| primera ruta.... | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
victoret Invitat
| Assumpte: primera ruta.... Ds 29 Ago 2009, 21:09 | |
| a on voleu anar la primera ruta,proposeu dia i data que promte comensa la nova temporada... |
|
| |
ciclopebizco
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 29/04/2009
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dl 31 Ago 2009, 16:30 | |
| y quina ruta sera? a vorer si m´anime.bueno soc nou per aci | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 01 Set 2009, 18:01 | |
| quan vullgueu començem! a vore qui es el xulo que diu dia hehe de les fortetes en tenim unes quantes pendents de l any passat... benicadell, tornar a serrella, montcabrer, circ de la safor, puig campana-ponoig, tormos-pego...
i de lleugeres, el carrascar de parcent sense boira, i les que vos vinguen al cap
idees i opinions, va! | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 01 Set 2009, 23:22 | |
| La del circ de la Safor, la podrem fer dins de poc des de la Vall de Gallinera sense patir gens, ja que estan netejant el cami, i m'han dit que allò es pareixerà a l'autopista. Jo com sempre, pense estar al peu del canó, i mes enguany que tinc mono. Espere no tindre que treballar molts dissabtes. Quan sapieu algo, ho penjeu per ací, que jo ja estic al tanto. | |
|
| |
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dv 04 Set 2009, 18:22 | |
| anem al carrer campos de denia i alli montem uns montones de terra i el fem una i altra vegada corrent | |
|
| |
ciclopebizco
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 29/04/2009
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dv 04 Set 2009, 22:15 | |
| a s bna idea! ademes esta plena de bars i es pot demanar acuaris de cebada amb gas y unes bravetes y aletes de pollastre y tellines y peixet fregidet y polp sec y sepia y huev de sepia y fetge y.......etc | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dl 07 Set 2009, 09:50 | |
| el forum está derivant perillosament cap a la gastronomia...i pel que veig som tots de bon paladar. aixina com tenim que desfer-nos dels mixelins? farts, que sou uns farts jeje | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dl 07 Set 2009, 16:55 | |
| Santi , quin millor premi despres de una bona ruta que unes bones picaes i unes bones cervesses? , a lo grande home! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dl 07 Set 2009, 18:33 | |
| si a mi també m agrada la picaeta, ho saps, pero que no siga tot rosegar! jo el proxim dissabte no puc, si voleu al altre fem. ... troooooooo (redoble de tabalet).... puig campana-ponoig!
que ja va siguent hora! va o no va? | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 08 Set 2009, 17:12 | |
| doncs jo preefrisc eixa en mes fred , alla a novembre... , la caló me mata , ademes , per a vosaltres ara aixo no es massa dur , pero per a mi es massa per començar . jo crec que hauria de anar progresivament , fer eixa de bo no estic ara jo en forma. Pero si voleu aneu , jo anire entrenant poc a poc i agafant la forma , tranquils que en farem moltes La de bernia per el portitxol es una que esta molt be . A santi diu que no li fa molta gracia ,pero escolta , tot es provar-ho , jo estic segur que la pujada per el portitxol es igual de dura que el puig , si mes no , i recorrer tota la cresta amb les meravelloses vistes que hi han. Tambe es pot fer una "light" , pero important com aitana , cim d'alacant , la unica pega es el cuartel militar.... I una latra aixi en plan pista , 20 kilometres i que te bones vistes i es prou bonica es la de aixorta. Vinga , ja dihue algo , sault i montanya! | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 15 Set 2009, 16:17 | |
| cagarri! jo insistixc, vull anar al puig campana, i si es rajeu vote per aixortá. au! | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 15 Set 2009, 18:21 | |
| el puig es la mes dura de totes , aixo vol dir que la resta del any en farem de mes suaus , jo crec que aixo es anar al reves. Primer deuriem fer de mes "suaus" i sobre tot , amb fred , el puig jo amb calor no el disfrute com cal. Ara podeu anar vosaltres si voleu. Pero si voleu podem fer castellet-aixorta o castellet-mallada del llop ( esta seria sobre la marxa ) , les dos comencen de castells i divergeixen al coll del castellet . Vinga ja digueu algo. Salut i montanya. | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 15 Set 2009, 21:01 | |
| castellet-aixortà seria una bona opció i si voleu ja deixem la mallà del llop per a quan fem plà de la casa-mallà,molts km són i hores talo? | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 15 Set 2009, 21:09 | |
| I perque no anem a Bernia , a vore si encara trobem algo mes? | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: primera ruta.... Dt 15 Set 2009, 21:28 | |
| aci esta detallada la ruta d'aixorta , les dades son aproximades...
http://costatfosc.blogspot.com/2009/03/cim-aixorta-des-de-castells.html
Sergi... si , molaria , pero vaig anar el altre dia , pero vamos... pareix ser que aixorta va guanyant punts jeje | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: primera ruta.... | |
| |
|
| |
| primera ruta.... | |
|