Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ruta dissabte 16 de maig

3 participantes
AutorMissatge
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

ruta dissabte 16 de maig Empty
MissatgeAssumpte: ruta dissabte 16 de maig   ruta dissabte 16 de maig EmptyDc 13 Maig 2009, 19:25

hola gent! el proper dissabte anem de ruta jo i santi,algú més s'apunta? encara no sabem ni a on anem,s'accepten suggerències....
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 16 de maig   ruta dissabte 16 de maig EmptyDj 14 Maig 2009, 22:23

garrotipadur escrigué:
hola gent! el proper dissabte anem de ruta jo i santi,algú més s'apunta? encara no sabem ni a on anem,s'accepten suggerències....

No voleu anar a treballar per mi, i jo vaig de ruta? Se me fan les dents llargues de pensar que aneu a eixir i jo nio puc anar. Que s'ho passeu be, i ja em contareu.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 16 de maig   ruta dissabte 16 de maig EmptyDs 16 Maig 2009, 18:23

La ruta l'hem començat matinet per no agafar massa calor però com per la plana de sant jeroni li pega de plé i no feia gens d'aire hem patit calor fins a aplegar al cim(753 metres),el desnivell fins aplegar al cim era 550 metres.

Una volta al cim i després de menjar algo com encara ens quedaven forçes hem decidit anar fins a la creueta i després tornar al punt d'eixida de la plana.Total 4 horetes de ruta i molta calor ja! adéu i fins la setmana que vé però d'ara en avant tindrem que fer rutes lights perquè la calor ja apreta.

ENLLAÇ FOTOS:

http://www.flickr.com/photos/30216630@N07/
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 16 de maig   ruta dissabte 16 de maig EmptyDg 17 Maig 2009, 23:41

Vos deixe unes fotets del Montgó

ruta dissabte 16 de maig P1110752
ruta dissabte 16 de maig W800

ruta dissabte 16 de maig P1110753

ruta dissabte 16 de maig P1110761d

I no vam poder batre el record de Talo...haurem de tornar rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ruta dissabte 16 de maig   ruta dissabte 16 de maig Empty