| Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
talo
Nombre de missatges : 210 Data d'inscripció : 21/12/2008
| Assumpte: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dc 16 Set 2009, 19:55 | |
| Aquest dissabte hem programat una ruta aixorta. Tot el que vullga apuntarse sera benvingut! La ruta son mes o menys uns 15 km , un desnivell positiu de 600-700 metres i un total de 5 hores aproximadament. La ruta es casi tota de senda i pista menys al final que hi ha un poc de senda entre roca. Les vistes des d'aixorta son la serrella , bernia , aitana... tot un plaer per a la vista! El lloc de quedada es A LES 6:30 DEL MATI A LA ENTRADA MURLA. Si teniu frontals seria interessant que els portareu , pero si no en teniu no passa res , hi hauran prou. Fins dissabte!!! | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dc 16 Set 2009, 21:52 | |
| Si senyorrrrrrrrr! Això és un organitzador de rutes com Déu mana al fi podré estrenar el meu frontal xinés Fem una llista? - talo - santi següent! | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dj 17 Set 2009, 06:58 | |
| apunteu-me a mi també.
No eren 20 km eixa ruta quan la vas fer tú? | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dj 17 Set 2009, 09:29 | |
| Ixint del poble seran uns 18 , des del camping 15 , es aproximat , jo no tinc GPS jejej. Tant se val... ja voras perque ho dic | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dj 17 Set 2009, 14:16 | |
| Au sergi i ciclopebizco , vos esperem he! i als demes tambe! | |
|
| |
Sergi Sellés
Nombre de missatges : 91 Data d'inscripció : 09/02/2009
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dj 17 Set 2009, 15:20 | |
| Jo no se quan podré reincorporar-me al grup. Comence a treballar els dissabtes altra volta. De totes formes vaig passant-me pel foro tots els dies, aixi que el dia que puga, ho sabreu enseguida, que ja tinc mono. | |
|
| |
ouantomaca
Nombre de missatges : 514 Data d'inscripció : 03/08/2008 Edad : 47 Ubicació : Teulada
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dg 20 Set 2009, 01:37 | |
| Crònica- Cronique- Croniqueishon La matinà de aquest matí ha segut de les que fan història, a les 6:30 haviem quedat a Murla per anar a fer la ruta de Castells al cim de Aixortà...cosa que no hem aconseguit per problemes tècnics. A les 7 i poquet ja estàvem a l´area recreativa de Castells. Aparquem i enxufem, sense necessitar-los, els frontals...però...ei...es que ens feia il.lusió fer llumeta amb el cap Hem aconseguit despertar a Víctor i hem seguit per la pistafins l´encreuament. La pista que ens havia de dur a Aixortà estava senyalitzada amb una senyal de "batuda de porcs senglars" i després de unes dures negociacions amb Talo hem canviat de ruta i hem tirat cap a l´altre costat per fer el castellet i la mallà del llop, que també li teniem ganes Baix de la penya del Castellet Despres de una primera pujadeta per a calfar, hem aplegat al Castellet. Ací la parella davant el dipòsit d´aigua, que estava ple del tot Apleguem al cim i a les restes del Castellet i les vistes ja son impresionants cap a tots els costats >>>>>> >>>>>> >>>>>> demà seguiré, que tinc son | |
|
| |
garrotipadur
Nombre de missatges : 601 Data d'inscripció : 21/06/2008 Ubicació : benissa
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dg 20 Set 2009, 10:31 | |
| molt bona explicació i tens gràcia explicant les rutes(a mi m'ixen més sèries,jeje).
Molt bona ruta i precioses vistes des del castellet i la canal meravellosa. Per començar la nova temporada grandíssimes sensacions. | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dg 20 Set 2009, 14:10 | |
| Cronica i fotos de la ruta d'ahir : castells-penya castellet -mallada del llop
http://costatfosc.blogspot.com/2009/09/mallada-del-llop.html | |
|
| |
ouantomaca
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dg 20 Set 2009, 16:48 | |
| ...la continuació. the continueishon. en francés no sé com és... Bé, haviem deixat la crónica dalt del cim del Castellet, amb vistes cap a tots els llocs: embassament de Guadalest, tota la seua Vall, Castells i la zona de Laguar, la Serrella, Aitana, Puig Campana, Aixortà, Bernia, Montgó, Benicadell, Xelibre, ... Ja anavem a baixar del Castellet decidits a tirar cap a la Mallà del Llop, quan hem fet una foto per al proper disc de "los malos, el canal i la mallà". Fins que no he vist que la penya xunga se´n anava no m´he decidit a baixar... Hem seguit per la pista circular de l´Area Rereativa de Castells fins que l´instint del mestre ens ha conduït fins una senda que no teniem ni idea de on estava, des de la qual he baixat a la Canal, per a seguir-la sempre cap amunt. Imatge de l´eixida de la canal al aplegar dalt: En eixir del corredor seguim cap avant, i pregant-li a Sant Improvisador, decidim pujar la lloma que tenim a l´esquerra. Pujem i pujem...i sembla que mai aplegarem dalt...però si! Acabem veient el vertex geodèsic i alucinem amb el paisatge tan diferent a altrs cims. No direu que la vista no es privilegiada! Víctor i Àlvaro pujant: Tots dalt: La cresta d´Aixortà i la de Bernia a continuació. Impacta o no impacta? Final de la Canal per baix, i embassament de Guadalest: Gráfica del desnivell: Mapa de Google maps amb la ruta: http://maps.google.es/maps?source=s_q&hl=es&geocode=&q=castellet+mall%C3%A0++llop+castells&vps=2&jsv=176c&sll=41.455079,1.900635&sspn=0.464187,1.229095&ie=UTF8&hq=castellet+mall%C3%A0++llop+castells+loc:&radius=15000.000000&split=1 Bonus fotos. Àlvaro replegant material fotogràfic, segurament per a una entrada del blog [img] [/img] Primera gran au del dia. Encara que no ho semble, és un águila reial molt jove. Els color negre i els punts molt blancs de les ales no deixen dubte: [img] [/img] La segona. Encara no sé de quina au es tracta, em mareja. Ho preguntaré als qui saben: [img] [/img] I les grans aus que vam veure al cim de la mallà del llop, i semblava que es movien dificultosament...no eren águiles, no...eren voltors!: [img] [/img] [img] [/img] La pròxima més i millor! Au!
Editat per darrera vegada per ouantomaca el Dg 20 Set 2009, 22:04, editat 1 cop en total | |
|
| |
talo
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dg 20 Set 2009, 18:36 | |
| molt bona cronica , les fotos excepcionals. esta sera dificil de superar en quan a sensacions. Salut i montanya! | |
|
| |
ciclopebizco
Nombre de missatges : 39 Data d'inscripció : 29/04/2009
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) Dt 22 Set 2009, 20:42 | |
| cangunlapuuuuta!!! em vaig adormir!!!! nooooo, esixe cap de setmana vaig estar fora, de viatge. la cronica esta de categoria , i adems hi hanunas afotos de pu ta mare! molt intersant la ruta! un 10 | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) | |
| |
|
| |
| Dissabte 19 Set , Ruta Aixortà ( Edit: crónica i fotos) | |
|