Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE

+5
pere
Paco
ouantomaca
garrotipadur
aixa
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
aixa

aixa

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 18/08/2008
Ubicació : calp

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE Empty
MissatgeAssumpte: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 09 Set 2008, 11:09

DONEM LA BENVINGUDA A LA TARDOR AMB UN SUPER CONCERT A PEGO!!!
APUNTA'T I PASSA-HO
VENTA ANTICIPADA: 10€, GUIXETA 12
PEGO; L'ona, Vestidecor Venturo, Bar El Moss, Bar Colom, Sabates La Font
VERGER; Papereria Mayovi
DENIA; Denia Music
XALO; Pub Marge
PEDREGUER; Pub 4
GANDIA; Delta Discos
VALENCIA; Partisano
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 09 Set 2008, 19:35

Anava a penjar-ho i ja he vist que algú se m'ha avançat però t'has oblidat de posar els grupassos que van:

OBRINT PAS
LA GOSSA SORDA

DIVENDRES 3 D'OCTUBRE!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 09 Set 2008, 21:14

Si que està bé el concert! Gràcies por posar-ho.
Aneu?
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 09 Set 2008, 21:17

ho sent volia penjar el cartell però no tinc ni idea... alli estarem Wink
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 09 Set 2008, 22:07

jo segurament sí que vaig i serem 3 o 4 persones,allí ens vorem novament la gent del fòrum,mola perquè estem coincidint amb prou aficions. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: enllaç de l'últim concert a la comarca d'obrint pas+la gossa sorda   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 20:31

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/26930/#comments

Aquell concert va ser una passada però aquest encara té que ser millor!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 20:42

garrotipadur escrigué:
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/26930/#comments

Aquell concert va ser una passada però aquest encara té que ser millor!

Tots els enllaços trobes? Shocked Eres la wikipedia de la Marina!
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 21:26

ei, si en podeu explicar com es penja un cartell o alguna adreça vol passe esta molt guapo cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
Un calpí
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 21:33

serà obligatorii anarrr !! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 22:34

aixa escrigué:
ei, si en podeu explicar com es penja un cartell o alguna adreça vol passe esta molt guapo cyclops

Jo te ho dic, però és que al principi és un pot rotllo això de pujar fotos. Ara voras:

Entres a una web d´allotjament de fotos. Jo gaste http://www.imageshack.us/ Quan entres a la página, clickes a [ EXAMINAR] i selecciones la imatge que vols pujar.Després, on diu [resize image], selecciones el tamany 800x600 en cas de que la imatge original siga molt gran. I ara ja pots clickar a [host it!]
Quan la imatge s´ha carregat, la página canvia. Vas a l´enllaç que diu [direct link to image], el selecciones i el copies.
Despres, a la página del fòrum, quan estas escrivint un missatge, ahí dalt hi han quadrets amb dibuixets. Voras que n´hi ha un que es com un quadre amb un arbret. Li clickes i pegues l´enllaç que has copiat de imageshack. Clickes a [ok], i ja tens el comandament que copiarà la foto.

A que es un rotllo? Jo volia fer una explicació ben feta, amb captures de pantalla per a explicar-ho bé, però encara no he tingut temps... pale

O si vols, si la imatge està en algun lloc a internet, em dius on i ja la penje jo.

Au! bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Paco

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 10/09/2008

MissatgeAssumpte: rocktardor   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 22:51

hola a tots, acabe de descubrir este lloc tan ben parit que es SOM DE LA MARINA , i tinc que feliÇitar als pares de la idea, esta molt be iaxo. No sabia res del concert de la gossa i dels mestres, xo si es segur que es fa anirem i segur que estara ple de bona gent. adeu i vos salut. PACO
Tornar a dalt Ir abajo
pere

Nombre de missatges : 100
Data d'inscripció : 11/08/2008
Ubicació : teulada

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 23:08

ei Paco benvingut al lloc on es troba lo millor de cada poble bounce bounce bounce ja saps sopaeta , dos canaris i a ballar drunken drunken drunken força i salut
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 10 Set 2008, 23:49

aixa, ja està el cartell ací Laughing l´he agarrat del Flickr de la gossa sorda i l´he pujat a imageshack. Si que està xulo, si!

Paco, benvingut! Esperem que el fòrum despegue i estigues a gust per ací! cheers

ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE 28437748279919cfaa7cbpk4

Cartellot! I la Muixeranga...Pere, carrega la bateria a la càmera Razz
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDj 11 Set 2008, 12:55

ei, mas fet un favor gran, que si que estava la cosa complicada... però molt be explicada gràcies.... per la pròxima ja se Exclamation Exclamation

benvingut Paco... ja som mes Wink !!!!

b7s
Tornar a dalt Ir abajo
boltxebique

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 11/09/2008
Ubicació : El Verger

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDs 13 Set 2008, 11:35

Hola gent!jo tb soc nou,i content d'haver descobert aquest forum!
Sembla ser que coincidira amb Rosendo actuant a la fira de Gandia,xo aixi i tot espere que siga un exit!
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDs 13 Set 2008, 19:32

Benvingut i supose que els grups obrint pas i la gossa "arrastren" gent més jove i d'un altre rotllet,pense jo que no afectarà massa.
Tornar a dalt Ir abajo
pere

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 24 Set 2008, 00:44

boltxebique escrigué:
Hola gent!jo tb soc nou,i content d'haver descobert aquest forum!
Sembla ser que coincidira amb Rosendo actuant a la fira de Gandia,xo aixi i tot espere que siga un exit!
ei boltxebique benvingut
pense lo mateix que garrotipadur que no restara afluencia perque es un altre rotllo o aixo espere alien alien
vinga a vorer si ens veiem per alli que no siga tot anar a la montanya Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
opb

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 18/09/2008
Ubicació : La Marina!

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 24 Set 2008, 15:49

Jo no pense anar, s'han aliat els de La Gossa i els d'Obrint Pas i estant muntant-se festivals i forrant-se, al historial me remito: Festivern, Festiu, Arrels, Rocktardor, Concerts presentacions...
Tornar a dalt Ir abajo
http://ooopb.com/blog
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 24 Set 2008, 19:10

Doncs jo pense que és la millor societat de grups en un concert de música valenciana que hui en dia pugues vore,de tota manera respecte la teua opinió.

Ara que ha eixit el tema,qui va del fòrum al concert?

jo sí
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDc 24 Set 2008, 20:16

opb escrigué:
Jo no pense anar, s'han aliat els de La Gossa i els d'Obrint Pas i estant muntant-se festivals i forrant-se, al historial me remito: Festivern, Festiu, Arrels, Rocktardor, Concerts presentacions...

Però és just que un organitzador vullga guanyar diners, i és just que un grup de música vullga treballar renumeradament...
Desconec totalment qui munta els festivals, pero em pareix benissim que s´en monten, i si tots tenen beneficis, serà molt bona senyal, per a ells i per a tots.

No sé, jo ho vec aixina, i ojalà estiga a parir
Tornar a dalt Ir abajo
Garramanxes

Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 23/06/2008
Ubicació : Pego

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDj 25 Set 2008, 12:50

opb escrigué:
En este cas no tens raó, el festival el munta la Falla del Convent, no son els mateixos grups, com al Festiu.
A mes, si no vens et pedras una flamant actuació de la Muixeranga de Pego... Cool
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.myspace.com/casalpego
pere

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDv 26 Set 2008, 00:26

Garramanxes escrigué:
opb escrigué:
En este cas no tens raó, el festival el munta la Falla del Convent, no son els mateixos grups, com al Festiu.
A mes, si no vens et pedras una flamant actuació de la Muixeranga de Pego... Cool
la gent de Pedreguer estaba molt calenta amb la gossa i els obrint pas , volien durlos a les festes de aquest any i segons els festers volien cobrar a preu de ESTRELLA DEL POP , deixant de costat la polemica jo pense anar perque m'agraden els dos grups i es una bona ocasio de pasar-ho be amb la nostra gent, i damunt actua la muixeranga de pego!! que mes voleu drunken drunken drunken drunken
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDv 26 Set 2008, 00:43

segur que era per diners? doncs van portar a despistaos i a una triunfito que no crec que cobren poquet.

Serà un bon concert i la propera setmana dissabte no podrem fer ruta perquè estarem de resaka i sobant bounce
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 30 Set 2008, 19:19

Qué passa amb el concert? ningú va?

Jo que hem pensava que fariem una xicoteta trobada del fòrum i vec que la cosa està parada,com les rutes.....

A vore si després del pont ja organitzem una ruteta
Tornar a dalt Ir abajo
aixa

aixa

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE EmptyDt 30 Set 2008, 21:18

xe,que poc animats vos veig... Neutral
jo ja tinc les entrades... ens vorem per allí ... bounce a ballar tot el mon i lo k no es ballar .... drunken !!!

benvinguts tots els nous Wink petons xxx
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE   ROCKTARDOR     PEGO 3 D'OCTUBRE Empty

Tornar a dalt Ir abajo

ROCKTARDOR PEGO 3 D'OCTUBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent