| I aquesta setmana que? | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: I aquesta setmana que? Dl 16 Feb 2009, 16:20 | |
| Estic morint-me, no puc ni caminar però aquest cap de setmana, jo no falte. Ja heu pensat on anem? | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 16 Feb 2009, 17:23 | |
| Parla amb Santi perquè és l'únic que a lo millor pot fer ruta,ja que jo estic liat i Talo té que fer descans obligat així que a vore que et diu.
Ja vec que t'ha agradat el tema perquè amb agulletes i tot i ja penses en la propera,jeje.
La del barranc de l'infern té eixa pega i és que els escalons després et fan eixes molèsties uns dies però qualsevol altra ruta cansa però no s'agarra als gemelos com eixa.
Adéu i ja parlem | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 16 Feb 2009, 21:08 | |
| Com no vam quedar en res concret, i sabia que Víctor i Talo no podien el pròxim dissabte fer ruta, ja havia quedat en dur el dissabte el cotxe de mon pare a passar la ITV... aixina que en principi i si no hi ha cap novetat, el dissabte el tinc llogat Guardeu forçes i la següent en fem una ben grossa Si voleu anem pensant-la i anem alimentant al "mono" de ruta | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 16 Feb 2009, 21:12 | |
| Jo ja tinc el mono,si es que això de la muntanya enganxa moltíssim.
Per a quan s'acoste l'estiu ja tenim guia per a la ruta de xàbia,el meu colega diu que son 19 km i bona ruteta. | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: jo tinc uan proposta jeje Dl 16 Feb 2009, 22:28 | |
| i es... pla de la casa , com no Encara tindre el genoll algo tocat , aixi que la travessia hasta passdes unes setmanes crec que no , pero podeu fer-la si voleu vosaltres. Jo de fer una seria de 4 horetes maxim , i eixa del pla de la casa es eixe temps , i no te senda abrupta , es pedregal , bosc i pradera. No cal mencionar les vistes que es veuen de tota la cordillera d'alacant , els frares , i abanda es passa per dins d'uan ruta etno-botanica. Que trobeu? Salutacions! | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 16 Feb 2009, 23:08 | |
| Com va el genoll? Jo el dissabte vaig estar valent, però duc dos dies sense poder ni caminar. Quan et recuperes anem a Serrella? | |
|
| |
talo
| Assumpte: per mi si. Dt 17 Feb 2009, 09:23 | |
| Jo encantat de anar alli , a vore que diuen santi i victor . En teoria seria el dissabte que ve l'altre. Jo crec que ja toca serrella no? Salutacions!!! | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dt 17 Feb 2009, 22:58 | |
| La travesia que dieu de Tormos a Pego, es la que ix en la pàgina del centre excursionista de Pego? Quan la fem? Ja estic recuperat i tinc que entrenar per a anar a la botamarges. Jajajajaja......... Es que ara ja estic fort com un bou. Espere que passeu una bona setmana i que descanseu prou per a la pròxima eixida. Pense fer la ruta 1 de cepego en 5 hores, prepareu-se que ha arribat el Gebreselassie de la vall. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dv 20 Feb 2009, 17:12 | |
| hola gent! que passa que no sino hi ha ruta jo no entrem ni nosaltres?
a la propera setmana santi no pot vindre o siga que deuriem deixar si voleu lo de serrella per a un altre dia,no?
ja anem parlanto la propera setmana
P.D: talo com portes el genoll? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dv 20 Feb 2009, 23:14 | |
| Ie, per mi no ho feu, si voleu anar el altre dissabte, aneu, que quan torneu a anar ja aniré jo! Es que pensava que era este dissabte la ITV i resulta que mon pare em va dir que és el pròxim, però jo no em vaig enterar i em costarà fer vaga de muntanya també el pròxim dissabte... Aprofiteu ara per posar-vos forts, que quan torne tenim que fer "tormos-ebo-miserà-pego" sí o sí ploga o neve! | |
|
| |
talo
| Assumpte: pal dissabte ke ve Ds 21 Feb 2009, 14:11 | |
| Santi no pot vindre , victor i sergi , que vos pareixla foradada? per anar calfant el genoll ja que començar en un a mes dura seria un poc perillos per la lesio. D'aci dos setmanes farem doncs el pla de la casa , a vore si es veritat!! El genoll be , gracies companys. Crec que algu ha aant avui de domingueo per ahi | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 23 Feb 2009, 00:24 | |
| La foradà l'he penjat en facebook per al proper dia 8 , que es l'alineació solar. Perque no proposeu una altra cosa, i la foradà la deixem per a la següent setmana? Si voleu, podem fer el castell de Benissili, i per a fer-ho mes llarg eixim des de Alpatró. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 23 Feb 2009, 21:11 | |
| - Sergi Sellés escrigué:
- La foradà l'he penjat en facebook per al proper dia 8 , que es l'alineació solar. Perque no proposeu una altra cosa, i la foradà la deixem per a la següent setmana? Si voleu, podem fer el castell de Benissili, i per a fer-ho mes llarg eixim des de Alpatró.
