Admin Admin
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 15/04/2008
| Assumpte: Quines són les millors festes de la comarca? Ds 26 Jul 2008, 18:04 | |
| El tema ve perque ahir estavem xarrant uns amics, que tant les festes del nostre poble (teulà city)com les de Benissa, son molt menys populars que altres, com per exemple les de Sant Jaume a Ondara. Ací tot son processons, mises, comunions...molta religió però poca festa de carrer.Home, algo hi ha, però ni punt de comparació amb la d´altres pobles. Açò pot ser degut en part també al clima, les nostres cauen quan encara fa fred i any si any no, mos pega una ploguda, o mos fa un vent que tomba...i damunt la gent no pot agafar vacançes al treball i els joves estan estudiant...total, que mos dona enveja d´altres pobles que gaudixen de festes molt més populars i més de carrer i blusó. Pues això, que penseu vosaltres...quines son les millors festes de la comarca? Gata, Pedreguer, Ondara, Moros, Carnestoltes, ...? Si opineu vos dic on està amagat el tresor de Saplana | |
|
Xabiera Invitat
| Assumpte: Re: Quines són les millors festes de la comarca? Ds 26 Jul 2008, 18:58 | |
| Hola! lo de les festes esque es un poc dificil de comentar perque pera cada uno les millors son sempre les del seu poble, jo he estat en les festes de Pedreguer i de Ondara i puc asegurarvos que no saburririeu si anareu jajaja encara que enguany en el tema taurí Ondara un poc fluixa, mira que fer nomes un dia de bou ambolat!! pero bé, pera festes les del meu poble...les de xàbia!!! jejeje |
|
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Quines són les millors festes de la comarca? Dl 28 Jul 2008, 16:41 | |
| És complicat de valorar,jo com a festes en general de castells,mascletades i concerts diria que Benissa i com a festes populars doncs Pedreguer i Ondara.
A www.santjaumeondara.org podeu vore les fotos d'enguany.
Ací teniu un ellaç de la baixada de carricotxes:
http://es.youtube.com/watch?v=TJMM-ciNV0U
Enllaç vídeo bou embolat:
http://es.youtube.com/watch?v=1nrOQ8ge_FU | |
|
Admin Admin
Nombre de missatges : 42 Data d'inscripció : 15/04/2008
| Assumpte: Re: Quines són les millors festes de la comarca? Dl 28 Jul 2008, 21:23 | |
| - Xabiera escrigué:
- Hola! lo de les festes esque es un poc dificil de comentar perque pera cada uno les millors son sempre les del seu poble, jo he estat en les festes de Pedreguer i de Ondara i puc asegurarvos que no saburririeu si anareu jajaja encara que enguany en el tema taurí Ondara un poc fluixa, mira que fer nomes un dia de bou ambolat!! pero bé, pera festes les del meu poble...les de xàbia!!! jejeje
Mírala ella, la que deia que no sabia escriure als fòrums, que poquet ha tardat en averiguar com es canvia el coloret de la lletra garrotipadur, molt bona la web santjaumeondara.org festa popular ben completa, amb web i blogs de la majoria de les penyes...això per acó no es veu! El que és cert és que nosaltres anirem al cel, i vosaltres no...serà la manera de cobrar-nos tant de Sant amunt i Sant avall També cal dir que ací pel patró la gent més major sent una cosa especial que no sé si a la resta de pobles será igual. La gent vella parla d´ell com si l´haguera conegut en vida... | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Quines són les millors festes de la comarca? | |
| |
|