Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ruta dissabte 2 de maig

3 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

ruta dissabte 2 de maig Empty
MissatgeAssumpte: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDl 27 Abr 2009, 20:25

hola gent! torne a la càrrega i volia preguntar-vos si algú pot fer ruta dissabte?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDl 27 Abr 2009, 21:51

En mi no conteu, que jo no puc anar. Treballe divendres i dissabte. La pròxima serà, espere.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDc 29 Abr 2009, 19:24

santi la ruta que m'has dit de xàbia hem pareix perfecta,és la del port fins al cim del montgó.
Encara que fer-la tota i tornar hem pareix que serà massa perquè al futllet posa que són 8 hores des del port fins al cim i després baixar fins la plana de sant jeroni.

Jo a lo millor tinc dinaeta o sino dinar nosaltres i després tinc quintades a benissa............propose deixar el cotxe si vols a la plana....au
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDc 29 Abr 2009, 22:01

garrotipadur escrigué:
santi la ruta que m'has dit de xàbia hem pareix perfecta,és la del port fins al cim del montgó.
Encara que fer-la tota i tornar hem pareix que serà massa perquè al futllet posa que són 8 hores des del port fins al cim i després baixar fins la plana de sant jeroni.

Jo a lo millor tinc dinaeta o sino dinar nosaltres i després tinc quintades a benissa............propose deixar el cotxe si vols a la plana....au

Em referia a des del port, pujar al cap de sant antoni, la plana, cim del montgó, creu (sense pujar), cova del bou o del camell (no se quina és), camí de les colònies(que tant t´agrada i tan poquet li agrada a Talo) i tornar al port per on hem vingut...i no cal dinar, home...això sobre la marxa Rolling Eyes Es que si només fem des de la Plana al cim, li llevarem el record a Talo i em sap mal Surprised
O si vols en fem una altra, igual tinc...jo és que volia cansar-me i passar-me la vesprà dormint Laughing

Sergi, a la pròxima... pale i ja m´he llegit el llibre! està molt bé i vaig a vore si en trobe algun altre d Al-Azraq, encara que dades sobre ell se´n tenen molt poques.

Que estigueu bons!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDj 30 Abr 2009, 07:13

Sí home! això que dius tú són més de 30 km! i sense contar la tornada,t'has tornat boig o que? jo vull estar a la vesprada promtet a benissa que són festes..................i deuries vindre tú també............

Si vens a vore la gossa sorda hui(supose que no perquè ja els vas vore a Teulada) o aclarim.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDj 30 Abr 2009, 22:29

doncs santi quina fem? jo al final tinc dinaeta cap a les 2'30-3 i per tant propose fer la muntanya gran-font d'aixa o la de xàbia però deixant un cotxe.............digues...xicon
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDj 30 Abr 2009, 23:33

Si en som 2 i ja no mos aclarim... Mad

Puig Campana, Bernia si vols estar prompte a casa, o jo que sé... no pense calfar-me el cap. Ja dirás la que vullgues tú que eres qui té problemes.

Ale, a passar-ho molt bé esta nit, torpedo remembero jocolor
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDl 04 Maig 2009, 22:55

Ja que ningú es fa avant, jo ho contaré, va... Mad

Al final vam anar a fer cim i circular de Bernia, el trio calavera. Matinet ja estavem a les cases de Bernia, vam ser els primers en aplegar junt amb un foraster solitari. Vam tirar cap al Fort, i per darrere del Fort vam anar per la senda que va prenent altura fins aplegar al cim

Fort
ruta dissabte 2 de maig 3494293797_6e911663dc

Sense massa dificultats anavem aplegant al cim (han posat una cadena i tot, que facilita una trepadeta).Cap als dos costats les vistes son una canya.
ruta dissabte 2 de maig 3495111212_efc5e64387

Asomante una miqueta es veu la nevera de Bernia, no frost.
ruta dissabte 2 de maig 3495111806_f32e6f951d

Aplegant ja al cim
ruta dissabte 2 de maig 3494295497_a7926bbcdd

Un gamó, la cresta de Bernia i el penyal d´Ifach
ruta dissabte 2 de maig 3494296273_32ebcc40fd_b

Los payos rangers, emocionats
ruta dissabte 2 de maig 3494297167_4a77185661

Vam baixar del cim i vam continuar per la vessant de la Marina baixa, buscant el forat. Ací Víctor i la cresta
ruta dissabte 2 de maig 3494297805_2bc86936bb

Aneu amb compte quan passeu pel forat...mireu quin cuc més gran vam trobar allí dins!
ruta dissabte 2 de maig 3495115526_5940a8829a

I poc més, vam eixir al costat de la Marina Alta, vam tornar on teniem el cotxe, i cap al Frau a fer-mos 2 cervessetes Very Happy

Que estigueu bons!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig EmptyDc 06 Maig 2009, 23:01

meravellosa la cresta de bèrnia i tot i ja haver estat m'asombra cada vegada més eixa serra i tot el seu voltant.

De segur que tornarem per allí perquè encara tenim pendent vore la cova dels arcs i algún raconet més d'eixa zona.

Santi,que fem aquest dissabte?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig   ruta dissabte 2 de maig Empty

Tornar a dalt Ir abajo

ruta dissabte 2 de maig
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1