Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

QUIN EQUIP UTILITZEU?

4 participantes
AutorMissatge
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

QUIN EQUIP UTILITZEU? Empty
MissatgeAssumpte: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? EmptyDt 29 Set 2009, 20:11

A vorer, botes o espardenyes? (es poden dir marques?)
camisetes tcniques o de cotó?
vaqueros elastics, o pantalons tipics de montanya?
camel bag o bota de vi ¿?
amb bastons o a pel?
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? EmptyDt 29 Set 2009, 22:27

Bon post jejej aixina aprofite per a mostrar les corredores de muntanya que m´he comprat fa 2 hores Laughing

Jo per a còrrer i per a tot, gaste material barat, que la economia no està molt allà.
Tinc unes Mizuno senzilletes de les quals estic molt content perque son amb les que he començat a trotar.Tinc un parell de camisetes técniques i quan estan brutes o la ruta no és molt llarga, me´n pose alguna de cotó de propaganda i au. I l´altre dia vaig anar al Decartón, i vaig carregar de drapets Kalenji, que qualitat-preu crec que estan prou bé. Unes bermudes, un pantaló perque si em pose malles pareixc un pardalet, una primera capa, 2 de segon capa, un xubasquero quechua dels més barats per a poder-me´l posar a la butxaca. I hui he anat al sprinter a comprarme unes sabatilles barates per a anar tirant per casa...pero la cabra tenia ganes de muntanya i he vist unes sabatilles de trail amb amortiguació casi de asfalt...i com paga la CAM...se´n han vingut amb mi. Son estes:

QUIN EQUIP UTILITZEU? P1120532

De moment s´adapten molt millor al meu peu que les Mizuno, falta provar-les en acció.

I per a fer muntanya caminant, jo em pose lo que pille per casa. Alguns pantalons vells, i au. En hivern una primera capa, un forro polar, i l´impermeable per si de cas... i els bastons els gastem depen de la ruta...que també son dels barats jeje qualsevol dia els pegue un bac perque sempre s´afluixen i després costa enrroscar-los, i el mànec s´esvara si et sua la mà...però per 15 euros la parella tampoc es pot demanar massa Evil or Very Mad
Ai, se m´oblidaven les botes de muntanya. Gaste unes Salomon solaris. Estes son dalt de segaria:

QUIN EQUIP UTILITZEU? 3240648829_82a68c8f44

Següeeent!! scratch
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

MissatgeAssumpte: Re: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? EmptyDc 30 Set 2009, 14:43

Be , anem a vore.... jejeje
Tot depend de la ruta , la estacio de l'any... pero normalment:
-Unes botes "tecnica" de sola blaneta amb gore tex.
-En quan a la part de dalt esta clar que d'estiu una camiseta tecnica i al hivern les 3 capes de rigor: camiseta tecnica , forro polar , y paravents o caçadora d'alta montanya ( esta no la tinc encara Smile ) , tot aço marca "boriken" i "quetchua"
-la part de baix al estiu es suficient amb uns pantalons curts , al hivern pantalons de trekking : tinc uns elastics "tribord" i uns altres mes fins "boriken".
-2 motxiles , una "boriken makalu" de 35 litres i una "altus" per a rutes mes llargues de 70
-un parell de bastons "boriken"
-Un frontal "altus"
-ulleres de sol esportives categoria 3 marca "Silver"
-sac de dormir +10 graus "boriken"
Que , ja li he fet pro propaganda a sprinter no? jeje
Si vaig al pirineu , sempre llogue el equip ( crampons piolet.... ) , perque per a lo que vaig no val la pena comprar-ne
Au , salut i montanya!
Tornar a dalt Ir abajo
ciclopebizco

ciclopebizco

Nombre de missatges : 39
Data d'inscripció : 29/04/2009

MissatgeAssumpte: Re: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? EmptyDc 30 Set 2009, 20:06

cyclops
molt be!
jo tambe gaste material del decarton.
pro m´agrada comprarme "pijotaes"
sabatilles de correr: asics gel trabuco, salomon ( dos models unes amb gore tex "xafa xarcos en valencià" i unes molt lleugeres sense) sona exagerat, pro soc molt pronador i necesite una per a cada cosa.
botes: com no! les chiruca "kleta" i unes boreal asan.
czadores........ unes cuantes, ultima adquisicio una mammut ( la xicona vol tirarme de casa sabeu?)
pantalons... ufff entr malles i els trango, nort face eixos i no se que mes tinc algo de tribord ( no m´extranya que vullga tirarme)
pero bueno en concusio: jo soc de dur espardenyes per a caminar, no m´agraden les botes.
els bastons.... pues no se vaig estar povant en la pujada que hi ha desdel´emita de murla fins dalt del penyo i no recurtes temps, ademes si corres i estic un poc cansat es facil tropezar i pegarte un ostia (i jo de aixo se prou)
si tornara a començar cmpraria me al decarton.
el fontal, el vaig comprar petzl (la marca innombrable) per que d´ivern eixima corre de nit i es prou eficient.
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? EmptyDc 30 Set 2009, 20:12

com sempre les explicacions de santi i després de talo molt bones.

Jo equipament no n'he tinc massa però m'apanye,jeje.

De botes tinc unes chiruca marronetes senzilletes.

De roba tinc un polar nike i alguns jerseis de feina finets,de roba interior hem pose samarretes de còrrer que m'ha passat un company o un parell del barça i inter que tinc.

Pals també uns barats del decathlón.
Ulleres de sol marca arnette.
De còrrer tinc les mateixes samarretes abans esmentades i unes mizuno runner i les gaste per camins i que muntanya i estic fent-les tabac,però que tinc que fer si gaste el 48 i no trobe el calçat que vull.....xD

En línies generals,soc de lo baratet.....jeje
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: QUIN EQUIP UTILITZEU?   QUIN EQUIP UTILITZEU? Empty

Tornar a dalt Ir abajo

QUIN EQUIP UTILITZEU?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1