| proper dissabte? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: proper dissabte? Dt 20 Gen 2009, 16:44 | |
| Hola gent,el proper dissabte algú pot fer ruta? | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dt 20 Gen 2009, 20:32 | |
| Jo vaig. On anem? Toca Serrella o encara tens l´assumpte complicat? Ja direu! I lo de federar-nos, que? T´han dit algo aquells o que fem? Ja voras tu que mos costa cridar a l´helicòpter i encara no estem federats ni res | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dc 21 Gen 2009, 15:35 | |
| Jo no puc anar a la Serrella i tindria que ser una ruteta més propet i a dinar a casa.
A Álvaro li vaig comentar lo de la Serrella per si anaveu vosaltres i de moment no m'ha dit res i Talo tampoc s'ha passat per ací.
Lo de federar-se no m'han contestat cap dels dos clubs.
Qué fem doncs? | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: unes quantes opcions de rutes curtes Dc 21 Gen 2009, 19:23 | |
| -Pintures rupestres tormos -Cim segaria ( esta es nostalgica ) -"famosa" variant de a la mallada verda En quant a lo de federar-nos , esta be , si , pero que tampoc es precis.Jo porte 20 anys per les montanyes i sols m'hauria fet falta per a descomptes a refugis. Ja tindriem que fer-la grossa per a que tinguera que vindre l'helicopter a per algú fent estes rutes per aci. De totes maneres val la pena per si acas... | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dc 21 Gen 2009, 21:00 | |
| De les proposades, i resant per a que Víctor tinga permís prompte i poguem anar a Serrella, vote per Segaria, que de tant de sentir-vos parlar de ella ja m´heu fet ganes. I de l´assumpte de federar-nos. Està clar que no es precís, això faltava. Pero jo tinc clar que vaig a fer-ho. Si vosaltres voleu, ho fem per mig del grup muntanyenc que vullgueu(tant em dona un com altre), i si no voleu federar-vos ja m´apanyaré jo. Crec que ara que fem rutes setmanals, és prou aconsellable. Pero cadascú amb les sues idees i diners fa el que vol, i jo voldria fer-ho prompte Aneu votant i aclarim-ho com abans millor. Sobra dir que qualsevol que vullga vindre està convidat, només amb que ho diga per ací ja fem un lloguet, que cabem tots! Algú s´anima??? | |
|
| |
talo
| Assumpte: segarius man Dc 21 Gen 2009, 22:18 | |
| segaria es very very recomanable . curta , intensa i molt especial. | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dj 22 Gen 2009, 20:32 | |
| Ie, Víctor té raó, i Segaria si es tan curta, després què fem? Valdria més fer eixa de Tormos cap a les pintures o cap a Ebo, o alguna altra més llargueta. A més si anem a Segaria, de segur que un que jo sé, es desmadra i estem més temps esperant-lo que de ruta Ja no vote per Segaria. Ara vote per Tormos | |
|
| |
talo
| Assumpte: no se no se... Dj 22 Gen 2009, 23:10 | |
| la de segaria es pot fer mes llarga començant del verger 4 hores o per ahi. En quan a lo de les crestes , es obvi que a segaria es te que crestejar , igual que al montgo , igual que al puig , igual ke a bernia , i gual que a tots els cims... La de tormos , son 2 hores , mes curta i un passeig que mos sabra a poc , pero be , vosaltres decidiu , a mi m'es igual .... pero jo miraria aixo de federar-se ja que fent eixes rutes es tirar els diners... | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dv 23 Gen 2009, 00:04 | |
| Començem-la pel Verger! De federar-se està vist que cadascú tenim una idea. El dissabte ho aclarim, i si no ens posem d´acord jo faig marxa i qui no vullga, que no es federe. Digueu hora i lloc per al dissabte! Ningú més s´apunta??? | |
|
| |
talo
| Assumpte: i mes opcions Dv 23 Gen 2009, 10:36 | |
| Tambe esta la opcio de puajr per ondara i fer cim , despres anar direccio oest per la senda mirant i fitigrafiant les increibles penyes de segaria fins aplegar al cim del verger , la creuta i despres tornar al parc public. Es a dir : Verger-cim-Verger 4-5h Ondara-cim-creueta-ondara 4-5h | |
|
| |
talo
| Assumpte: ai mare quin despiste de bon mati Dv 23 Gen 2009, 10:38 | |
| sera en analisis que m'han fet que m'he marejat jeje Era direccio est cap a la creueta... i fitigrafies no son , mes be fotografies vaig a pendre algo a vore si m'espavile | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dv 23 Gen 2009, 15:50 | |
| Per fi ja tinc internet,tota la setmana primer amb la pantalla i després amb l'ordinador fotut i ja pareix que torne el món internauta.
Lo de Segària no sabia que es podia allargar tant i quasi m'havieu convençut però amb aquest aire no serà un poc perillós anar per dalt?
Vote per un altra amb senda més ampla..............si és que ara voreu per posar-mos d'acord,xD | |
|
| |
talo
| Assumpte: Es mes ampla que 5 autopistes juntes Dv 23 Gen 2009, 19:35 | |
| Eixa ruta no te res aeri , te un costat penyasegat i a l'altre la vall , es a dir mes de 200 metres d'amplitud Vos explique algo que se m'ha ocorregut jeje Si es puja per el verger esta la opcio de cim de segaria o creueta , pero si anem a la creueta em matareu jeje , encara que es por nar i no pasar soles vore-ho. Despres es podria fer creueta-covafosca-cim , un altra ruta. Un alrta seria cim , baixar a vore la cova de beniarbeig ( no recorde el nom ) i per la sequia atra vegada al parc public. En total , podem fer una ruta-guia per segaria i recorrer alguns dels llocs mes bonics de la serra d'ondara. Repetisc , si no anem arrimats als penyasegats , ni vorem altura , sols una lleguera vall als nostres peus. De totes maneres si vejem ke es posa mal la cosa , si voleu anem a les pintures , pero m'he informat be i allo son 2 hores de passejar , ara , la resta es pot passar en el bar parlant de la federacio . Quedem pues a les 8 a casa al xata. siga per a segaria o per a les pintures. Salutacions! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dv 23 Gen 2009, 20:27 | |
| Santi ja ho tenim clar i anem a Segària,en principi hem parlat d'anar des del parc públic fins a dalt i després per la sèquia fins a la Cova del Bolumini i allí també vorem l'Avenc del Bolumini i si tenim temps algo més.
A les 7'45 a la gasofa de Teulada? | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dv 23 Gen 2009, 20:49 | |
| Maaaare de Déu! Si tots els de Ondara son la meitat de enredraors que vosaltres dos, no vull ni pensar-ho... Bé, a les 7:45 a la gasolinera, i a les 8 a Ondara, i anem on vullgueu, jo no dic res | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: proper dissabte? Dv 23 Gen 2009, 22:10 | |
| L'únic enredrante té un nom que comença per ta i acaba per lo,ai ja ho he dit,xD.
La llàstima és que quasi sempre anem els mateixos,álvaro,pedro i josep carles femenia tenien el dissabte ocupat.
A l'altra ja toca la circular Benissa-Gata-Benissa (Mallada Verda-Serrillars).......... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: proper dissabte? | |
| |
|
| |
| proper dissabte? | |
|