Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

I aquesta setmana que?

4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

I aquesta setmana que? Empty
MissatgeAssumpte: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 16:20

Estic morint-me, no puc ni caminar però aquest cap de setmana, jo no falte. Ja heu pensat on anem?
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 17:23

Parla amb Santi perquè és l'únic que a lo millor pot fer ruta,ja que jo estic liat i Talo té que fer descans obligat així que a vore que et diu.

Ja vec que t'ha agradat el tema perquè amb agulletes i tot i ja penses en la propera,jeje.

La del barranc de l'infern té eixa pega i és que els escalons després et fan eixes molèsties uns dies però qualsevol altra ruta cansa però no s'agarra als gemelos com eixa.

Adéu i ja parlem
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 21:08

Com no vam quedar en res concret, i sabia que Víctor i Talo no podien el pròxim dissabte fer ruta, ja havia quedat en dur el dissabte el cotxe de mon pare a passar la ITV... aixina que en principi i si no hi ha cap novetat, el dissabte el tinc llogat Neutral
Guardeu forçes i la següent en fem una ben grossa rendeer

Si voleu anem pensant-la i anem alimentant al "mono" de ruta scratch
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 21:12

Jo ja tinc el mono,si es que això de la muntanya enganxa moltíssim.

Per a quan s'acoste l'estiu ja tenim guia per a la ruta de xàbia,el meu colega diu que son 19 km i bona ruteta.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: jo tinc uan proposta jeje   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 22:28

i es... pla de la casa , com no Smile
Encara tindre el genoll algo tocat , aixi que la travessia hasta passdes unes setmanes crec que no , pero podeu fer-la si voleu vosaltres.
Jo de fer una seria de 4 horetes maxim , i eixa del pla de la casa es eixe temps , i no te senda abrupta , es pedregal , bosc i pradera.
No cal mencionar les vistes que es veuen de tota la cordillera d'alacant , els frares , i abanda es passa per dins d'uan ruta etno-botanica.
Que trobeu?
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 16 Feb 2009, 23:08

Com va el genoll?
Jo el dissabte vaig estar valent, però duc dos dies sense poder ni caminar. Quan et recuperes anem a Serrella?
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: per mi si.   I aquesta setmana que? EmptyDt 17 Feb 2009, 09:23

Jo encantat de anar alli , a vore que diuen santi i victor . En teoria seria el dissabte que ve l'altre.
Jo crec que ja toca serrella no? Smile
Salutacions!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDt 17 Feb 2009, 22:58

La travesia que dieu de Tormos a Pego, es la que ix en la pàgina del centre excursionista de Pego? Quan la fem? Ja estic recuperat i tinc que entrenar per a anar a la botamarges. Jajajajaja.........
Es que ara ja estic fort com un bou. Espere que passeu una bona setmana i que descanseu prou per a la pròxima eixida. Pense fer la ruta 1 de cepego en 5 hores, prepareu-se que ha arribat el Gebreselassie de la vall.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDv 20 Feb 2009, 17:12

hola gent! que passa que no sino hi ha ruta jo no entrem ni nosaltres?

a la propera setmana santi no pot vindre o siga que deuriem deixar si voleu lo de serrella per a un altre dia,no?

ja anem parlanto la propera setmana

P.D: talo com portes el genoll?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDv 20 Feb 2009, 23:14

Ie, per mi no ho feu, si voleu anar el altre dissabte, aneu, que quan torneu a anar ja aniré jo! Es que pensava que era este dissabte la ITV i resulta que mon pare em va dir que és el pròxim, però jo no em vaig enterar i em costarà fer vaga de muntanya també el pròxim dissabte... Mad

Aprofiteu ara per posar-vos forts, que quan torne tenim que fer "tormos-ebo-miserà-pego" sí o sí rendeer ploga o neve!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: pal dissabte ke ve   I aquesta setmana que? EmptyDs 21 Feb 2009, 14:11

Santi no pot vindre , victor i sergi , que vos pareixla foradada? per anar calfant el genoll ja que començar en un a mes dura seria un poc perillos per la lesio.
D'aci dos setmanes farem doncs el pla de la casa , a vore si es veritat!! Smile
El genoll be , gracies companys.
Crec que algu ha aant avui de domingueo per ahi Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 23 Feb 2009, 00:24

La foradà l'he penjat en facebook per al proper dia 8 , que es l'alineació solar. Perque no proposeu una altra cosa, i la foradà la deixem per a la següent setmana? Si voleu, podem fer el castell de Benissili, i per a fer-ho mes llarg eixim des de Alpatró.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 23 Feb 2009, 21:11

Sergi Sellés escrigué:
La foradà l'he penjat en facebook per al proper dia 8 , que es l'alineació solar. Perque no proposeu una altra cosa, i la foradà la deixem per a la següent setmana? Si voleu, podem fer el castell de Benissili, i per a fer-ho mes llarg eixim des de Alpatró.

