| a algú li abellix una nocturna | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: a algú li abellix una nocturna Dc 03 Jun 2009, 16:17 | |
| , em puc negar jo a una ruta per la nit que n fa calor? Va , proposeu algo , i sino , com sempre , anirem els de sempre i arrenado ;P | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dj 04 Jun 2009, 20:55 | |
| Xe, si que podriem fer-ne una nocturna Ens compren una llinterna del basar oriental i la enganxem amb cinta americana a la gorra i au! De nit ni fa calor ni res...això si, haurem de fer una ruta ja coneguda...no siga que perdem el sender i se´ns faça de dia a Albacete A algú li fa goig la idea??? | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dj 04 Jun 2009, 23:56 | |
| Si , una rut de senderisme pur i dur , ben ampla la senda i sense pujar a cap lloc. Jo comprare un frontal com es degut | |
|
| |
victor Invitat
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dv 05 Jun 2009, 16:24 | |
| nocturna?jo amb vosaltres de nit només aniria de farra a mamar-me,sóc víctor |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dv 05 Jun 2009, 18:00 | |
| podria ser anar al fort de bernia o el cami de les colonies. Dema segaria!!!! ( operació bandera ) . A les 8 a ca la xata. | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dj 11 Jun 2009, 00:36 | |
| Encara continua en peu la ruta nocturna? Jo m'apunte, que serà l'unica manera de poder fer alguna ruta, ja que cada dia faig mes hores. Ja direu algo, de totes formes, jo vaig pegant una mira al foro, quan puc. | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dv 12 Jun 2009, 23:18 | |
| doncs sergi per al dissabte dia 20,o siga,la propera setmana mira a vore si pots vindre perquè volem fer una nocturna a bèrnia o al montgó.
ja parlem | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dt 16 Jun 2009, 00:44 | |
| Xe, i si mon anem de sopar i la nocturna la fem caminant de pub en pub? També es ruta nocturna, eh? i va en serio! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dt 16 Jun 2009, 10:38 | |
| hi han varies opcions
1.Anar a sopar i a fer-nos algo 2.Anar a sopar i fer una curta com la del fort de bernia 3.Fer la de aixorta ( 4h ) i sopar en el refugi jeje
Jo vote fer la de aixorta... pero si mon anem a sopar i au tambe m'apunte!!! xD | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dt 16 Jun 2009, 22:01 | |
| - talo escrigué:
- hi han varies opcions
1.Anar a sopar i a fer-nos algo 2.Anar a sopar i fer una curta com la del fort de bernia 3.Fer la de aixorta ( 4h ) i sopar en el refugi jeje
Jo vote fer la de aixorta... pero si mon anem a sopar i au tambe m'apunte!!! xD Jo vote la 1. Anar a sopar "i lo que surja" Collons tanta muntanya tanta muntanya...això pa què??? Va, anem a sopar i fer-mon un parell, que la muntanya no se´n va i els cubates s´evaporen! | |
|
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dt 16 Jun 2009, 23:24 | |
| jo per fer la contra,no,hem feia ilu fer una nocturna llarga o curta però per provar.
però tot és parlaro i si només eixim de festa jo opte per eixir amb el frontal posat i amb botes i pals i així ens riurem prou,jeje | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dt 16 Jun 2009, 23:37 | |
| Víctor va dir: - victor escrigué:
- nocturna?jo amb vosaltres de nit només aniria de farra a mamar-me,sóc víctor
Aixina que ja està clar...només falta aclarir el lloc on soparem Esperem que no ens coste tant de triar com les rutes setmanals Sergi, a una nocturna d´aquestes t´apuntes? Algú més vol vindre??? Manifesteu-vosss!! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dc 17 Jun 2009, 00:17 | |
| Sopar... a un lloc prou barat que no esta el tema pa gastar molt. En quan a anar amb les botes i el frontal jo com que no , no siga el frontal es trenque i les botes s'enbruten de burret i tabac En quan al lloc , a mi m'agrada tot , trieu vosaltres Gallines que sou uns gallines xD | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| |
| |
garrotipadur
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna Dc 17 Jun 2009, 21:47 | |
| el santi s'ha agafat el que vaig dir fa més d'una setmana,jeje
que pillo eres pardal,ens emboliques a tots en la nocturna i ara vols sopaeta,així com té vindre algú més?si marejem més la perdiu....jeje | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: a algú li abellix una nocturna | |
| |
|
| |
| a algú li abellix una nocturna | |
|