Lo del Facebook és el dia 7, o 8? No vas dir 7? Víctor, tu el 7 o 8 pots? Aclarim-ho i axina anem diguent-ho per allí, per si algú té interés Sobre este cap de setmana, no opine perque el dissabte estic llogat. Ja em contareu què feu! | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 23 Feb 2009, 21:18 | |
| Lo del facebook es el dia 7, pujà a la foradà i dia 8 visita a les pintures rupestres. Per la vesprà, alineació solar per atot aquell que encara estiga per el poble. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dl 23 Feb 2009, 23:34 | |
| i no podriem fer la de penya roja a murla? ho dic perquè des de benissa la vall de gallinera tinc 45 km i a la nit vaig a la pinyata també a pego! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dt 24 Feb 2009, 20:30 | |
| Sergi,Talo m'ha dit que el dissabte segurament no podrà aixina que només estem nosaltres dos per fer ruta,fem una en zona neutra entre la Vall de Gallinera i Benissa? que et pareix? | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dt 24 Feb 2009, 21:18 | |
| - garrotipadur escrigué:
- Sergi,Talo m'ha dit que el dissabte segurament no podrà aixina que només estem nosaltres dos per fer ruta,fem una en zona neutra entre la Vall de Gallinera i Benissa? que et pareix?
No se si podré jo tampoc. Demà t'ho dic segur, però si puc, anem on et parega be, jo tinc igual. S'arrima la temporà de la cirera i hauré d'anar a ajudar a mon pare a cremar brosta al bancal. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dt 24 Feb 2009, 21:28 | |
| val,demà m'ho confirmes..............hem deixeu a soles canalles,xDD | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dt 24 Feb 2009, 21:37 | |
| | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 08:08 | |
| Buf,no cregues,no és el mateix fer una ruteta de les que faig entre setmana d'una hora o hora i mitja màxim o fer una de tot el matí a soles,m'avorreix massa.
Mira si és que si al final tens feina estic pensant en eixir en la bici............
Santi,es sap algo de les federatives?? | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 22:06 | |
| Victor, on anem? Ja ho tens decidit? Mon pare m'ha donat el dia lliure. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 22:20 | |
| Iep, com esteu? Víctor, no sé res de les federatives... el pobre home, entre carnestoltes i lios haurà estat liat, supose.Per cert, ma mare ha anat hui a dur al banc el paper que ens van donar per a la inscripció, i se´l han quedat sense donar-li res. O la banquera s´ha oblidat o a saber. Serà precís el paper? I Sergi té raó, no vages sol per la muntanya que m´han dit que hi hà un porc senglar que viola als senderistes No entrenes tant, traidorrrr! Sergi,t´animes a apuntar-te a Forna? Vaaa! En la web encara no han penjat el recorregut | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 22:36 | |
| Per supost que si. Jo ja estic com un bou. Hauré d'anar arrastrant-vos. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 23:23 | |
| Talo és qui estava més enterat del tema però jo pense que estant els papers al banc jo pense que serà suficient,això sí,dient-li al cepego que ja els has portat i així et passaran la cuota en novembre.
De rutes sergi no havia pensat molt perquè pensava que al final hem fallaries.........jeje,però que t'agrada més rodar fent molta senda,o cims? o de tot un poc? Ací et pose unes possibles rutes:
montgó(fent cova de l'aigua-creueta,etc) font d'aixa o castell d'aixa(pedreguer-llíber) circular benissa-gata-benissa (la famosa mallada verda-serrillars)
de moment eixes,si se me n'ocorre alguna ja la pose o si hi ha alguna que has escoltat parlar d'ell dis-me,també pots pegar una ullada a www.fentmarxa.blogspot.com | |
|
| |
Sergi Sellés
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? Dc 25 Feb 2009, 23:33 | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: I aquesta setmana que? | |
| |
|