Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA

3 participantes
AutorMissatge
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA Empty
MissatgeAssumpte: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA EmptyDj 19 Ago 2010, 22:05

Enguany siiiiiiiiiiii!! rendeer rendeer rendeer

http://www.botamarges.es/

http://www.conxip.com/detalle_evento.php?IdEvento=5

Algú s´anima? A vindre a animar tampoc? passarem a bona hora per la via verda i el cim de la Safor! si no pete abans, clar Rolling Eyes Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA EmptyDv 20 Ago 2010, 12:51

doncs a mi casi m'havieu convençut , i sense que fora un precedent Very Happy , de per una vegada fer una ultra. Pero com no estic quetet , l'esquena m'ha dit que pare una bona temporada. Aixo si , segurament em passe a animar i fer-me una cervesseta lol! .
Es molt bonica eixa zona , val al pena fer eixa marxa , i tambe per als que els agraden altres coses anar encara que siga anar a pujar al cim de la safor ( que tampoc es un passeig jeje ).
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA EmptyDv 20 Ago 2010, 21:08

segur que estaves quasi convençut talo? jeje.

A mi hem pica el cuquet però sé que encara no estic prou en forma per a papar-me marató i mitja,tal volta si algú del meu nivell s'animara.....però crec que tindré que pensar en altres reptes un poc més asequibles com aquest:

http://www.duatlonsantapola.com/
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA EmptyDv 20 Ago 2010, 23:01

Victor , tina amics escaladors que la van fer el any passat i eixos de caminar nanai.
Es ben be factibe , i mes per a tu que per la lesio estas un poc menys fort pero tens un gran potencial .
Recorde fa 2 anys fundintmos en el barranc del inferm , TU POTS!. Si no ho proves no ho sabras. En la montanya no es perd ni es guanya , es va a disfrutar , si no acabes... ben be que ho hauras disfrutat , ANIM! , Aço no es cap competicio , qui vullga competir que es faja atleta . LA montanya , per als montanyers... Salut amic!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA EmptyDt 24 Ago 2010, 08:59

Apretat la pinça, que se te'n va! La muntanya és dels margallons!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA   II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA Empty

Tornar a dalt Ir abajo

II marxa i cursa BOTAMARGES 2010. 18 de setembre. FORNA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1