Lo del Facebook és el dia 7, o 8? No vas dir 7? Víctor, tu el 7 o 8 pots? scratch Aclarim-ho i axina anem diguent-ho per allí, per si algú té interés Cool

Sobre este cap de setmana, no opine perque el dissabte estic llogat. Ja em contareu què feu!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 23 Feb 2009, 21:18

Lo del facebook es el dia 7, pujà a la foradà i dia 8 visita a les pintures rupestres.
Per la vesprà, alineació solar per atot aquell que encara estiga per el poble.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDl 23 Feb 2009, 23:34

i no podriem fer la de penya roja a murla? ho dic perquè des de benissa la vall de gallinera tinc 45 km i a la nit vaig a la pinyata també a pego!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDt 24 Feb 2009, 20:30

Sergi,Talo m'ha dit que el dissabte segurament no podrà aixina que només estem nosaltres dos per fer ruta,fem una en zona neutra entre la Vall de Gallinera i Benissa? que et pareix?
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDt 24 Feb 2009, 21:18

garrotipadur escrigué:
Sergi,Talo m'ha dit que el dissabte segurament no podrà aixina que només estem nosaltres dos per fer ruta,fem una en zona neutra entre la Vall de Gallinera i Benissa? que et pareix?

No se si podré jo tampoc. Demà t'ho dic segur, però si puc, anem on et parega be, jo tinc igual. S'arrima la temporà de la cirera i hauré d'anar a ajudar a mon pare a cremar brosta al bancal.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDt 24 Feb 2009, 21:28

val,demà m'ho confirmes..............hem deixeu a soles canalles,xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDt 24 Feb 2009, 21:37

Si, però segur que tu no tens por de que et violen per ahí, i ixes igual. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 08:08

Buf,no cregues,no és el mateix fer una ruteta de les que faig entre setmana d'una hora o hora i mitja màxim o fer una de tot el matí a soles,m'avorreix massa.

Mira si és que si al final tens feina estic pensant en eixir en la bici............

Santi,es sap algo de les federatives??
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 22:06

Victor, on anem? Ja ho tens decidit? Mon pare m'ha donat el dia lliure.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 22:20

Iep, com esteu?

Víctor, no sé res de les federatives... el pobre home, entre carnestoltes i lios haurà estat liat, supose.Per cert, ma mare ha anat hui a dur al banc el paper que ens van donar per a la inscripció, i se´l han quedat sense donar-li res. O la banquera s´ha oblidat o a saber. Serà precís el paper?

I Sergi té raó, no vages sol per la muntanya que m´han dit que hi hà un porc senglar que viola als senderistes Laughing No entrenes tant, traidorrrr!

Sergi,t´animes a apuntar-te a Forna? Vaaa! En la web encara no han penjat el recorregut
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 22:36

Per supost que si. Jo ja estic com un bou. Hauré d'anar arrastrant-vos.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 23:23

Talo és qui estava més enterat del tema però jo pense que estant els papers al banc jo pense que serà suficient,això sí,dient-li al cepego que ja els has portat i així et passaran la cuota en novembre.

De rutes sergi no havia pensat molt perquè pensava que al final hem fallaries.........jeje,però que t'agrada més rodar fent molta senda,o cims? o de tot un poc?
Ací et pose unes possibles rutes:

montgó(fent cova de l'aigua-creueta,etc)
font d'aixa o castell d'aixa(pedreguer-llíber)
circular benissa-gata-benissa (la famosa mallada verda-serrillars)

de moment eixes,si se me n'ocorre alguna ja la pose o si hi ha alguna que has escoltat parlar d'ell dis-me,també pots pegar una ullada a www.fentmarxa.blogspot.com
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? EmptyDc 25 Feb 2009, 23:33

Que et pareix el barranc de l'infern?
Laughing Laughing Laughing Laughing
Es broma. Vols que pujem al montgó? A mi em dona igual, senda, cim, o carrer Campos. Jajajaja....... A quina hora ens vegem? I per cert, trobe que ací soc jo el que menys falla (de moment).
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: I aquesta setmana que?   I aquesta setmana que? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

I aquesta setmana que?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent