| ruta proper dissabte 18 d'abril | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: ruta proper dissabte 18 d'abril Dt 14 Abr 2009, 10:52 | |
| hola gent! m'imagine que santi estarà de resaka i no vindrà per les festes de sant vicent ferrer.............però ho pose per ací,algú s'apunta? talo que dius? sergi? toc,toc,hi ha algú?¿? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dt 14 Abr 2009, 21:22 | |
| Jo supose que no ixiré el divendres, aixina que en principi i sense firmar res encara, si (entre cometes) que aniré de ruta el dissabte si quedem. Acabe de parlar amb Sergi i diu que ell en principi també pot anar, i que li dona igual la ruta. Aixina que...aneu donant idees! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dt 14 Abr 2009, 21:40 | |
| quina sorpressa,pensava que aquesta setmana estaria sol i ja estava pensant plà alternatiu mtb.............de rutes proposeu les que vullgau............jo propose per exemple les de sempre solana-cim-cresta,mallà-poblat ibèric,penya roja-murla,etc.......... | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 12:44 | |
| La ruta de les picaetes , la cervesa i els canariets a teulada , que mos convide santi!! | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 15:31 | |
| Jo si que vaig, si el meu jefe no canvia de idea i em toca treballar. De moment podeu contar en mi. | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 16:18 | |
| Holaaaaaaaa Com esteu? On pegueu el dissabte? Igual m'apunte! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 21:07 | |
| açò va animant-se! xe! serà la primavera..............? de moment dona aigua però supose que canviarà l'oratge per a bé........
digueu ruta | |
|
| |
xuspití
Nombre de missatges : 36 Data d'inscripció : 13/04/2009 Edad : 46 Ubicació : Pego
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 22:21 | |
| M'apuntaría a caminejar... llàstima que tinc que treballar tot el cap de setmana... | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 22:49 | |
| anem a oltà i fem una torrada de embotit i vi i cervesa a saco? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 23:03 | |
| Jo...volia dir que...no sé si aniré...segurament hauré d´aclarir una cosa i només puc anar dissabte Demà o el divendres ho dic segur, però està la cosa fotuda és que sóc... flordeneu, com va? No sé el dissabte com estarà la cosa...sempre acabem per decidir el lloc els divendres a les 23:59 ejeje Sergi, si al final no vaig, porta el llibre de totes maneres i ja parlaré jo amb Víctor per a que el replegue. Xuspití, no patixques, últimament eixim prou a patejar. Si no pots aquesta setmana, una altra serà Talo, fart Aleee! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dc 15 Abr 2009, 23:08 | |
| talo com santi no ho té clar millor deixem la torrà per a la setmana que vé o a l'altra,jo crec que eixos dies dos puc dinar fora i aquest no...........
aneu dient llocs,jo he proposat penya roja però si talo es controla perquè últimament està tornant-se a desmadrar...
santi,eres un cas! intenta arreglar-ho xé......... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dj 16 Abr 2009, 16:38 | |
| les previssions donen aigua a manta tot el cap de setmana........perquè sempre plou dissabte i a festes dels pobles? | |
|
| |
flordeneu
Nombre de missatges : 50 Data d'inscripció : 07/09/2008
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dj 16 Abr 2009, 17:21 | |
| Podem anar a buscar caragols, jajajaja... A vore vindre, xicons! Plou prou, però aiiiiii com de bonic es queda tot... Ie Ouantomaca, caradepillo!! Quin dia ens recomanes de les festes del teu poble, a banda del dimarts? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dj 16 Abr 2009, 21:25 | |
| http://www.rtvv.es/informa/oratgev.asp?idioma=0 Si que està plovent últimament...la caiguda d´aigua del barranc de l´infern xorrava el cap de setmana passat A este pas, açò semblarà Asturies! flordeneu, recomanar...no sé que dir-te...segons Víctor, perque jo eixe dia el tinc abandonat de fa anys, el millor dia és el dissabte 25, que és el dia de les quintades i és, durant el dia, tota la gent al carrer sense parar de beure...tant, que a la nit en queden 4 i pocs més. Fan paella, xarangues i de vesprada, orquestra i discomòbil. I és el dia més animat de les festes. I si t´agrada la Soraya eixa, que ho dubte el dilluns per la nit. O el diumenge que fan orquestra i és més tipo verbena popular. Les orquestres començen tard, perque ací som molt religiosos, i primer van les processons, despres el castell, despres a sopar i en acabar, orquestra. El dimarts feu-vos la idea de vetlar...perque la Gossa segur que comença de les 2 cap amunt. Víctor, tu que dius? tú que eres l´entés | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dv 17 Abr 2009, 10:46 | |
| l'entés? ni que fora el juergante,jeje.
Si t'agrada la marxa diurna et recomane el dia de les quintades,ja que està molt bé(no tant com el de benissa),jeje.
Si t'agrada la marxa de nit santi ja t'ha informat bé.
He mirat l'oratge i a oratgnet dona només núvol pel matí i a aemet marca 80% d'aigua,que fem? jo provaria a fer algo propet i si es complica esmorzem,no? | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dv 17 Abr 2009, 17:18 | |
| el de sempre,ja és divendres i i de moment soles han confirmat anar a la ruta jo i talo,manifesteu-se............... | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Ds 18 Abr 2009, 17:49 | |
| flordeneu ens vam quedar esperant que digueres algo,hem anat hui a la ruta jo,talo i sergi.
A www.fentmarxa.blogspot.com trobareu les fotos i crònica | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril Dg 19 Abr 2009, 12:23 | |
| Ie, torpedos, ho vau passar bé, ehhh! Que no vos enganye Talo, o en 2 eixides més vos passeu al costat fosc que diu ell... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ruta proper dissabte 18 d'abril | |
| |
|
| |
| ruta proper dissabte 18 d'abril | |
|