| ruta dissabte 2 de maig | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: ruta dissabte 2 de maig Dl 27 Abr 2009, 20:25 | |
| hola gent! torne a la càrrega i volia preguntar-vos si algú pot fer ruta dissabte? | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dl 27 Abr 2009, 21:51 | |
| En mi no conteu, que jo no puc anar. Treballe divendres i dissabte. La pròxima serà, espere. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dc 29 Abr 2009, 19:24 | |
| santi la ruta que m'has dit de xàbia hem pareix perfecta,és la del port fins al cim del montgó. Encara que fer-la tota i tornar hem pareix que serà massa perquè al futllet posa que són 8 hores des del port fins al cim i després baixar fins la plana de sant jeroni.
Jo a lo millor tinc dinaeta o sino dinar nosaltres i després tinc quintades a benissa............propose deixar el cotxe si vols a la plana....au | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dc 29 Abr 2009, 22:01 | |
| - garrotipadur escrigué:
- santi la ruta que m'has dit de xàbia hem pareix perfecta,és la del port fins al cim del montgó.
Encara que fer-la tota i tornar hem pareix que serà massa perquè al futllet posa que són 8 hores des del port fins al cim i després baixar fins la plana de sant jeroni.
Jo a lo millor tinc dinaeta o sino dinar nosaltres i després tinc quintades a benissa............propose deixar el cotxe si vols a la plana....au Em referia a des del port, pujar al cap de sant antoni, la plana, cim del montgó, creu (sense pujar), cova del bou o del camell (no se quina és), camí de les colònies(que tant t´agrada i tan poquet li agrada a Talo) i tornar al port per on hem vingut...i no cal dinar, home...això sobre la marxa Es que si només fem des de la Plana al cim, li llevarem el record a Talo i em sap mal O si vols en fem una altra, igual tinc...jo és que volia cansar-me i passar-me la vesprà dormint Sergi, a la pròxima... i ja m´he llegit el llibre! està molt bé i vaig a vore si en trobe algun altre d Al-Azraq, encara que dades sobre ell se´n tenen molt poques. Que estigueu bons! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dj 30 Abr 2009, 07:13 | |
| Sí home! això que dius tú són més de 30 km! i sense contar la tornada,t'has tornat boig o que? jo vull estar a la vesprada promtet a benissa que són festes..................i deuries vindre tú també............
Si vens a vore la gossa sorda hui(supose que no perquè ja els vas vore a Teulada) o aclarim. | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dj 30 Abr 2009, 22:29 | |
| doncs santi quina fem? jo al final tinc dinaeta cap a les 2'30-3 i per tant propose fer la muntanya gran-font d'aixa o la de xàbia però deixant un cotxe.............digues...xicon | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dj 30 Abr 2009, 23:33 | |
| Si en som 2 i ja no mos aclarim... Puig Campana, Bernia si vols estar prompte a casa, o jo que sé... no pense calfar-me el cap. Ja dirás la que vullgues tú que eres qui té problemes. Ale, a passar-ho molt bé esta nit, torpedo remembero | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dl 04 Maig 2009, 22:55 | |
| Ja que ningú es fa avant, jo ho contaré, va... Al final vam anar a fer cim i circular de Bernia, el trio calavera. Matinet ja estavem a les cases de Bernia, vam ser els primers en aplegar junt amb un foraster solitari. Vam tirar cap al Fort, i per darrere del Fort vam anar per la senda que va prenent altura fins aplegar al cim Fort Sense massa dificultats anavem aplegant al cim (han posat una cadena i tot, que facilita una trepadeta).Cap als dos costats les vistes son una canya. Asomante una miqueta es veu la nevera de Bernia, no frost. Aplegant ja al cim Un gamó, la cresta de Bernia i el penyal d´Ifach Los payos rangers, emocionats Vam baixar del cim i vam continuar per la vessant de la Marina baixa, buscant el forat. Ací Víctor i la cresta Aneu amb compte quan passeu pel forat...mireu quin cuc més gran vam trobar allí dins! I poc més, vam eixir al costat de la Marina Alta, vam tornar on teniem el cotxe, i cap al Frau a fer-mos 2 cervessetes Que estigueu bons! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig Dc 06 Maig 2009, 23:01 | |
| meravellosa la cresta de bèrnia i tot i ja haver estat m'asombra cada vegada més eixa serra i tot el seu voltant.
De segur que tornarem per allí perquè encara tenim pendent vore la cova dels arcs i algún raconet més d'eixa zona.
Santi,que fem aquest dissabte? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: ruta dissabte 2 de maig | |
| |
|
| |
| ruta dissabte 2 de maig | |
|