al "Piló de l'Assafor" (punt més alt de la cursa amb 1.015 m. d'altitud). D'allí crestejant per una zona molt tècnica i amb unes vistes impactants, arribem a "La Llacuna". Enfilem ara per pista forestal el camí fins el llit del "Gallinera" i pujem a Benirrama.

Desde Benirrama buscant "Xillibre" (Una pujada que es fará durá, ja que duguem uns 30 Km. a les cames, descendim molt a prop del castell de Benirrama i busquem L'Atzuvia. Desde allí amb uns 40 Km. al llom i per "Pla de Bascoms", terme d'Oliva, tornem a Forna, on el calor del public, de segur que ens fará forts per a dur al terme el nostre objetiu.

Despres, hi haura una torraeta a la Plaça del poble per a reposar forçes i comentar la jornada amb tots els companys.

En la nostra web "botamarges.es" anirem ficant totes les novetats, dades, i activitats extraesportives que preparem. Serà en les properes setmanes, ja que estem prioritzant el tancament definitiu del trajecte.

Aniré pasantme per açi per a donarvos mes dades de tant en tant.

Salut i a vore si feu bona colla per a vindre. tota la feina que estem fent no val per a res sense vosaltre.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 20 Gen 2009, 23:23

Moltes gràcies Galipau!

Segur que la gent respon, és molt atractiu el recorregut i un repte molt bonic.
El que més asusta és la calor que puga fer, però amb pantaló curt i barret de palla ho solventarem bé Very Happy

Anirem passant-nos per la web, que segur que alguns anem.

Gràcies per la info Wink
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 21 Gen 2009, 15:33

Mare meua! tira cap enrere la llargària del circuit..............buff

Això sí,té que ser brutal els paisatges que hi hauràn per ahí.

Algo hem va comentar el meu amic el perruquer i és prou paregut del circuit que trobava ell que seria.

Ja anem parlant i gràcies per la informació
Tornar a dalt Ir abajo
miquel81

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 14/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 21 Gen 2009, 20:47

a mare a mare¡¡¡¡¡¡¡¡
si que es interesant, pero 50 km aiaiiaai, per fer eixa cal estar ben preparat, mosatros pense que no anirem, pense, de totes maneres hi ha temps per a prepararse, 50 km tranquilament ho fem, pero a presses i correres com a oltá......aiai

ja mos contareu com a sigut la experiencia¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 21 Gen 2009, 20:53

Víctor, en 12 hores tenim temps de sobra! Nomes ixca tot ens apuntem, sense falta rendeer i sobra temps per fer-ne alguna de entrenament...el dia que vullgeu que en fem una llarga ja direu! santa

miquel, però si vosatros esteu forts! No vos apetix apuntar-vos? La de llocs nous que descobrirem...! Va, animeu-vossss! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDg 03 Maig 2009, 10:57

definitivament crec que hem quede en casa,58'200 km i més de 2800 metres de desnivell,cada vegada la fan més llarga................la meua hèrnia inguinal no crec que aguante tant...
Tornar a dalt Ir abajo
Galipau
Invitat

MissatgeAssumpte: Botamarges   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDv 12 Jun 2009, 01:15

Hola amics:

Ja tenim actualitzada la web amb varies novetats:

podeu visitar: botamarges.es

- Al botó "Recorrido" hem colgat el perfil i el recorregut volcat al Google earth. Com bé diu "garrotipadur" els ultims canvis fan que DEFINITIVAMENT tingam vora 60 Km. de recorregut amb cuasi 2900 m. de desnivell positiu. El recorregut final es xulisim. bounce

- Al botó "Fotos" teniu un grapat de fotografies del recoregut. Ho teniu dividit per etapes. Debeu coneixer la zona, si no es així de segur que vos agrada molt.

- En aproximadament dos setmanes obrirem inscripcions i penjarem el reglament de la cursa.

- Com la cosa s'allargat, hem decidit donar dos hores més per a concloure la proba. Pensem que un senderiste mitjanament preparat por acabarla perfectament. Very Happy Very Happy

Espere que s'animeu a vindre: Com a participants, com a espectadors o com a voluntaris per a ajudarnos (fa falta molta gent).

