Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Ruta Diss dia 3

3 participantes
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 EmptyDc 30 Set 2009, 14:47

Be , li toca a Santi elegir ruta , aixi que Santi:ja pots dir-nos a on penses portar-nos este dissabte Wink
Au va !
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 EmptyDc 30 Set 2009, 16:25

xe, jo vaig dir que no era partidari d aquest métode. anem on tingueu ganes i que qualsevol usuari del fórum puga fer una proposta,
talo, on t abelleix anar? jo vote puig campana, i depen de com vinguen les coses puigcampana-ponoig, pero també mataria per fer pla de la casa-mallá del llop,...

que opineu? algú vol manifestar-se?
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 EmptyDc 30 Set 2009, 19:20

jo com bé ja sabeu jo no podré anar i si voleu opine, o millor dit,opinaré,jeje.

Feu el Puig Campana que sé que Santi li té ganetes.

Passevo bé i feu bona cosa de fotos.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
talo

talo

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 EmptyDc 30 Set 2009, 19:39

Be , jo deia de que cada vegada eligira un per a fer-ho mes facil , tambe pot elegir qualquiera del forum , pero be , te igual , jo vaig a totes ( o casi totes Razz ).
Tenim 2 llocs , puig i ponoig ( si el cuerpo aguanta ) y pla-mallada
Jo vote per puig-¿ponoig? , pues la serrella ja farem tots els cims en la integral.
Inga va animeuse , sergi , ciclopebizco i tota la gent que vullga apuntarse!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 EmptyDv 02 Oct 2009, 09:48

Reunit el consell de programació de la ruta del dissabte vinent, o siga demá, i o siga talo i jo,

hem acordat quedar demá a les 6:30 del matí a la gasolinera de teulada, per anar cap a finestrat a fer-nos una foto al cim del puig campana, i probable i gustosament, al coll del pouet empalmarem amb la senda del ponoig i farem 2x1, aplegant a migdia amb un considerable desnivell a les cames

en principi anem 2 cabres, si alguna cabra lectora ens vol acompanyar només ha de dir-ho i concretem lloc de trobada

la ruta es mooooolt dura, pero també molt agraida

ja ho sabeu! bon dia!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: cronica i fotos   Ruta Diss dia 3 EmptyDs 03 Oct 2009, 20:28

xe quam havia fet la cronica i posat les fotos aci , de repent ha desaparegut tot i au! no es excusa jeje aixi que si voleu vore la de la meva web:

http://www.costatfosc.blogspot.com/
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Ruta Diss dia 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta Diss dia 3   Ruta Diss dia 3 Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta Diss dia 3
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1