Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

proper dissabte?

3 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDt 20 Gen 2009, 16:44

Hola gent,el proper dissabte algú pot fer ruta?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDt 20 Gen 2009, 20:32

Jo vaig.
On anem? Toca Serrella o encara tens l´assumpte complicat? Ja direu! I lo de federar-nos, que? T´han dit algo aquells o que fem? Ja voras tu que mos costa cridar a l´helicòpter i encara no estem federats ni res rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDc 21 Gen 2009, 15:35

Jo no puc anar a la Serrella i tindria que ser una ruteta més propet i a dinar a casa.

A Álvaro li vaig comentar lo de la Serrella per si anaveu vosaltres i de moment no m'ha dit res i Talo tampoc s'ha passat per ací.

Lo de federar-se no m'han contestat cap dels dos clubs.

Qué fem doncs?
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: unes quantes opcions de rutes curtes   proper dissabte? EmptyDc 21 Gen 2009, 19:23

-Pintures rupestres tormos
-Cim segaria ( esta es nostalgica )
-"famosa" variant de a la mallada verda
En quant a lo de federar-nos , esta be , si , pero que tampoc es precis.Jo porte 20 anys per les montanyes i sols m'hauria fet falta per a descomptes a refugis.
Ja tindriem que fer-la grossa per a que tinguera que vindre l'helicopter a per algú fent estes rutes per aci.
De totes maneres val la pena per si acas...
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDc 21 Gen 2009, 21:00

De les proposades, i resant per a que Víctor tinga permís prompte i poguem anar a Serrella, vote per Segaria, que de tant de sentir-vos parlar de ella ja m´heu fet ganes.

I de l´assumpte de federar-nos. Està clar que no es precís, això faltava. Pero jo tinc clar que vaig a fer-ho. Si vosaltres voleu, ho fem per mig del grup muntanyenc que vullgueu(tant em dona un com altre), i si no voleu federar-vos ja m´apanyaré jo. Crec que ara que fem rutes setmanals, és prou aconsellable. Pero cadascú amb les sues idees i diners fa el que vol, i jo voldria fer-ho prompte Rolling Eyes Razz

Aneu votant i aclarim-ho com abans millor.

Sobra dir que qualsevol que vullga vindre està convidat, només amb que ho diga per ací ja fem un lloguet, que cabem tots! Very Happy Algú s´anima???
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: segarius man   proper dissabte? EmptyDc 21 Gen 2009, 22:18

segaria es very very recomanable . curta , intensa i molt especial. Smile
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDj 22 Gen 2009, 20:32

Ie, Víctor té raó, i Segaria si es tan curta, després què fem?
Valdria més fer eixa de Tormos cap a les pintures o cap a Ebo, o alguna altra més llargueta. A més si anem a Segaria, de segur que un que jo sé, es desmadra i estem més temps esperant-lo que de ruta Razz

Ja no vote per Segaria. Ara vote per Tormos Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: no se no se...   proper dissabte? EmptyDj 22 Gen 2009, 23:10

la de segaria es pot fer mes llarga començant del verger 4 hores o per ahi.
En quan a lo de les crestes , es obvi que a segaria es te que crestejar , igual que al montgo , igual que al puig , igual ke a bernia , i gual que a tots els cims...
La de tormos , son 2 hores , mes curta i un passeig que mos sabra a poc , pero be , vosaltres decidiu , a mi m'es igual .... pero jo miraria aixo de federar-se ja que fent eixes rutes es tirar els diners...
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 00:04

Començem-la pel Verger! I love you

De federar-se està vist que cadascú tenim una idea. El dissabte ho aclarim, i si no ens posem d´acord jo faig marxa i qui no vullga, que no es federe.

Digueu hora i lloc per al dissabte! rendeer

Ningú més s´apunta??? cheers
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: i mes opcions   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 10:36

Tambe esta la opcio de puajr per ondara i fer cim , despres anar direccio oest per la senda mirant i fitigrafiant les increibles penyes de segaria fins aplegar al cim del verger , la creuta i despres tornar al parc public.
Es a dir :
Verger-cim-Verger 4-5h
Ondara-cim-creueta-ondara 4-5h
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: ai mare quin despiste de bon mati   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 10:38

sera en analisis que m'han fet que m'he marejat jeje
Era direccio est cap a la creueta... Smile
i fitigrafies no son , mes be fotografies Wink
vaig a pendre algo a vore si m'espavile
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 15:50

Per fi ja tinc internet,tota la setmana primer amb la pantalla i després amb l'ordinador fotut i ja pareix que torne el món internauta.

Lo de Segària no sabia que es podia allargar tant i quasi m'havieu convençut però amb aquest aire no serà un poc perillós anar per dalt?

Vote per un altra amb senda més ampla..............si és que ara voreu per posar-mos d'acord,xD
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Es mes ampla que 5 autopistes juntes   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 19:35

Eixa ruta no te res aeri , te un costat penyasegat i a l'altre la vall , es a dir mes de 200 metres d'amplitud Wink
Vos explique algo que se m'ha ocorregut jeje
Si es puja per el verger esta la opcio de cim de segaria o creueta , pero si anem a la creueta em matareu jeje , encara que es por nar i no pasar soles vore-ho.
Despres es podria fer creueta-covafosca-cim , un altra ruta.
Un alrta seria cim , baixar a vore la cova de beniarbeig ( no recorde el nom ) i per la sequia atra vegada al parc public.
En total , podem fer una ruta-guia per segaria i recorrer alguns dels llocs mes bonics de la serra d'ondara.
Repetisc , si no anem arrimats als penyasegats , ni vorem altura , sols una lleguera vall als nostres peus.
De totes maneres si vejem ke es posa mal la cosa , si voleu anem a les pintures , pero m'he informat be i allo son 2 hores de passejar , ara , la resta es pot passar en el bar parlant de la federacio Smile.
Quedem pues a les 8 a casa al xata. siga per a segaria o per a les pintures.
Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 20:27

Santi ja ho tenim clar i anem a Segària,en principi hem parlat d'anar des del parc públic fins a dalt i després per la sèquia fins a la Cova del Bolumini i allí també vorem l'Avenc del Bolumini i si tenim temps algo més.

A les 7'45 a la gasofa de Teulada?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 20:49

Maaaare de Déu! Si tots els de Ondara son la meitat de enredraors que vosaltres dos, no vull ni pensar-ho... Laughing

Bé, a les 7:45 a la gasolinera, i a les 8 a Ondara, i anem on vullgueu, jo no dic res affraid
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? EmptyDv 23 Gen 2009, 22:10

L'únic enredrante té un nom que comença per ta i acaba per lo,ai ja ho he dit,xD.

La llàstima és que quasi sempre anem els mateixos,álvaro,pedro i josep carles femenia tenien el dissabte ocupat.

A l'altra ja toca la circular Benissa-Gata-Benissa (Mallada Verda-Serrillars)..........
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

proper dissabte? Empty
MissatgeAssumpte: Re: proper dissabte?   proper dissabte? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

proper dissabte?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1