Cualsevol novetat la penjare a este forum. Si teniu algun dubte podeu escriurens a trailforna(arroba)gmail.com.

Res mès, salut i muntanya. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDs 13 Jun 2009, 20:27

el perfil tira cap enrere però si ens preparem potser la fem o sino col.laborarem en la organització o algo
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 16 Jun 2009, 00:42

Jo pense que si ens apuntem de voluntaris farem millor paper i més favor a la humanitat Laughing
Ja ho parlem i li comentem a Galipau que ens diga que podem fer per ajudar Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 17 Jun 2009, 00:43

ouantomaca escrigué:
Jo pense que si ens apuntem de voluntaris farem millor paper i més favor a la humanitat Laughing
Ja ho parlem i li comentem a Galipau que ens diga que podem fer per ajudar Very Happy

AQUI HUELE A CAQUITAS!!!!

Que prompte es tireu enrere, només vegueu un poc de complicació. Jo m'apunte, i a més pense acabar-la. cheers cheers cheers cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 17 Jun 2009, 21:31

jaja,encara no està obert el període d'inscripcions,jo m'esperaria a vore si podem preparar-mos i sino podem doncs col.laborem i au.

espere que a setembre no faça la calor que està fent ara,imagina't que en principi la botamarges era aquest dissabte....
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 30 Jun 2009, 00:36

Quan Galipau torne a entrar que ens diga si s´estima més que ens apuntem o que els ajudem eixe dia a fer qualsevol cosa... Jo es que això de 60km...m´imagine que cap a migdia quan te´n queden 30 encara i casque el solet et vindran unes ganes d´anarten a casa i unes maldicions al inventor de la cursa... albino però per l´altra banda em fa il.lusió i m´ha picat el Sergi éste...traidor!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDc 01 Jul 2009, 23:15

ouantomaca escrigué:
però per l´altra banda em fa il.lusió i m´ha picat el Sergi éste...traidor!

Veig que esteu cada volta mes fluixos. Menuda cuadrilla de mariquites. M'haure de buscar gent mes forta, que aguante el meu ritme, perque estos ja estan majors, jejejejeje.............
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDs 04 Jul 2009, 19:30

jo per circunstàncies sabeu que no puc massa dissabtes tot el dia i per tant,jo propose o bé fer-la o fer una llarga si podeu i vos abellix.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 14 Jul 2009, 00:07

Jo, lo que diga Galipau. Si vol voluntaris m´apunte amb Talo a colaborar en lo que mos manen. I si volen caminants, m apunte amb vosaltres dos per a deixar-vos darrere Razz
Tornar a dalt Ir abajo
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDl 31 Ago 2009, 16:36

50km!!!!
uf, jo soc corredor per muntanya i planta molta, prò molta cara!
si no hi ha un bon fons la cosa pot pasar factura.
prò bueno hi ha que provar-se,
cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 01 Set 2009, 17:48

ciclopebizco, tu la fas? nosaltres al final ens hem cagat damunt i s ha gelat l assumpte...ens prepararem per a ferla ben feta l any que ve
Tornar a dalt Ir abajo
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 01 Set 2009, 20:47

cyclops
no no anire, vos animav a vosatros!
jo el dia 17 octubre tinc la"k25 trail de la calderona"
i si faig eixa no podre anar.
www.cxm.k25.net
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 01 Set 2009, 22:32

nosaltres voliem anar però no estem preparats per a una cursa d'eixa magnitud,a l'altra vorem....

d'on eres ciclopebizco?

de moment a vore si provem la mitja marató de segària a ondara i la d'oltà a calp..
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA EmptyDt 01 Set 2009, 23:25

Sou uns cagats!!!!!!!!!!!! Des de la Vall es sent l'olor. Es una pena, però enguany em quede en les ganes, ja que eixe dia tinc bodorrio.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA   I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA Empty

Tornar a dalt Ir abajo

I MARXA I CURSA DE MUNTANYA "BOTAMARGES". FORNA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent