Som de la Marina!
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Som de la Marina!

Fòrum de la gent que estima la Marina Alta i la seua llengua, arrels, cultura i entorn.

ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Cronica i fotos bernia

4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
talo

talo

Nombre de missatges : 210
Data d'inscripció : 21/12/2008

Cronica i fotos bernia Empty
MissatgeAssumpte: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDl 30 Nov 2009, 11:00

Aci el grup

Juankar

Cronica i fotos bernia 4145925077_e1f7dd7c23

Sergi ( 1-0 i amb 10 ) Razz Razz

Cronica i fotos bernia 4146692742_8fbd470b24

Merche , miguel i javi

Cronica i fotos bernia 4145934271_b6b306d495

Paraeta tecnica a menjar algo al forat i foto al puig ponoig

Cronica i fotos bernia 4146691230_f813c39a90

Poc despres comença la dura ascensio per la ximeneia del portitxol ... comença lo divertit!!! bye bye senda...

Cronica i fotos bernia 4145936071_3a731481f7

Cronica i fotos bernia 4146698298_0e4d86b8f7

Despres ed crestejar un rato , i pasar un ratet d'aventura en les passets algo complicats del arbre i abans del cim... estem dalt!!! , javi pareix que te fred jeje ( i es que en feia.. a banda d'una ventolera infernal)

Cronica i fotos bernia 4145944319_0a689e4d85

Ara toca el vertiginos pero facil pas de la cadena per baixar al fort

Cronica i fotos bernia 4145948929_6157f4a04f

Cronica i fotos bernia 4146709398_a2024ff001

Ara toca disfrutar per el pedregal!

Cronica i fotos bernia 4146711728_90e10652f2

I per finalitazr una srorpreseta d'ultia hora , un ramat de bous que ens va posar algo nerviosets... silent silent

Cronica i fotos bernia 4145955955_bb44c81590

I en fi , un dia perfecte en la montanya , amb un bon grup de gent , compartint experiencies , aventures , rialles i sobre tot disfrutant molt de la montanya , eixe monto de pedres al qual se li te tanta estima no se sap perque Smile

Salutacions i fins l'altra!
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDl 30 Nov 2009, 17:01

Bon reportatge, si senyor! Tu no ixes a cap foto? Xe que tio!

La gent no diu res, encara tindran mal de cap d sentir-te... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

Nombre de missatges : 91
Data d'inscripció : 09/02/2009

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDt 01 Des 2009, 16:34

Talo, ja t'ha passat el mal de panxa Question Question Question Trobe que mes d'un eixa nit no va sopar, Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Han obert una tenda de material per a esports de montanya, i te moltes coses de The North Face. No volies fer-te pijo Question Question Question Question Question La tenda està al costat de l'oficina del servef.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDt 01 Des 2009, 20:28

ja he vist la tenda , pero no he entrat.
... i posa les fotos!!! Smile
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

Nombre de missatges : 601
Data d'inscripció : 21/06/2008
Ubicació : benissa

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDt 01 Des 2009, 21:20

això anava a comentar-te jo també,nova tenda de muntanya.

Això sergi,posa les fotes que tingues i si encara les tens per ahí posa les de penya roja de murla.....xDD
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fentmarxa.blogspot.com
rozamax
Invitat

MissatgeAssumpte: cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 01:02

Bona nit. Soc nou a este foro pero l'ho visito regularment. Volia saber dos coses. ¿Al costat de quin servef? A on?. Un altra. No porteu ningú GPS?. M'agradaria poder fer algunes de les voltes que doneu pero sense el track no m'atrevisc. No crec que poguera seguirvos. Per a dirlo suau, Io ja no tinc 20 anys, al contrari del Serrat. Com "aureu???" vist soc castellá parlant i escric lo que sento al carrer. Perdoneu. Prometo millorar.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 11:56

Rozamax:
-La tenda esta al costat del servef de denia.
-Si portem gps pero de movil i n ens fa molt de profit en rutes llargues , de totes maneres les rutes estan descrites i ben senyalitzades be per nosaltres via internet o alli mateix.
-no podries seguirnos?. La montanya es per a anar disfrutant-la , a vegades si anem depressa , pero normalment es va a un ritme "normal" amb les seves paradetes a menjar i beure , com deu mana Smile
-En quan al idioma ja fas ems que suficient intentant-ho ( crec que escrius millor que jo el valencia Smile ) , i si poses algo en castellà tant se me val a mi , pero si es en valencia millor jeje .
Salut rozamax! i animat a vindre amb nosaltres!
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 15:53

talo escrigué:
Rozamax:
-La tenda esta al costat del servef de denia.
-Si portem gps pero de movil i n ens fa molt de profit en rutes llargues , de totes maneres les rutes estan descrites i ben senyalitzades be per nosaltres via internet o alli mateix.
-no podries seguirnos?. La montanya es per a anar disfrutant-la , a vegades si anem depressa , pero normalment es va a un ritme "normal" amb les seves paradetes a menjar i beure , com deu mana Smile
-En quan al idioma ja fas ems que suficient intentant-ho ( crec que escrius millor que jo el valencia Smile ) , i si poses algo en castellà tant se me val a mi , pero si es en valencia millor jeje .
Salut rozamax! i animat a vindre amb nosaltres!

Tu, troç de c.... , deixa de posar a l'Iniesta, que estic aburrit de vore'l.
Tornar a dalt Ir abajo
ouantomaca

ouantomaca

Nombre de missatges : 514
Data d'inscripció : 03/08/2008
Ubicació : Teulada

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 17:36

Hola rozamax, benvingut!

Si vols pots escriure castellá, sense problemes, pero si vols practicar amb el valenciá, que per cert l escrius molt bé, has vingut al lloc ideal perque tots fem fallos i no passa res jeje

Sobre els tracks de gps no podem ajudar-te, pero en es.wikiloc.com pots trobar moltissims tracks de muntanyes de la zona. Si en busques alguna en concret podem ajudarte a buscarla. I com diu Talo, també fem rutes tranquiletes i tampoc tenim 20 anys, pots apuntar-te quan vullgues!

Bona vesprada!
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 18:40

sergi , quan poses les fotos lleve a iniesta Razz
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 20:18

benvingut rozamax i la família va creixent......

pots escriure com et vinga en gana.....
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 22:33

talo escrigué:

No el lleves que ara busque jo la de Raul fent callar el Nou Camp, i damunt no penje les fotos de Murla.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 23:22

Sergi Sellés escrigué:
talo escrigué:

No el lleves que ara busque jo la de Raul fent callar el Nou Camp, i damunt no penje les fotos de Murla.

Pues jo posare la ed puyol besant la senyera en el bernabeu en el historic 2-6 Razz
Tornar a dalt Ir abajo
rozamax
Invitat

MissatgeAssumpte: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDc 02 Des 2009, 23:53

Quina resposta! Moltes Gracies a tots.
Aniré per parts.
- Quan vaig dir que no tenia 20 anys era una ironia. En realitat fa tres dies que estic jubilat. Hauriu de esperar a cada rato al iaio. Pero he de dir que estic en forma i paso moltes hores caminant per la montanya. La ruta que penseu fer el pont, els 30 km i 8:30 hores caminant no la faria mai.
- Io me curro també el wikiloc, desde fa molt de temps, cuando ancara era de un aficionat. Pero falten les rutes xicotetes. Les grans, les famoses estan totes, pero avans tens que fer les que tens davant els nasos. Per eixemple, conec Segària pero no se com putjar al cim.
- Em pareix que si tots "escriveu??" vostres missatges en valenciá io tinc la obligació de probaro. Fins que vosatros em digueu "Ia está be. Prou de faltes. Estudia i quan sapigas torna".
Tornar a dalt Ir abajo
garrotipadur

garrotipadur

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:18

doncs de rutetes menudes algo tinc al meu blog,www.fentmarxa.blogspot.com

De segària talo és l'amo i et pot explicar però de tota manera des del parc públic es pot pujar al cim més o menys tot recte buscant el coll central de la serra.
D'on eres?
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:32

Pues jo posare la ed puyol besant la senyera en el bernabeu en el historic 2-6 Razz[/quote]

Si, pues jo penje el pasillo del bernabeu.
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:34

talo escrigué:
Sergi Sellés escrigué:
talo escrigué:

Pues jo posare la ed puyol besant la senyera en el bernabeu en el historic 2-6 Razz

I jo penjaré la del pasillo del Bernabeu.
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:34

Sergi Sellés escrigué:

Si, pues jo penje el pasillo del bernabeu.[/quote]

Pues jo el pasillo del madrid al barça al bernabeu
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:35

talo escrigué:
Sergi Sellés escrigué:

Si, pues jo penje el pasillo del bernabeu.

Pues jo el pasillo del madrid al barça al bernabeu[/quote]
D'aixo no m'enrecorde
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:37

En la proxima toma repetida que poses, es lesiona Iniesta.
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:47

Com es penjen les fotos?
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:50

Sergi Sellés escrigué:
Com es penjen les fotos?

Les pujes a flickr i des del menu del foro quan poses un post , hi ha un botonet per posar una foto , poses el enllaç de la foto i listo. Un altra cosa es aço , que es una firma , i ke es veu sempre que pose un post i que ara canviare i molara mes... xD
Tornar a dalt Ir abajo
talo

talo

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:54

En fi ja la posare dema.... de moment lleve la de iniesta que ja cansa
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 00:59

Es esta?
Cronica i fotos bernia N_real_madrid_raul_gonzalez-1181
Tornar a dalt Ir abajo
Sergi Sellés

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia EmptyDj 03 Des 2009, 01:01

O esta?
Cronica i fotos bernia 20080508dasdasftb_3
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Cronica i fotos bernia   Cronica i fotos bernia Empty

Tornar a dalt Ir abajo

Cronica i fotos bernia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent